Gå till innehåll

En sorglig historia!


tjatte1

Recommended Posts

Tjopp.. Angående det där med att du inte kommer klara dig.. Då tar man en sista utväg och går till Socialförvaltningen och berättar hur det ligger till, de hjälper än med ekonomiskt bistånd, speciellt om det bara är tillfälligt så är det mycket lättare att få det.

 

Jag blev tillfälligt arbetslös i november, men jag visste att ett annat företag skulle anställa mig i Januari igen, och jag får tyvärr inte stämpla A-kassa 80%, så jag gick dit. Fick inte ut mycket men dock så jag klarade mig, tror jag fick ut 7000kr i månaden iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Död ja. Självmord för mer än ett halvår sedan.

Bodde ett tag på ett härbärge och spelade på ett internetcafe i sept 2005.

Men jag vet som sagt inte om Tjatte och bata är samma kille eller ej.

Kan inte hitta tråden om bata så jag utgår från att den användaren är borttagen och alla inlägg raderade från forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Död ja. Självmord för mer än ett halvår sedan.

Bodde ett tag på ett härbärge och spelade på ett internetcafe i sept 2005.

Det finns betydligt mer som talar för att killen var ett troll än det fanns som visade att han var äkta. Kan ju säga så här, ingen i moderator-crewen trodde honom och moderatorerna kan se saker...

 

Vad gäller tjatte (som jag inte tror har något med bata att göra och som verkade äkta) så får man väl hoppas att hans frånvaro på forumet indikerar att han lagt ned pokern och fått lite ordning på sitt liv. Personligen tycker jag bara det är dumt att kontakta honom igen, oavsett hans situation så behöver han vare sig pokerspelare eller pokerforum i sitt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Vad sjukt, det är precis samma för mig. Jag hade haft en tung vinter, dock med poker som gick rätt ok varken plus eller minus. Men så skaffade jag tjej, och med glödje i bröstet spelade jag så bra poker som ja verkligen kan, vann 2000 Kr på nån vecka. På 0.25-0.50. MEn så gjorde hon slut och allt raserades. Jag har nu torskat 7000 kr, och mår dåligt som fan...Det är en så jävla jobbig känsla att d inte finns ord för d...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...