ludvvig Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 News flash!! Precis som på alla stora pokerturneringar kommer det på lördag finnas möjlighet att få massage direkt vid pokerbordet för en billig penning! News flash!! Du vet att det är tjejer som masserar på stora pokerturneringar, och inte TD:n själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Hoppas jag inte blir sönderläst bara Det där är faktiskt roligare än man kan tro News flash!!Precis som på alla stora pokerturneringar kommer det på lördag finnas möjlighet att få massage direkt vid pokerbordet för en billig penning! News flash!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Hoppas jag inte blir sönderläst bara Ringer Tiias oneliner "Om någon kör den där GTO-skiten på mig...." i öronen på dig med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Fest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2010 Du vet att det är tjejer som masserar på stora pokerturneringar, och inte TD:n själv? Är bara ifall jag gular som jag kommer erbjuda MINA tjänster. Givetvis är det en tjej som ska massera. Din_fru Ego. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Kan du inte ha en 10min massage som bounty på dig själv, Mike? För övrigt tycker jag att det borde vara obligatoriskt att plocka med sig en bounty. Värde minst en tia! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Kan du inte ha en 10min massage som bounty på dig själv, Mike? För övrigt tycker jag att det borde vara obligatoriskt att plocka med sig en bounty. Värde minst en tia! +1 på bägge. Funderar för fullt på en finfin bounty. Drack en helsickes god porter i fredags. Kanske kan vara nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Hmmm... Får ändra mitt förhandstips om att bord 5 kommer att göra första rebuyn & har den första att åka ut till jämt upp mellan bord 3 & 5. Sen hoppas jag att bord 3 är närmast rökrutan, annars får jag komma på någon system när det gäller rökpauser, typ gå å röka varje gång Jens 3-betar mig. Sen känner jag mig tvingad att bounty på mig. Får kolla i flyttlådorna och hitta på något onödigt skräp som jag inte (eller troligtvis någon annan heller) har någon nytta av... Mike: Det är väl ett par böcker kvar i garaget som man kan använda som bounties för dom som inte tar med en egen? Annars kan jag fylla på lite, har ett par hemma och kan "låna" några från fd jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Zoink! Tog inte lång tid att hitta lämplig bounty på Schoolbook: Är från tiden då jag pluggade till nätverkstekniker och slutade bry om att betala för licenser till Microsoft då jag betalat över 5000kr för nästintill värdelösa läroböcker gjorda av dom. CD:n som följde med blev en frisbee och är borta för gott hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Sen hoppas jag att bord 3 är närmast rökrutan, annars får jag komma på någon system när det gäller rökpauser, typ gå å röka varje gång Jens 3-betar mig. You are shit out of luck my friend. Bord tre är längst in i lokalen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2010 Kan du inte ha en 10min massage som bounty på dig själv, Mike? Bra idé KK! Den som slår ut mig får en styck massage. Dock inte av mig utan av den tjejen som kommer. +1 på bägge. Funderar för fullt på en finfin bounty. Drack en helsickes god porter i fredags. Kanske kan vara nåt. +1. Ship it! Hmmm... Får ändra mitt förhandstips om att bord 5 kommer att göra första rebuyn & har den första att åka ut till jämt upp mellan bord 3 & 5. Sen hoppas jag att bord 3 är närmast rökrutan, annars får jag komma på någon system när det gäller rökpauser, typ gå å röka varje gång Jens 3-betar mig. Sen känner jag mig tvingad att bounty på mig. Får kolla i flyttlådorna och hitta på något onödigt skräp som jag inte (eller troligtvis någon annan heller) har någon nytta av... Mike: Det är väl ett par böcker kvar i garaget som man kan använda som bounties för dom som inte tar med en egen? Annars kan jag fylla på lite, har ett par hemma och kan "låna" några från fd jobbet. Lol, bord tre är absolut längst ifrån rökmöjligheterna! Osis! Och jm_j, inga fler böcker tack. Hade hela pokerrummet fyllt med dom sist... Finns några kvar, bl.a den trevliga mangaporrboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Hur ser det ut med rökruteanslutning för bord 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2010 Hur ser det ut med rökruteanslutning för bord 1? Betydligt bättre. För rökare är bord 4 och 5 dock bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Hur ser det ut med rökruteanslutning för bord 1? Ettan är ett fint bord. Har startat på det varje gång jag varit hos Mike. Nära till både utgång och losers lounge.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Det är inga gruvschakt ni ska ta er ut ifrån. Röka går att göra inom ett par meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2010 Så här ser det ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 hahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2010 hahahahahaha Alltså, upptäckte just att ritningen inte är skalenlig. Basebollträt är MYCKET större och ValterEgos soffa något smalare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 You are shit out of luck my friend. Bord tre är längst in i lokalen Mhh... Får väl ta rökpaus när Jöns trebetar mig eller någon annan 4-betar mig... Och jm_j, inga fler böcker tack. Hade hela pokerrummet fyllt med dom sist... Finns några kvar, bl.a den trevliga mangaporrboken. Kom precis på en lämplig extrabounty på dig. Så här ser det ut: Du glömde 2 saker från ritningen: "Här syns spåren av jm:s vindunkar" och "här brukar jm däcka senast 2 på morgonen". Dessutom delar jag och Valter på "losers lounge" så se till att byta soffan till lite bredare model. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Du glömde rita in Appelsf sovandes över cg-borden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Du glömde rita in Appelsf sovandes över cg-borden....Ja vilken typ, ska han rita så ska han rita ordentligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Ja vilken typ, ska han rita så ska han rita ordentligt Exakt! Blir det en fin trofé även denna gång btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2010 Exakt! Blir det en fin trofé även denna gång btw? Appel har ju skänkt en graverad pokal till vinnaren, räcker inte det? ...och förresten, du sitter inte på hans bord - mao lär du inte hinna slå ut honom... Tolka den som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Appel har ju skänkt en graverad pokal till vinnaren, räcker inte det? ... Jo, det var just det jag frågade om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts