jaroiten Postad 12 Juli , 2005 Rapport Postad 12 Juli , 2005 mitt namn hoppas inte hela forumet blir sur på mig.. dålig stil att skriva mitt namn här på forumet men du skrev ju också mitt namn, så nu är vi kvitt. Citera
raol Postad 12 Juli , 2005 Rapport Postad 12 Juli , 2005 Och så tar vi det lungt med personnamn, forumet vill inte råka ut för PUL, tack! PUL tillåter att man publicerar namn i journalistiskt syfte. Men men... Citera
devalanteriel Postad 12 Juli , 2005 Rapport Postad 12 Juli , 2005 Ni tänker säkert alla skriva artiklar om det efteråt, men vi tar det gärna försiktigt ändå. Citera
emilio_barzini Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Någon som vet vilken plats Fysikern klonkade? Han är väl inte kvar? Citera
inteillaalls Postad 21 Juli , 2005 Rapport Postad 21 Juli , 2005 Någon som vet vilken plats Fysikern klonkade? Han är väl inte kvar? Jag har väl missat nåt antagligen... Hur gick det för honom? /G Citera
Recommended Posts