MikeTime Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Postad 3 September , 2010 Passa er så inte Ludde snor prispotten. Jaså? Nåja, 1:51 känns som dåliga odds för honom... Edit: varför editade du? Citera
bensjo Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Ska jens äta så äter jag också.. *Mike *Kassören *TF *miata *NiceHandGG *Illvillja *Crappy *Kroon *Ludvvig *DP *Schoolbook *Hogge *Rust *Jennez *S:t Björn *Torax *Koivulainen *Valterego *Jarne *Appelsf *jm *Bjoelle *Fredrik Nilsson *Hygglo *eloket *sandsäter *johnh *bensjo Citera
MikeTime Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Postad 3 September , 2010 Nja..har mutat kroon så ska nog gå bra! Säg åt han att lämna Sumpas-skärpet hemma! Citera
emilio_15 Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 kom på det var lite onödigt att dryga när impulsiviteten släppt Citera
MikeTime Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Postad 3 September , 2010 kom på det var lite onödigt att dryga när impulsiviteten släppt Du är förlåten, men bara för att du har bra musiksmak... (Poets of the Fall). Citera
Nizse Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 *Mike *Kassören *TF *miata *NiceHandGG *Illvillja *Crappy *Kroon *Ludvvig *DP *Schoolbook *Hogge *Rust *Jennez *S:t Björn *Torax *Koivulainen *Valterego *Jarne *Appelsf *jm *Bjoelle *Fredrik Nilsson *Hygglo *eloket *sandsäter *johnh *Bensjo *Nizse *Darvartagan Faan inte långt kvar nu, endast fem nätter kvar att jobba sen 3dagars träningsläger med $2 sng och fulöl. Citera
Jennez Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Ok, vilka ska åka med mig? Hogge, JohnH, S:t Björn och schoolbook? Har jag missat någon? Citera
valterego Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Jag kommer med Koivu från Västeråshållet. Har full bil till Örebro då jag ska dumpa kidsen hos föräldrarna, men från lunchen och ut till hönsbonden finns det tre platser över i bilen. Citera
Nice Hand GG Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Vår bil tar denna vägen och har i skrivande stund 2 platser över (3 om man vill sitta trångt). Skriv här eller dra ett pm om någon vill hoppa på längs vägen. Citera
TotalFarsa Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Tåg 172 avgår Gbg ca 1000 på lördan och är framme ca 1225 i Hallsberg. Tror följande siktar på en underhållande resa tillsammans: - Juggler - Crappy - Miata - TF - Sandsater - Basen - DP Känns som jag har glömt av någon men hjärnan drar dött Citera
schoolbook Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Ok, vilka ska åka med mig? Hogge, JohnH, S:t Björn och schoolbook? Har jag missat någon? Tack och det är inte så att jag misstror din bilkörning men jag var faktiskt tidigt ute och köpte tågbiljett, anländer Hallsberg 12.12. Citera
Crappy Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Tåg 172 avgår Gbg ca 1000 på lördan och är framme ca 1225 i Hallsberg. Tror följande siktar på en underhållande resa tillsammans: - Juggler - Crappy - Miata - TF - Sandsater - Jarne "du har möjligtvis en liten starkare?" - DP "Tack tar gärna en öl" Känns som jag har glömt av någon men hjärnan drar dött Fyp Citera
MikeTime Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Postad 4 September , 2010 Ok, har varit och snackat med ägaren av "Restaurang & pub Centralen" vid jvg-stationen i Hallsberg. Man kommer att erbjudas buffé (på minst en fisk- och en kötträtt samt salladsbord) samt en stor stark (eller alkoholfritt) för en hundring jämnt. Säg till i kassan att ni tillhör "Berga Open". Rummet längst in är reserverat åt oss. Hitta dit: Restaurangen ligger 20 meter till vänster om stationshuset (från parkeringen sett). Höger om du kommer från tågen. Fråga inte TF om vägbeskrivning, han hittar inte om han så står alldeles bredvid puben... Gemensam avfärd vid 13:45. Jag har fyra platser i bilen. Citera
jm_j Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Hehe... Mitt mellannamn är "glömmer alltid bort någonting". Fixat resat med ankomst i Hallsberg 12:12 efter en stunds bråk med SJ Prio (fick pröjsa normalpris eftersom SJ inte kunde klura ut mitt användarnamn...). Klok av många andra resor i Sverige köper jag returbiljetten på söndag så slipper jag betala för dubbla biljetter som jag oftast brukar få göra... Ok, har varit och snackat med ägaren av "Restaurang & pub Centralen" vid jvg-stationen i Hallsberg. Man kommer att erbjudas buffé (på minst en fisk- och en kötträtt samt salladsbord) samt en stor stark (eller alkoholfritt) för en hundring jämnt.Säg till i kassan att ni tillhör "Berga Open". Rummet längst in är reserverat åt oss. Hoppas att du óckså berättade att det inte blir roligt om den ena av personalen blir "sjuk" för vi tar en del tid med våra många beställningar. ;-} Citera
TotalFarsa Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Ok, har varit och snackat med ägaren av "Restaurang & pub Centralen" vid jvg-stationen i Hallsberg. Man kommer att erbjudas buffé (på minst en fisk- och en kötträtt samt salladsbord) samt en stor stark (eller alkoholfritt) för en hundring jämnt.Säg till i kassan att ni tillhör "Berga Open". Rummet längst in är reserverat åt oss. Hitta dit: Restaurangen ligger 20 meter till vänster om stationshuset (från parkeringen sett). Höger om du kommer från tågen. Fråga inte TF om vägbeskrivning, han hittar inte om han så står alldeles bredvid puben... Gemensam avfärd vid 13:45. Jag har fyra platser i bilen. Bra jobbat mike! Also, det är fan inte lätt att vara mig. Citera
hogge75 Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Ok, vilka ska åka med mig? Hogge, JohnH, S:t Björn och schoolbook? Har jag missat någon? Jag flyger till Karlstad ist för Stockholm, så jag tackar men behöver inte platsen Citera
valterego Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Ok, har varit och snackat med ägaren av "Restaurang & pub Centralen" vid jvg-stationen i Hallsberg. Man kommer att erbjudas buffé (på minst en fisk- och en kötträtt samt salladsbord) samt en stor stark (eller alkoholfritt) för en hundring jämnt.Säg till i kassan att ni tillhör "Berga Open". Rummet längst in är reserverat åt oss. Vadå rummet längst in? Är det inte typ bara en enda gammal förrådslokal med bardisk och avspolbara väggar och golv? Citera
GG Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Jag vill spela livepoker med jennez Citera
torax Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Jag kommer stå på stationen 12:00 och hällsa er välkommna till metropolen Hallsberg. Sedan kanske jag inte känner igen er alla men va fan, det löser sig. Citera
m1978 Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Ok, vilka ska åka med mig? Hogge, JohnH, S:t Björn och schoolbook? Har jag missat någon? Moi om jag kommer in på reserv =) Citera
MikeTime Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Postad 4 September , 2010 Jag vill spela livepoker med jennez Har snackat med Kroon. Du får en plats på reservlistan nu. Håll tummarna. Citera
MikeTime Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Postad 4 September , 2010 Uppdatering: Reservlistan: 1) simonlofberg 2) m1978 3) Gretko (!) 4) Sandra Buck Bordsplaceringen ifall någon missat den: BORD 1 Fredrik "Juggler" Ola "miata91" Stefan Wiiand "schoolbook" Bjoelle Hultfredsson Roger Gustafsson Erik "Valterego" Oscar "KungKroon" Richard G Chrille Andersson BORD 2 Erik H Björn "darvartagan" Fredrik "Hogge75" Micke "MikeTime" Niklas "Nisze" Robin Brone Fredrik "TotalFarsa" Bengt "bensjo" Koivulainen Jeanette W BORD 3 Nadelius Benny "kobo" M Micke Wulff Jens "Jennez" Pelle G Niklas "Ettan" Pelle "Illvillja" Juhamatti "jm_j" Jarne St Björn BORD 4 John "JohnH" H "NiceHandGG" Sandra B C Rust Clas "eloket" Mats W Martin "Skanke" M Frykman Stefan Fransson Ludvvig BORD 5 Bjoelles polare, Fredrik Nilsson Dani "Grubbla" B Lars Grahm J-O "appelsf" Mattias "Torax" Peter "Hygglo" Lennart "Crappy" "Sandsater" Mattias "Macess" Drunken Pengiun Citera
simonlofberg Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Sjuk bubbla atm..... Den är nästan värre för ludde som i värsta fall får köra genom halva Sverige själv:D Citera
Recommended Posts