Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk

Iinkan

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kanske inte blir grind nu ändå...Grinders e sliten å ja pallar inte lira själv...

Resfebern börjar komma lite lätt och 87,4% av våra gemensamma samtal handlar atm om vad som skall ske på resan. Istället för 99.2% pokersnack. Vad gör srsly ist för å grinda en dag som denna? Hänger med sina tjejkompisar å snackar veckorevyns senaste nr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske inte blir grind nu ändå...Grinders e sliten å ja pallar inte lira själv...

Resfebern börjar komma lite lätt och 87,4% av våra gemensamma samtal handlar atm om vad som skall ske på resan. Istället för 99.2% pokersnack. Vad gör srsly ist för å grinda en dag som denna? Hänger med sina tjejkompisar å snackar veckorevyns senaste nr?

Hahahaha! Jag önskade att det var så.. Känner mig helt stirrig, sen måste jag upp hur tidigt som helst imorgon också. Faaan är också huuuuuuur sugen som helst på att åka och glida på stranden. Får bli snart..:mrgreen:

Länk till kommentar

Två nya grinddatorer beställda!

Tack juggler för att du plockade ihop dem åt oss dator-n00bs.

Jag är inte ett piss sugen på att åka och ha det bra i ett varmt land. Vill såååå gärna sitta i Sverige och frysa arslet av mig istället. Ryser bara av tanken på att inte behöva dra på sig fem lager kläder under dunjackan... Självklart bara bitter och avundsjuk! Hoppas ni får det hur skönt som helst där nere, det är ni verkligen värda!!!

Länk till kommentar

Skall bli riktigt nice med ny dator!!

Fick ju gå upp supertidigt och bege mig till skövde. Visste inte direkt as mycket när jag kom dit och trodde inte att det skulle vara live heller. Vilket gjorde att man blev lite extra nervös sas. Sen när man hör sig egen röst är nog det sjukaste som finns. Tyckte att det gick helt okej under omständigheterna dvs att försöka prata om poker till ickespelare. Man fick avbryta sig ibland när man tänkte använda lite pokertermer/ord, man är ju lite skadad med sånt. Så var verkligen en utmaning. Speciellt att försöka hitta ord som folk förstår. Fick bita mig i tungan några ggr som sagt :D.

Av en massa olika skäl outade man inte efternamn osv. Dels för att man visste att de skulle fråga lite om resultat och man vill ju ändå att folk skall förstå ungefär vad det är för pengar det handlar om eller hur man ska säga.

Spännande. Sovit typ 3h i natt. Så får se om man sätter sig i grinden

Länk till kommentar

what??? har vi haft en gammal chef? jag o srsly funderar på att dra till den där turren i askersund... vad säger db om det? nån som vet om det ligger någon stad i närheten av askersund btw?

Vi hade ingen chef innan, nu har vi! Srsly bestämmer nu över oss vad gällande vad som helst mellan himmel och gjord. Tror han kommer sköta det galant mtp den medievana han nu innehar! Handla under press sas!

Länk till kommentar

Tycker du skötte du utmärkt, Srslyfu. WP!

Tackar. Det är kul att höra :)

Link och Colb. Ni får gärna ge mig era Msn-adresser, måste ha nån mtt:are att snacka med nu när 6/7 är bortresta

MVH Brian Hastings

Du har pm m8! :-P

ooh, stort ansvar att vara sheriff för dbn. Vet inte om jag klarar av pressen :oops: . hade riktigt gött i thailand nu m8!!

Länk till kommentar

Och vem gav ut min msn-adress till Taxxxxxxxxi? Jag lovar att det var chefen som numera bestämmer vilka jag ska vara vänner med. Ja det är väl bara att rätta in sig i ledet antar jag.

Edit: Levla såklart bara, ska bli kul att snacka skit med dig även på msn mr Bräck!

Länk till kommentar