Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Bara för att man vinner potten behöver det inte betyda att man spelar rätt.

yesh men jag är så jäkla stolt över denna slump

Måste ju få skryta någonstans..

nä går å berättar för min mor istället hon kan berömma mig iaf :mrgreen:

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
yesh men jag är så jäkla stolt över denna slump

Måste ju få skryta någonstans..

nä går å berättar för min mor istället hon kan berömma mig iaf :mrgreen:

Vad är det du är stolt över? Att du fick in det med QQ? :mrgreen:

hälsa morsan ;)

Postad
ty m8 du med!

Har lite planer på att tågluffa runt om i Europa med några irlare i sommar. Finns det någon som kan komma med lite tips på lite tuffa ställen man måste åka till/ uppleva?

Jag var och tågluffade i två månader nu i slutet av sommaren, vi valde att hålla oss i östeuropa och åkte genom Polen, Ukraina, Ungern, Rumänien, Serbien, Montenegro, Albanien, Kroatien, Slovenien & Tjeckien. Vet inte vad ni har för preferenser (typ stad vs landsbygd, party vs skogspromenader, vår resa var lite mer viktad mot de sistnämnda) ;) men några höjdpunkter var iaf

*när vi åkte upp till en helt isolerad by (Tethi) i norra Albanien, nog den vackraste plats jag har varit på, helt perfekt om man vill vandra lite bland berg och bäckar, lite bökigt att ta sig dit men helt jävla fantastisk natur!

*de gigantiska grottorna en bit utanför Ljubljana, Slovenien...trots lågsäsong när vi var där var det packat med turister, trots att man är lite folkskygg var det hur coolt som helst att åka med små minitåg någon kilometer rakt in i grottan och sen traska runt bland alla formationer en stund

Vad gäller städer tycker jag nog att Budapest var skönast,har verkligen allt! Belgrad var också nice, och om ni åker till Tirana borde ni svänga förbi en rockbar som drivs av MC-gänget steelwings för lite SonsOfAnarchy-känsla :)

Krakow var rätt schysst också har jag för mig!

Passa på och båtluffa lite i kroatien också tycker jag, perfekt med lite lyxigare avslutning efter några tuffa veckor på tågen!

Aja kan säkert komma på fler grejer om det är önskvärt...

Hur har det gått i kväll? Har ålagt mig själv en OPR-ban så jag slipper se januarieländet

tjim!

Postad
Hur har det gått i kväll? Har ålagt mig själv en OPR-ban så jag slipper se januarieländet

Hehe det är samma här. Igår gick det inget vidare kom rätt deep i en turre på ftp för att sedan åka på AA vs 88 i en hyffsat stor pott.

Ty för alla tipsen ska jag ta och titta närmare på. Vet inte hur länge vi skall vara ute och resa men några destinationer som är givna än så länge är iaf Prag, Amsterdam, Frankrike. Men vore ballt att testa på länder som man annars inte åker till direkt.

Grottorna som du prata om har jag varit i en gång för några år sedan. Var riktigt ballt.

Har de senaste dagarna gått ner lite i nivåer, eller iaf skippat de dyraste, just för att januari inte varit något att hänga i julgranen så man slipper monsterbacket i slutet på januari..

Postad

tjim!

Det låter som nöten så slipper man få ont i magen varje gång man går in på opr. Har du pausat ett par dagar? Har inte dragit ut dig på ett par dagar nu...

Postad

Var ju rätt kassa "tågluffartips" egentligen med tanke på att det inte direkt ligger någon järnväg precis i närheten plus att de ligger lite "off" när man ska planera sin rutt...men Budapest kan jag stå fast vid iallafall, tyckte den hade en grym atmosfär och kändes inte alls lika trång och nedlusad av turistfällor som ex. Prag, Budapest är dessutom minst lika vackert...!

Det låter som nöten så slipper man få ont i magen varje gång man går in på opr. Har du pausat ett par dagar? Har inte dragit ut dig på ett par dagar nu...

Du får en ny chans i kväll, mr :8h::Th:!

Postad
16e plats i 55an party A8 vs 77.

Sitter och 1tablar 30k party med 12bb 20 kvar. Är väl snart bust.

Bust på 18e i 30kn.Fick tillsut vara först in med mina 9bb, 83s vs ATs. urk urk.

Du hade säkert tur i nån hand innan?

Postad
Japp, men siktar på att komma tillbaka igen så fort som möjligt. Vart så jävla trångt och kallt att bo ihop med en studerande polare i en etta. Men måste verkligen ta tag i att söka ordentligt nu. Har varit lite slapp sen jag kom hem :mrgreen:

Har ni det gött nere på bahamas?

I see, men du siktar på att bosätta dig här iafl? Det va riktigt nice faktist, inte lika nice att komma hem till kylan dock...

Trolig utgång i Norrköping till helgen, vad bör man inte missa och vad är oddsen för att man får se Linkan?

Postad
I see, men du siktar på att bosätta dig här iafl? Det va riktigt nice faktist, inte lika nice att komma hem till kylan dock...

Trolig utgång i Norrköping till helgen, vad bör man inte missa och vad är oddsen för att man får se Linkan?

haha vad ska du till min patetiska by o göra? Ja vad bör du inte missa... avfarten vidare mot Stockholm kanske?

Jag kommer att spendera lördagen på följande vis: vakna sent, dra till tennishallen för att spela tennis samt dricka öl, ta mig till olearys för fotbollsrail och öldrickning, ta mig hem för någon slags parmiddag, däcka någon gång framåt kvällen. Om något av detta låter intressant för herren så är du mer än välkommen att joina en, flera eller alla aktiviteter!!!

Postad
haha vad ska du till min patetiska by o göra? Ja vad bör du inte missa... avfarten vidare mot Stockholm kanske?

Jag kommer att spendera lördagen på följande vis: vakna sent, dra till tennishallen för att spela tennis samt dricka öl, ta mig till olearys för fotbollsrail och öldrickning, ta mig hem för någon slags parmiddag, däcka någon gång framåt kvällen. Om något av detta låter intressant för herren så är du mer än välkommen att joina en, flera eller alla aktiviteter!!!

Patetiskt jävla liv...

Postad
alltså va fan händer? Sätter mig ner när passet börjar och alla usb-portar slutar fungera...

Någon som har nått snabbt tips? Lite drygt att 10-tabla på paden...

Du får inget felmeddelande eller något liknande?

Annars kan ditt modekort har gått sönder, eller så behöver du bara uppdatera drivrutinerna men då borde du få ett felmeddelande