Gå till innehåll

Berga Open 2nd Chance. Rapporter från inlägg #516.

MikeTime

Recommended Posts

• Svars 607
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm... Får ändra mitt förhandstips om att bord 5 kommer att göra första rebuyn & har den första att åka ut till jämt upp mellan bord 3 & 5.

Sen hoppas jag att bord 3 är närmast rökrutan, annars får jag komma på någon system när det gäller rökpauser, typ gå å röka varje gång Jens 3-betar mig.

Sen känner jag mig tvingad att bounty på mig. Får kolla i flyttlådorna och hitta på något onödigt skräp som jag inte (eller troligtvis någon annan heller) har någon nytta av...

Mike: Det är väl ett par böcker kvar i garaget som man kan använda som bounties för dom som inte tar med en egen? Annars kan jag fylla på lite, har ett par hemma och kan "låna" några från fd jobbet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zoink! Tog inte lång tid att hitta lämplig bounty på Schoolbook:

bounty_schoolbok_20100911.jpg

Är från tiden då jag pluggade till nätverkstekniker och slutade bry om att betala för licenser till Microsoft då jag betalat över 5000kr för nästintill värdelösa läroböcker gjorda av dom. CD:n som följde med blev en frisbee och är borta för gott hoppas jag.

Länk till kommentar

Kan du inte ha en 10min massage som bounty på dig själv, Mike? :D

Bra idé KK! Den som slår ut mig får en styck massage. Dock inte av mig utan av den tjejen som kommer. :-D

+1 på bägge. Funderar för fullt på en finfin bounty. Drack en helsickes god porter i fredags. Kanske kan vara nåt.

+1. Ship it!

Hmmm... Får ändra mitt förhandstips om att bord 5 kommer att göra första rebuyn & har den första att åka ut till jämt upp mellan bord 3 & 5.

Sen hoppas jag att bord 3 är närmast rökrutan, annars får jag komma på någon system när det gäller rökpauser, typ gå å röka varje gång Jens 3-betar mig.

Sen känner jag mig tvingad att bounty på mig. Får kolla i flyttlådorna och hitta på något onödigt skräp som jag inte (eller troligtvis någon annan heller) har någon nytta av...

Mike: Det är väl ett par böcker kvar i garaget som man kan använda som bounties för dom som inte tar med en egen? Annars kan jag fylla på lite, har ett par hemma och kan "låna" några från fd jobbet.

Lol, bord tre är absolut längst ifrån rökmöjligheterna! Osis! :-D Och jm_j, inga fler böcker tack. Hade hela pokerrummet fyllt med dom sist... Finns några kvar, bl.a den trevliga mangaporrboken. :oops:

Länk till kommentar

You are shit out of luck my friend. Bord tre är längst in i lokalen :-P

Mhh... Får väl ta rökpaus när Jöns trebetar mig eller någon annan 4-betar mig...

Och jm_j, inga fler böcker tack. Hade hela pokerrummet fyllt med dom sist... Finns några kvar, bl.a den trevliga mangaporrboken. :oops:

Kom precis på en lämplig extrabounty på dig. :twisted:

Så här ser det ut:

f59f43b7.jpg

Du glömde 2 saker från ritningen: "Här syns spåren av jm:s vindunkar" och "här brukar jm däcka senast 2 på morgonen".

Dessutom delar jag och Valter på "losers lounge" så se till att byta soffan till lite bredare model. ;)

Länk till kommentar