Drekari Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 hur vet man om moderkortet är paj då? jävlar vad tilt jag är nu Det behöver ju inte vara modekortet, nu överdrev jag väl kanske lite men vi kan ju gå igenom några metoder 1. Klicka på Start och sedan på Kör. 2. Skriv devmgmt.msc och klicka på ok. Då öppnar du Enhetshanteraren 3. Klicka på din dator så att den markeras. 4. Klicka på åtgärd och sedan på Sök efter maskinvaruförändringar. 5. Kontrollera om USB-enheten fungerar. Du har testat med att starta om datorn och sånt också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 20 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Tack för tipset. Gav den en rejäl smäll så att den fick blåskärm. Sen funkade den igen när jag startade upp den igen... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Tack för tipset. Gav den en rejäl smäll så att den fick blåskärm. Sen funkade den igen när jag startade upp den igen... hehe Funkar de nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Tack för tipset. Gav den en rejäl smäll så att den fick blåskärm. Sen funkade den igen när jag startade upp den igen... hehe Haha, funkade det med att starta om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 20 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 jodå. Tappade 1.5h spel så jag har väl ingen kanonstack nånstans men... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 20 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Haha, funkade det med att starta om den? alltså jag startade om den 3 ggr innan men då funkade det inte. Men efter smällen funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Någon som är insatt på fotboll och betting? Vad sägs om att atlethico madrid slår real idag i cupen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 alltså jag startade om den 3 ggr innan men då funkade det inte. Men efter smällen funkade det Det var väl gött att det funkar iaf, gl med turrarna! själv sitter man på FTPs 50$bi 22kg, hoppas på klonk1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 21 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Vilken tur att jag fick igång datorn igen för jag dingade en 22r för $7.3k. Trodde jag inte när jag satt och svor med touchpaden och åkte ur turrar som om det inte fanns nån morgondag. Skönt med en ding iaf! Edit: hade såklart ramones-tishan på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Vilken tur att jag fick igång datorn igen för jag dingade en 22r för $7.3k. Trodde jag inte när jag satt och svor med touchpaden och åkte ur turrar som om det inte fanns nån morgondag. Skönt med en ding iaf! Edit: hade såklart ramones-tishan på mig Riktigt snyggt jobbat m8! Kunde ana att tishan var på! . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betherenow Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Vilken tur att jag fick igång datorn igen för jag dingade en 22r för $7.3k. Trodde jag inte när jag satt och svor med touchpaden och åkte ur turrar som om det inte fanns nån morgondag. Skönt med en ding iaf! Edit: hade såklart ramones-tishan på mig Kul å höra, Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 21 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Ty ty grabbar. Var riktigt skönt, roligt att spela den också för det var många riktigt bra spelare på mina bord; Scott Clements, GAVB31, flashdisastr, kleath etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Fan idag ska jag nog sänka ett par öl och inte se tillbaka. En polare som var varit ute och rest en längre tid kom hem igår så ska bli riktigt nice att träffa han igen och dra ett skämt eller två. På söndag är jag tillbaka vid borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Räcker att skriva det en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Sitter och taggar lite fest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 Nära skjuter ingen hare och så var det även igår. Sitter och är så bakis idag.. Vad fan ska man hitta på för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 [quote name= Srslyfu 1+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 22 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 Nära skjuter ingen hare och så var det även igår. Sitter och är så bakis idag.. Vad fan ska man hitta på för något? Som jag ser det hard du 2 alternativ. 1 spela poker 2 hoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 Som jag ser det hard du 2 alternativ.1 spela poker 2 hoppa Redan full?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 Som jag ser det hard du 2 alternativ.1 spela poker 2 hoppa Hittade något sjukt 3 alternativ. Titta på handboll. Yes låten är grym . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 22 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 Gammal som man är så rundar man av kvällen redan nu efter en angenäm dag med fotboll, middag och sällskapsspel i fokus. Skulle man inte veta bättre så skulle man tro att jag var en helt vanlig socialt fungerande person. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Söndagstagg! Känner mig lite lite bakis men tror inte att det kommer att påverka grindsöndagen. Myser lite framför tv-n och funderar lite på hur jag ska lägga upp dagen rent matmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Gammal som man är så rundar man av kvällen redan nu efter en angenäm dag med fotboll, middag och sällskapsspel i fokus. Skulle man inte veta bättre så skulle man tro att jag var en helt vanlig socialt fungerande person. Ung som man är försov man sig till allt vad norrköping heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Söndagstagg! Känner mig lite lite bakis men tror inte att det kommer att påverka grindsöndagen. Myser lite framför tv-n och funderar lite på hur jag ska lägga upp dagen rent matmässigt. Alla dessa val, pizza eller donken? Började kolla på dirty sexy money igår som Taxxi rekommendera. Har hunnit med 3 avsnitt och so far verkar det vara helt okej. Inho jag har hört rykten om att du är en mästare på att försova dig ? GL idag grappar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Tja grappar hur går det egentligen? Läste om din ding linkan, riktigt snyggt wd , det gjorde mig glad att se:) har taxxi hoppat eller? Mtp noll aktivitet de senaste sidorna! Själv är man i Bangkok och skriver från en telefon bor på ett sjukhushotell där det är bvglari-badkar som std. Självklart snordyrt på srslys vis. Har man inte pengar kan man ju alltid låtsas som inho alltid säger! Idag bligen middag i skybaren på 65 vånigen med glasgolv och jag är höjdrädd... Får bli fylla innan... Hoppas ni fortsätter dikta grappar så hörs vi om ngra dar! Yours truly, Hokuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts