berghet Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 Jag vill vara med(1 andel)! Kan ingenting om trav alls!Hur fungerar detta? Om vi skulle vinna, hur vet jag att jag får mina pengar? Måste jag bli medlem på atg.se eller något? då har du en andel! jag antar att vi helt enkelt får lita på att jag betalar ut vinsten till alla deltagande, vet inte riktigt hur man skulle ksöta det annars. har ni förslag så säg till! du behöver inte bli medlem på atg! Citera
berghet Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 2 andelar kvar, kom igen nu gott folk! Citera
KungKroon Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Jag ser gärna att du PMar vad du heter på facebook. Där kan du bekräfta att du är du osv. När vi vet vem du är på riktigt har jag svårt att se att du skulle kunna scamma oss Citera
berghet Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 Jag ser gärna att du PMar vad du heter på facebook. Där kan du bekräfta att du är du osv. När vi vet vem du är på riktigt har jag svårt att se att du skulle kunna scamma oss självklart ska jag göra det! PM på väg! Citera
magico Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Jag ser gärna att du PMar vad du heter på facebook. Där kan du bekräfta att du är du osv. När vi vet vem du är på riktigt har jag svårt att se att du skulle kunna scamma oss Det var en bra idé Pma mig med är du snäll! Jag tror ju obv inte att du ska scamma oss men alltid bra att vara så säker man kan när det handlar om pengar, spec stora pengar och det är väl meningen att det ska bli Citera
berghet Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 Det var en bra idé Pma mig med är du snäll! Jag tror ju obv inte att du ska scamma oss men alltid bra att vara så säker man kan när det handlar om pengar, spec stora pengar och det är väl meningen att det ska bli det är det som är tanken! pm kommer! edit: kommer skcika ut pm till alla sen när vi sålt resten av andelarna! Citera
mr-flow Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Ifall jag får pröjsa på FTP är jag med! Citera
Jennez Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Snajdigt som fan. Jag tar risken och inväntar PM om hur allt ska go down. Citera
berghet Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 Ifall jag får pröjsa på FTP är jag med! det går bra! en eller två andelar? Citera
mr-flow Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 En men, men var det inte 2 kvar innan magico? Citera
berghet Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 En men, men var det inte 2 kvar innan magico? Nej två kvar efter magico! Just nu: Berghet - 1 andel jennez - 1 andel peruken - 1 andel dickdill - 1 andel kungkroon - 1 andel yaya - 1 andel fordie - 1 andel magico - 1 andel mr-flow - 1 andel En sista andel kvar! Vem vill ta del av miljonerna? edit: ska tillägga att det är 55 miljoner i jackpot också! Citera
Ariados Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Tja, jag kan ta den sista andelen om den fortfarande är kvar Citera
berghet Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 Tja, jag kan ta den sista andelen om den fortfarande är kvar vad bra då får du den sista andelen! Citera
berghet Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 Då var alla andelar sålda! Deltagare: Berghet - 1 andel jennez - 1 andel peruken - 1 andel dickdill - 1 andel kungkroon - 1 andel yaya - 1 andel fordie - 1 andel magico - 1 andel mr-flow - 1 andel ariados - 1 andel tot 10 andelar x 500 riksdaler = 5000kr skickar pm till alla deltagare ang betalning osv. Vi kan ju använda denna tråd som en tipshörna där alla lägger in sina förslag och idéer! Nu jobbar vi in miljonerna! Citera
berghet Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 om någon inte fått pm så säg till! Citera
mr-flow Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 om någon inte fått pm så säg till! Du känner en av mina bästa kompisars flickväns lillasyster enligt facebook, så tro inte att du kan scammas! Citera
berghet Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 Du känner en av mina bästa kompisars flickväns lillasyster enligt facebook, så tro inte att du kan scammas! haha fan då sprack den planen då! vem kan det vara om man får fråga Citera
mr-flow Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 haha fan då sprack den planen då! vem kan det vara om man får fråga En Åsa, du är uppsalabo? Edit: mybad, kolla orten innan. Edit igen. Kung, har du konfirmerat att hans fejja är han ? Citera
berghet Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2010 En Åsa, du är uppsalabo? Edit: mybad, kolla orten innan. ah ok då vet jag vem det är! Citera
KungKroon Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Confirmed! Allt verkar 100% reko. Jag har skickat $ över FTP och är inte det minsta orolig Citera
jacob1983 Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 har inte varit inne.. finns det någon andel kvar? Citera
Hallqvist Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Är på plats på solvalla och kommer lägga ner mycket tid denna veckan på analyser. Finns det intresse för att fylla ett bolag till? 500:- - 20 andelar har jag tänkt så man kan spela lite större! 6 andelar är redan tagna så finns 14 att slåss om! Ni får självklart ta flera andelar om ni vill, först till kvarn! Är det några fler PF:are på plats på Valla till helgen? Vore kul att ta en bärs isf! Citera
Moleskin Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Är det fler som har andelsspel på gång så är jag också sugen. Kan lägga ca 2k sek Citera
Hallqvist Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Är det fler som har andelsspel på gång så är jag också sugen. Kan lägga ca 2k sek Du har PM. Citera
Amutu Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Är det fler som har andelsspel på gång så är jag också sugen. Kan lägga ca 2k sek kontakta ludvvig på forumet. Om du inte redan har fixat ett andelsspel med hallqvist =) Till Hallqvist: Jag e nog där men mig har du redan träffat ett par gånger Citera
Recommended Posts