love_aces Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Bara jag som stör mig något oerhört på Raceners ständiga tuggummitugg? Träningsvärk i käkarna snart eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Bara jag som stör mig något oerhört på Raceners ständiga tuggummitugg? Träningsvärk i käkarna snart eller vad? Är nog det som är tanken;-) Att det ska vara störigt för alla andra alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 hejar på: Cheong Mizrachi Senti Dolan Racener (jävla tuggummi) Candio (känns som man spelat på honom på cc2020) Duhamel (jävla montrealfan) Tror på: Mizrachi Candio(turgubbe) Dolan Cheong Senti Duhamel Racener Ps, är det inte avsevärt mycket mindre scen/publik jämfört med förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Candio verkar riktigt vidrig. Vaffödårå? Ere paus nu eller vadjåå? Hur länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
w00d Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Ni som spanar, vart tittar ni? Länka plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Ni som spanar, vart tittar ni? Länka plz http://atdhe.net/27621/watch-world-series-of-poker-no-limit-hold-em-championship-final-table paus nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henli251 Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Sicken slowroll där med QQ... Fet chans att italienaren har 3-5. Han måste ju instasyna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 hur länge är det paus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojan1337 Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 när återupptas spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojan1337 Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 ok nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojan1337 Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Riktigt sjuk river för Cheong !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 live stream nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plush Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Finns det någon rapportering utan delay? Textform går bra! Svårt att spela på Betfair utan live feed... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 pokernews.com har fast på engelska om det duger ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plush Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Engelska går utmärkt, men hittar inget riktigt live... menar du denna: http://www.pokernews.com/live-reporting/2010-wsop/main-event/ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 yes, tror att det är så nära live du kan komma just nu.. inte säker dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plush Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Twitter-feed här: http://twitter.com/pokernews Choeng fick smaka Duhamels QQ nu för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 aa såg det, har en del pengar på att duhamel inte ska vinna så den satt hårt edit: uppdateras snabbare på vanliga sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plush Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 aa såg det, har en del pengar på att duhamel inte ska vinna så den satt hårt edit: uppdateras snabbare på vanliga sidan Ah, ombytta roller här då - jag har en alldeles för stor del av min bankroll på Duhamel som vinnare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 duhamel the luckbox, vilken sopa, trist att han ska vinna allt nu, får väl hoppas på tidernas vändning i headsup Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erras Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Jag och en polare hittade beten på racener till 9 ggr pengarna innan ft, men det ångrar jag nu... Vilken nit han är, förtjänar inte att vinna... Duhammel har spelat bra hela finalbordet i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plush Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 duhamel the luckbox, vilken sopa, trist att han ska vinna allt nu, får väl hoppas på tidernas vändning i headsup Hur luckboxade han nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plush Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Jag och en polare hittade beten på racener till 9 ggr pengarna innan ft, men det ångrar jag nu...Vilken nit han är, förtjänar inte att vinna... Duhammel har spelat bra hela finalbordet i alla fall... Varför ångrar du det, utifrån nuvarande läge var det ju ett bra bet? Jag spelade Racener till odds 11 innan FT, tyvärr var jag så hårt limiterad på bookien att det bara blev symboliskt. Får ta och hedga innan HU nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts