J-O Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Exakt! Blir det en fin trofé även denna gång btw?Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Appel har ju skänkt en graverad pokal till vinnaren, räcker inte det? ...och förresten, du sitter inte på hans bord - mao lär du inte hinna slå ut honom... Tolka den som du vill. Ska ni slå ut mig denna gång så får ni nog fan spela ihop hela högen :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Så här ser det ut: Förvisad ut i kylan :-( Jag som trodde att du ömmade lite för "Mr först ut" Men nänä ut i kylan bara. Det svider, särskilt denna gång då inte Omally är med med sitt tält. Brrrrrr, det lär bli kallt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Förvisad ut i kylan :-( Jag som trodde att du ömmade lite för "Mr först ut" Men nänä ut i kylan bara. Det svider, särskilt denna gång då inte Omally är med med sitt tält. Brrrrrr, det lär bli kallt Va inte bekymrad, jag lägger på dig en filt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Bord 3. gretko, Illvillja och jmj på rad. Snyggt "lottat" där mike Glöm inte Nadelius aka drunkspirit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Glöm inte Nadelius aka drunkspirit Damn. I´m in trouble. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Jag är hemskt ledsen men jag får lämna återbud. Har varit ute i tre veckor med PokerAllsvenskan och de senaste dagarna har det varit konferens 08-22 som var helt oväntat för mig = noll hemmatid. Det jag grämer mig mest över är att jag inte får läsa sönder gretko men jag ska ge honom en ny chans att möta mig - Jennez den oövervinnerlige; Om gretko slår ut fem spelare eller fler så kommer han att få ett SuperWeekend-paket med hotell, flyg och inköp betalt. Förutom det får han även en middag med undertecknad samt ett i det närmaste obegränsat antal öl i baren. För att det ska bli lite kul och för att alla ska få chansen så kommer den som slår ut gretko, om det sker innan han slagit ut fem spelare, att få paketet. Bara för att vara övertydlig: Notera att förutsättningen för det givetvis är att det i så fall sker innan gretko slagit ut fem spelare (eftersom han själv hunnit scora paketet i så fall). Lycka till grabbar och tjejer och ha det så kul! Edit: paketets värde är ca €650 och kan inte bytas, säljas eller på annat sätt transfereras. Sedan kan man alltid diskutera om överlåtelse osv. Skitsamma, klonkar ni och inte kan åka så kontakta mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Om gretko slår ut fem spelare eller fler så kommer han att få ett SuperWeekend-paket med hotell, flyg och inköp betalt. Förutom det får han även en middag med undertecknad samt ett i det närmaste obegränsat antal öl i baren. För att det ska bli lite kul och för att alla ska få chansen så kommer den som slår ut gretko, om det sker innan han slagit ut fem spelare, att få paketet. Bara för att vara övertydlig: Notera att förutsättningen för det är givetvis att det i så fall sker innan gretko slagit ut fem spelare (eftersom han själv hunnit scora paketet i så fall). Kanske den coolaste bountyn hittills.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Kanske den coolaste bountyn hittills.... Fast jag började fundera lite... Det kanske är för elakt mot gretko? Jag menar, han får ju mycket svårare att vinna paketet än ngn annan. Det är inte helt lätt att donka ut fem spelare (oavsett om man lirar gto). Dessutom är det inte jättesnällt att det ska vara bounty på honom. Aja, han får hojta till om det känns obekvämt så får vi lägga upp det på annat sätt isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Ähhhhh Jag skiter i bountyn trist som fan att du inte kommer Jens. Men visst kan jag förstå det. En lugn helg hemma men nära kära för att ladda behövs självklart för alla. Lisa är obv bra mycket sötare än oss, så där är väl valet givet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 ...vilket också betyder att värdet sjunker kraftigt. Inte så mycket för att Jens överlåter sin plats, utan för att jag tvingas spela nykter (såvida inte nån vänlig själ från Sthlm har plats i sin bil). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Det jag grämer mig mest över är att jag inte får läsa sönder gretko men jag ska ge honom en ny chans att möta mig Tror dock att LappRoffe hade vunnit alla tävlingar när det kommer till soulreads. Han ligger liksom 3 månader före. Ta inte mer i truten än du kan svälja, Jöns.Du fegade ur senast också. Samma krystade bortförklaringar som i alla andra sammanhang. Hans ordval kan ju anses olämpligt men man kan inte ta ifrån han att han i sak hade rätt. Edit: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Om ni nu mot förmodan får fler återbud och plats finns är jag gärna med (känn ingen sympati med att det är min 24års dag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Faan! Kommer det infinna sig nån annan sexig röst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2010 Jag är hemskt ledsen men jag får lämna återbud. Edit: paketets värde är ca €650 och kan inte bytas, säljas eller på annat sätt transfereras. Sedan kan man alltid diskutera om överlåtelse osv. Skitsamma, klonkar ni och inte kan åka så kontakta mig. Fasen också. Nu blir Gretko (och vi andra) väldigt ledsna... Dock ett stort tack för det trevliga extrapriset! Hälsa Hon Som Bestämmer. Kanske den coolaste bountyn hittills.... +1 (upphöjt till 1M) Lisa är obv bra mycket sötare än oss, så där är väl valet givet. ...men...men... ..Nisze då? ...vilket också betyder att värdet sjunker kraftigt. Inte så mycket för att Jens överlåter sin plats, utan för att jag tvingas spela nykter (såvida inte nån vänlig själ från Sthlm har plats i sin bil). Har nyss kollat upp tåg åt m1978. Joina honom och hinka öl i restaurangvagnen! Avgång Sthlm 10:25, återresa 11:42 från Hallsberg! Fantastiskt lowstakespris atm; 470:- tor. Tror det är samma tåg som jm_j åker med till Hallsberg så chansen till en händelserik tågresa finns garanterat! Om ni nu mot förmodan får fler återbud och plats finns är jag gärna med (känn ingen sympati med att det är min 24års dag ) Sätter upp dig på reservlistan. Du är just ni 1:a reserv så pm:a förnamn och mobilnummer så jag kan kontakta dig vid eventuell plats. Chansen att du får en plats uppskattas till c:a 33ds vs. AKo. Faan! Kommer det infinna sig nån annan sexig röst? Du har min tillåtelse att genomföra röstprov vid incheckning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2010 Uppdatering: Reserver: 1) inho 2) Jocke P BORD 1 Juggler Ola "miata91" Stefan Wiiand "schoolbook" Bjoelle Hultfredsson Roger Gustafsson Erik "Valterego" Oscar "KungKroon" Richard G Chrille Andersson BORD 2 Erik H Björn "darvartagan" Fredrik "Hogge75" Micke "MikeTime" Niklas "Nisze" Robin Brone Fredrik "TotalFarsa" Bengt "bensjo" Koivulainen Jeanette W BORD 3 Nadelius Benny "kobo" M Micke Wulff Johan T m1978 Gretko Pelle "Illvillja" Juhamatti "jm_j" Jarne St Björn BORD 4 John "JohnH" H "NiceHandGG" Sandra B C Rust Clas "eloket" Mats W Martin "Skanke" M Frykman Stefan Fransson Ludvvig BORD 5 Bjoelles polare, Fredrik Nilsson simonlofberg Lars Grahm J-O "appelsf" Mattias "Torax" Peter "Hygglo" Lennart "Crappy" "Sandsater" Mattias "Macess" Drunken Pengiun Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Om ni nu mot förmodan får fler återbud och plats finns är jag gärna med (känn ingen sympati med att det är min 24års dag ) Ja! Upp med Inho på listan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Lisa är obv bra mycket sötare än oss, så där är väl valet givet.Nog för att Lisa är söt osv but don't sell yourself short matey. Du är allt en liten läckerbit du å. Trist att höra Jensa men det kanske betyder att jag slipper spela hittepå-spel som Sviten Special etc. Tre arbetsdagar kvar. Var förbi lokala bolaget för att proviantera men kom bara därifrån med slaskölen Urquell. På frågan var de hade den goda ölen blev svaret "Tjaaaa, vi kan ju beställa den sorten åt dig". fml. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2010 Ska fixa pålägg till baguetterna som vi ska smaska i oss på lördag kväll. Detta finns: *köttbullar med rödbetssallad *ost *brietårta *mortdella *rökt rådjursbog *inlagd gurka *små jävla ölkorvar som tilltugg Fler önskemål? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Noooo Jens Edit: Såg att det fanns baguetter nu, så är inte ledsen längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Hans ordval kan ju anses olämpligt men man kan inte ta ifrån han att han i sak hade rätt. Kan ju också meddela att jag helt säkert hade kommit om han var där. Velade länge och hade inte konferensen (helt oväntat) kommit upp hade jag suttit i Mikes lada redan nu och väntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 ...vilket också betyder att värdet sjunker kraftigt. Inte så mycket för att Jens överlåter sin plats, utan för att jag tvingas spela nykter (såvida inte nån vänlig själ från Sthlm har plats i sin bil). Har nyss kollat upp tåg åt m1978. Joina honom och hinka öl i restaurangvagnen! Avgång Sthlm 10:25, återresa 11:42 från Hallsberg! Fantastiskt lowstakespris atm; 470:- tor.Tror det är samma tåg som jm_j åker med till Hallsberg så chansen till en händelserik tågresa finns garanterat! Åtminstone Eloket och Shoolbook tar samma tåg till Hallsberg. Jag tar med ett par kortlekar och ett gäng enkronor som marker. Bara fördelar med tåg . Ska ta och boka returresan nu redan till samma tåg som m1978... Ska fixa pålägg till baguetterna som vi ska smaska i oss på lördag kväll. Detta finns:*köttbullar med rödbetssallad *ost *brietårta *mortdella *rökt rådjursbog *inlagd gurka *små jävla ölkorvar som tilltugg Fler önskemål? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 En drunken clam tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 FAN vilken beat att du inte kommer jennez Grym bounty dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Tråkigt nog avanmäler jag härmed Fredrik Nilsson. Vilket också innebär att jag står med reseproblem. ¨ Så nu, när det är rätt nära. Någon som ska ta bil upp dit från "här i närheten", jag kan ju ta mig en bit för det. Jag avskyr SJ som Miketime avskyr missionären. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts