Nizse Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Härligt, längting back och smålängtilainen efter poker also. September, då kan man somna ute utan problem va? Hur är myggen i trakterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Härligt, längting back och smålängtilainen efter poker also.September, då kan man somna ute utan problem va? Hur är myggen i trakterna? Längtar efter dig också! Vi har gott om får, höns och flugor. Total avsaknad av både knott och mygg så det är inget problem! Fråga jm_j. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 September, då kan man somna ute utan problem va? Beror på hur full du är. Och hur trött. Hur är myggen i trakterna? Svinstora. Mike har dem i ett uthus bakom garaget och matar dem med ensilage. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Beror på hur full du är. Och hur trött. Svinstora. Mike har dem i ett uthus bakom garaget och matar dem med ensilage. Ni borde veta hur "trött" Nizse blir ibland:-) Ser det som en utmaning och livserfarenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 LappRoffe och LappLeffe anmäler sig härmed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 LappRoffe och LappLeffe anmäler sig härmed. Gud hör bön! Välkomna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Anmälda hittills: N "Ettan" Andersson Carro Andersson Mike Time Mr Benzce TotalFlaska Mats W schoolbook miata91 ValterErik Skanke jm_j Hygglo Crappy Juggler eloket darvartagan NiceHandGG Borlänge-Nizse Bjoelle "Manshoran" Hultfredsson LappRoffe LappLeffe J Jidderbäck JohnH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Nu när Lappen är med kommer jag definitivt. Är ev. i Toronto då men om inte - I'm in! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Var inte han skyldig dig en pistol? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Jag är ju alltid med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Var inte han skyldig dig en pistol? Jo, det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Anmälda hittills: N "Ettan" Andersson Carro Andersson Mike Time Mr Benzce TotalFlaska Mats W schoolbook miata91 ValterErik Skanke jm_j Hygglo Crappy Juggler eloket darvartagan NiceHandGG Borlänge-Nizse Bjoelle "Manshoran" Hultfredsson LappRoffe LappLeffe J Jidderbäck JohnH Ms Taman Grahm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Goddagens, jag önskar vara med. Referens: Totalfyllot. Det var tom han som tyckte jag skulle vara med och då kan jag ju inte neka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 anmäler mig gärna om plats finns kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Denna gång tänker jag inte köra hem på nattakröken är däremot för bilar som går från östra Södermanland eller s-holm. Jannez och jhon vi kanske kan styra upp något ihop..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 10 Juni , 2010 Rapport Share Postad 10 Juni , 2010 Denna gång tänker jag inte köra hem på nattakröken är däremot för bilar som går från östra Södermanland eller s-holm. Jannez och jhon vi kanske kan styra upp något ihop..... Ska lappen dit måste jag supa. JohnH får köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 11 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 Goddagens, jag önskar vara med. Referens: Totalfyllot. Det var tom han som tyckte jag skulle vara med och då kan jag ju inte neka. När det gäller folk har TF bra omdöme (undantaget Jennez då möjligtvis ) så du är varmt välkommen! anmäler mig gärna om plats finns kvar.. Japp, plats finns. Max 45 spelare. Kul! Lovar att inte "jaga" dig den här gången. Tror jag.... Ska lappen dit måste jag supa. JohnH får köra. Haha, wtf... Jens lira poker onykter?! Hur ska den här turren inte bli rolig liksom?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 11 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 Anmälda hittills: N "Ettan" Andersson Carro Andersson Mike Time Mr Benzce TotalFlaska Mats W schoolbook miata91 ValterErik Skanke jm_j Hygglo Crappy Juggler eloket darvartagan NiceHandGG Borlänge-Nizse Bjoelle "Manshoran" Hultfredsson LappRoffe LappLeffe J Jidderbäck JohnH Ms Taman Grahm sandsater Jacob1983 OBS: John har som vanligt en säng reserverad i gäststugan. Finns dock en säng över där samt en soffplats. Först till kvarn... Ni andra är välkomna att medta sovsäck el dyl och slagga i pokerrummet. Går även att boka hotellrum till förmånliga priser - hör av er innan isf så ska jag snacka med han som har hotellet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 11 Juni , 2010 Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 Goddagens, jag önskar vara med. Referens: Totalfyllot. Det var tom han som tyckte jag skulle vara med och då kan jag ju inte neka. Woohoo Vi hörs och samarrar tågbiljetter... När det gäller folk har TF bra omdöme (undantaget Jennez då möjligtvis ) så du är varmt välkommen!Herr sandsater är av samma skrot och korn som oss andra. Dessutom blev han nyligen av med sina sömnprivilegier så han kan behöva komma iväg och vila upp sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 11 Juni , 2010 Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 OBS: John har som vanligt en säng reserverad i gäststugan. Finns dock en säng över där samt en soffplats. Först till kvarn... Ni andra är välkomna att medta sovsäck el dyl och slagga i pokerrummet. Går även att boka hotellrum till förmånliga priser - hör av er innan isf så ska jag snacka med han som har hotellet. Jag tar sängen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 11 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 Jag tar sängen! Som man sa förr - ok då har du paxat den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 11 Juni , 2010 Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 Hepp hepp! Omöjligt att missa detta! Om det inte finns sängplats under tak så får tältet hänga med i år igen, sign me up. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 11 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 Hepp hepp!Omöjligt att missa detta! Om det inte finns sängplats under tak så får tältet hänga med i år igen, sign me up. Fan vilken tid du tog på dig att anmäla! Klart tältet ska med! Välkommen. ANMÄLDA: N "Ettan" Andersson Carro Andersson Mike Time Mr Benzce TotalFlaska Mats W schoolbook miata91 ValterErik Skanke jm_j Hygglo Crappy Juggler eloket darvartagan NiceHandGG Borlänge-Nizse Bjoelle "Manshoran" Hultfredsson LappRoffe LappLeffe J Jidderbäck JohnH Ms Taman Grahm sandsater Jacob1983 omalley Torax Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 11 Juni , 2010 Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 Hepp hepp!Omöjligt att missa detta! Om det inte finns sängplats under tak så får tältet hänga med i år igen, sign me up. Om vi inte får samma sovmöjligheter som senast (hint hint, mike) så tar vi såklart tältet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 11 Juni , 2010 Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 Om vi inte får samma sovmöjligheter som senast (hint hint, mike) så tar vi såklart tältet! +1 på det om plats finnes kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts