tiiias Postad 16 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Vi får hoppas många railar matchen. Det va inte jag som ville köra så högt som PLO400 men nu blev det så. Visst jag kanske blir utklassad men det tror jag inte. Har minst 50% chans att vinna troligen mer vilket gör det väldigt EV+ I'm very competitive by nature. And I like to be the underdog - It's the best way to win. To come from behind and win is a great feeling! Citera
okocha Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Av 1000k händer, eller? nä, strax över 300k Citera
najvik Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Du tänkte inte heller på det innan slasktratt sa något. Betyder inte det att du är lika "dum" som tiiias då? Att jag ens orkar svara...vem har påstått att han är dum? Övertolka gärna mina posts... Citera
BruceBoa Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Wow, när kommer HU grudgen spelas? denna får man ju inte missa!!.. jag är obv i team Tias. The winning teaAaAm. Citera
tiiias Postad 16 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Wow, när kommer HU grudgen spelas? denna får man ju inte missa!!.. jag är obv i team Tias. The winning teaAaAm. Söndag kl 16:00 på microgaming / Prima Skönt att ha dig i laget boa, lvl 1 kill på down lane bah Citera
Soni Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Att jag ens orkar svara...vem har påstått att han är dum? Övertolka gärna mina posts... "dum", inte dum. Du skrattar, men vad vet jag... Citera
Soni Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Söndag kl 16:00 på microgaming / Prima Skönt att ha dig i laget boa, lvl 1 kill på down lane bah Hey, jag med:-D Citera
tiiias Postad 16 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Hey, jag med:-D Härligt Lirar finalbord i 2k turre men är rätt short men ska lösa det problemet snart här är tanken.. Men det gjorde jag inte.. Aja 3 bord PLOHU50 nu Citera
Soni Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Härligt Lirar finalbord i 2k turre men är rätt short men ska lösa det problemet snart här är tanken.. Men det gjorde jag inte.. Aja 3 bord PLOHU50 nu Synd, gl! Citera
tiiias Postad 16 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Som ett brev på posten kom en 850$ downswing 17 Bi alltså. De berodde på att jag gick väldigt kallt och då måste jag anpassa spelet, men inte det utan smällde upp 4 bord och köttade, Förlorat en ofantlig mängd AI's där jag vart favorit. MEN Har tagit mig samman nu, gått ner på 2 bord och börjat arbeta tebax inköpen är väll 10st kvar kvar innan jag är på samma nivå som jag va innan det swingade till.. Låg dock en 5 BI plus för dagen då Så PLOHU -250$ MTT -160 Men lägger man till RB och en bonus på 250 som släpper om 3 poäng så är det väll en BE dag ! ruiqioewfjopS Citera
ea_0707 Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 hoppas du lyckas ta dig ur downswingen Citera
Lokenius Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 hoppas du lyckas ta dig ur downswingen Hoppas du lyckas cleara bonusen Citera
Kimzors Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 ska fan railas som fan, nån snäll människa som kan säga vart man kan tanka en client till nätverket ifråga så att säga, jag är rätt ikke insatt när det gäller sådant Citera
wheelinho Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 ska fan railas som fan, nån snäll människa som kan säga vart man kan tanka en client till nätverket ifråga så att säga, jag är rätt ikke insatt när det gäller sådant junibet lr nordikbet Citera
tiiias Postad 17 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Do or die ! Nu är det allin tills jag är minst BE. Citera
Harry_Pottodds Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 haha gillar din stil tiiias gl! Citera
tiiias Postad 17 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2010 haha gillar din stil tiiias gl! tackar , Har du kört nå PLOHU ? Update: Gejmat 2 timmar, Om jag sprang kallt förut så är jag rätt motriggad nu.. Se noben man möter plocka all in efter allin efter ha kåkat 2 paren han träffat på flopp, usch Eller nyss när jag äntligen skulle stacka av honom med min nöt kåk, men då hade han fyrtal. Måste vara det med frustrerande i plohu när man möter en super fisk men han får alltid bättre ! Ner ytterligare 150$ Vart på bra upphämtning flera ggr nu men det har vänt om varje gång, men jag känner nu att jag har fått min beskörda del av herr motrigg idag Nä ny lyfter raketen Citera
Sebas Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Gula inte innan söndag nu då PLZZZZZZ:-( Citera
tiiias Postad 17 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Gula inte innan söndag nu då PLZZZZZZ:-( We can only pray now Citera
tiiias Postad 17 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Variansen är inte nådig just nu, Varje gång jag vänder och börjar traska uppåt så smäller de till och jag torskar ett gäng allins och ramlar ner igen. Frustrerande händer också där FI synar min AI med ett halvt BI och rivrar färgen.. Eller FI som synar min flopp AI men absolut inget vettigt drag.. och klonkar två ess. Lär svansa ner till NL25 igen tills detta stabiliserar sig. Graf över NL50 liret Uploaded with ImageShack.us Citera
Rooney Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Hoppas du lyckas vända på steken nu då även om du spelar på nivåer där det inte är lika lätt att kontrollera motståndarna med stora bets där det handlar om mycket pengar! Citera
tiiias Postad 18 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Det går bra nu, Mitt huvudkonto är nerstängt för security check, alla tillgånga frysta. Aja ingen fara så men FUCKED up att dom gör det när jag desutom är med i 3 olika race och ligger bra till i alla.. Min personliga kontakt på bolaget får jag inte tag på heller.. Det går bra nu Citera
Sebas Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Det vore ju grymt tråkigt om ditt konto var låst på söndag Citera
Recommended Posts