jacob1983 Postad 27 Maj , 2010 Rapport Postad 27 Maj , 2010 Vilken skandalsupport de har på opoker. Jag dingade ett WSOP-paket för ett par veckor sedan och har fortfarande inte fått in några pengar på kontot. Har snackat me supporten och de säger att de ska vidarebefordra till pokermanagern men efter det händer det tyvärr ingenting. Börjar bli lite otålig supporten är inte duktiga någonstans.. och ändå skryter de med pris osv Citera
animalplanet Postad 1 Juni , 2010 Rapport Postad 1 Juni , 2010 Nopp, min affe sa att dom hade strul med det idag. Kommer väl senare. Citera
StuUngar Postad 2 Juni , 2010 Rapport Postad 2 Juni , 2010 Blir det skillnad på växlingskurs om man tar ut till VISA-kort respektive bankkonto? Hur kommer det sig isåfall? Citera
pokermanga Postad 1 April , 2011 Rapport Postad 1 April , 2011 Är det någon som gillar siten? Vågar man lita på player services som vill att jag börjar lira där? Citera
Petterolium Postad 1 April , 2011 Rapport Postad 1 April , 2011 Du kan använda sökfunktionen, finns massor av trådar om PS, men för att sammanfatta så sägs inget ont om dem förutom att de säljer via telefon. Spelar själv via dem sen ett tag tillbaka och funkar mycket bra, kan inte kommentera Opoker, då jag ej spelat där. Citera
-samba- Postad 2 April , 2011 Rapport Postad 2 April , 2011 Spelar Opoker och har inget ont att säga om dom. De har "gått ihop" med sportingbet/paradise förra månaden, så kvaliten på uttag, insättning och support kommer nu och i framtiden att vara exakt som paradise. Säger varken att det är ett lyft eller nerköp. Citera
Recommended Posts