Gå till innehåll

Berga Open 2nd Chance. Rapporter från inlägg #516.

MikeTime

Recommended Posts

• Svars 607
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är hemskt ledsen men jag får lämna återbud. :cry: Har varit ute i tre veckor med PokerAllsvenskan och de senaste dagarna har det varit konferens 08-22 som var helt oväntat för mig = noll hemmatid.

Det jag grämer mig mest över är att jag inte får läsa sönder gretko men jag ska ge honom en ny chans att möta mig - Jennez den oövervinnerlige;

Om gretko slår ut fem spelare eller fler så kommer han att få ett SuperWeekend-paket med hotell, flyg och inköp betalt. Förutom det får han även en middag med undertecknad samt ett i det närmaste obegränsat antal öl i baren.

För att det ska bli lite kul och för att alla ska få chansen så kommer den som slår ut gretko, om det sker innan han slagit ut fem spelare, att få paketet. Bara för att vara övertydlig: Notera att förutsättningen för det givetvis är att det i så fall sker innan gretko slagit ut fem spelare (eftersom han själv hunnit scora paketet i så fall).

Lycka till grabbar och tjejer och ha det så kul!

Edit: paketets värde är ca €650 och kan inte bytas, säljas eller på annat sätt transfereras. Sedan kan man alltid diskutera om överlåtelse osv. Skitsamma, klonkar ni och inte kan åka så kontakta mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om gretko slår ut fem spelare eller fler så kommer han att få ett SuperWeekend-paket med hotell, flyg och inköp betalt. Förutom det får han även en middag med undertecknad samt ett i det närmaste obegränsat antal öl i baren.

För att det ska bli lite kul och för att alla ska få chansen så kommer den som slår ut gretko, om det sker innan han slagit ut fem spelare, att få paketet. Bara för att vara övertydlig: Notera att förutsättningen för det är givetvis att det i så fall sker innan gretko slagit ut fem spelare (eftersom han själv hunnit scora paketet i så fall).

Kanske den coolaste bountyn hittills....

Länk till kommentar

Fast jag började fundera lite... Det kanske är för elakt mot gretko? Jag menar, han får ju mycket svårare att vinna paketet än ngn annan. Det är inte helt lätt att donka ut fem spelare (oavsett om man lirar gto). Dessutom är det inte jättesnällt att det ska vara bounty på honom. Aja, han får hojta till om det känns obekvämt så får vi lägga upp det på annat sätt isf.

Länk till kommentar

Det jag grämer mig mest över är att jag inte får läsa sönder gretko men jag ska ge honom en ny chans att möta mig

Tror dock att LappRoffe hade vunnit alla tävlingar när det kommer till soulreads. Han ligger liksom 3 månader före.

Ta inte mer i truten än du kan svälja, Jöns.

Du fegade ur senast också. Samma krystade bortförklaringar som i alla andra sammanhang.

Hans ordval kan ju anses olämpligt men man kan inte ta ifrån han att han i sak hade rätt.

Edit: rolleyes.gif

Länk till kommentar

Jag är hemskt ledsen men jag får lämna återbud. :cry:

Edit: paketets värde är ca €650 och kan inte bytas, säljas eller på annat sätt transfereras. Sedan kan man alltid diskutera om överlåtelse osv. Skitsamma, klonkar ni och inte kan åka så kontakta mig.

Fasen också. Nu blir Gretko (och vi andra) väldigt ledsna... :-(

Dock ett stort tack för det trevliga extrapriset! Hälsa Hon Som Bestämmer.

+1 (upphöjt till 1M)

Lisa är obv bra mycket sötare än oss, så där är väl valet givet.

...men...men... ..Nisze då?

...vilket också betyder att värdet sjunker kraftigt. Inte så mycket för att Jens överlåter sin plats, utan för att jag tvingas spela nykter (såvida inte nån vänlig själ från Sthlm har plats i sin bil).

Har nyss kollat upp tåg åt m1978. Joina honom och hinka öl i restaurangvagnen! Avgång Sthlm 10:25, återresa 11:42 från Hallsberg! Fantastiskt lowstakespris atm; 470:- tor.

Tror det är samma tåg som jm_j åker med till Hallsberg så chansen till en händelserik tågresa finns garanterat!

Om ni nu mot förmodan får fler återbud och plats finns är jag gärna med (känn ingen sympati med att det är min 24års dag :) )

Sätter upp dig på reservlistan. Du är just ni 1:a reserv så pm:a förnamn och mobilnummer så jag kan kontakta dig vid eventuell plats. Chansen att du får en plats uppskattas till c:a 33ds vs. AKo.

Faan! Kommer det infinna sig nån annan sexig röst?

Du har min tillåtelse att genomföra röstprov vid incheckning... :-D

Länk till kommentar

Uppdatering:

Reserver:

1) inho

2) Jocke P

BORD 1

Juggler

Ola "miata91"

Stefan Wiiand

"schoolbook"

Bjoelle Hultfredsson

Roger Gustafsson

Erik "Valterego"

Oscar "KungKroon"

Richard G

Chrille Andersson

BORD 2

Erik H

Björn "darvartagan"

Fredrik "Hogge75"

Micke "MikeTime"

Niklas "Nisze"

Robin Brone

Fredrik "TotalFarsa"

Bengt "bensjo"

Koivulainen

Jeanette W

BORD 3

Nadelius

Benny "kobo" M

Micke Wulff

Johan T

m1978

Gretko

Pelle "Illvillja"

Juhamatti "jm_j"

Jarne

St Björn

BORD 4

John "JohnH" H

"NiceHandGG"

Sandra B

C Rust

Clas "eloket"

Mats W

Martin "Skanke"

M Frykman

Stefan Fransson

Ludvvig

BORD 5

Bjoelles polare, Fredrik Nilsson

simonlofberg

Lars Grahm

J-O "appelsf"

Mattias "Torax"

Peter "Hygglo"

Lennart "Crappy"

"Sandsater"

Mattias "Macess"

Drunken Pengiun

Länk till kommentar

Lisa är obv bra mycket sötare än oss, så där är väl valet givet.
Nog för att Lisa är söt osv but don't sell yourself short matey. Du är allt en liten läckerbit du å.

Trist att höra Jensa men det kanske betyder att jag slipper spela hittepå-spel som Sviten Special etc.

Tre arbetsdagar kvar. Var förbi lokala bolaget för att proviantera men kom bara därifrån med slaskölen Urquell. På frågan var de hade den goda ölen blev svaret "Tjaaaa, vi kan ju beställa den sorten åt dig". fml.

Länk till kommentar

...vilket också betyder att värdet sjunker kraftigt. Inte så mycket för att Jens överlåter sin plats, utan för att jag tvingas spela nykter (såvida inte nån vänlig själ från Sthlm har plats i sin bil).

Har nyss kollat upp tåg åt m1978. Joina honom och hinka öl i restaurangvagnen! Avgång Sthlm 10:25, återresa 11:42 från Hallsberg! Fantastiskt lowstakespris atm; 470:- tor.

Tror det är samma tåg som jm_j åker med till Hallsberg så chansen till en händelserik tågresa finns garanterat!

Åtminstone Eloket och Shoolbook tar samma tåg till Hallsberg. Jag tar med ett par kortlekar och ett gäng enkronor som marker. Bara fördelar med tåg :-P. Ska ta och boka returresan nu redan till samma tåg som m1978...

Ska fixa pålägg till baguetterna som vi ska smaska i oss på lördag kväll. Detta finns:

*köttbullar med rödbetssallad

*ost

*brietårta

*mortdella

*rökt rådjursbog

*inlagd gurka

*små jävla ölkorvar som tilltugg

Fler önskemål?

image070.jpg

Länk till kommentar