Gå till innehåll

Tiiias; Omaha Hu & Mtt's


tiiias

Recommended Posts

JAG BLIR SÅ JÄVLA LACK... AK flop 2 spader och en kund jag AI äckel synar på Q6 spader.. turn hjärter.. SEN tar det lite extra lång tid än vanligt innan en spader kommer på rivern

 

alltså, jag hade vart så monsterstackad och vunnit om inte de där hänt, jag fattar fan inte varför det ska vara så svårt

 

Alltså jag låg på avg.. fi lite över, så varför synar han mig med en hand där han vet att han ligger under som fan med, Är så trött på att åka itm på fucked up händer !

 

 

Tilta lite blackjack med 5 feta betts, Delarn plocka ess alla 5 ggr ! Ska upp om 3:30 :(

 

+600$ borde vart en nolla till om det hade funnits någon rättvisa i denna värld :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 283
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Frustrationen växer, Busta 4K med 6 spelare kvar som chip 2a A9, träffade flopp A27 Bet / call Turn Q och steg + färgdrag ligger så jag degar fi funderar tills han på sekunden ska auto folda och synar med AJ

 

Åkt de senaste 4 finalborden på 50/50 lägen/händer +-5% Hero/Fi Har inte vart lowstackad någon av gångerna och vart först in med degen vid varje tillfälle om jag minns rätt, Jaja min tid lär komma. Tar mig ITM runt 40% vilket är pretty bra stats.

 

Måste ut på större jaktmarker, Hade 16$ på stars så investerade 4,4$ i 180 players sng, ITM nu iaf så nu kan jag gott turra upp rullen istället för att dega in. Får hoppas på klonken och 216$ så jag sedan kan uppvisa lite BRM och köpa in mig i ett par 20-50$ mtt's HEHE

 

Nä lira lite Nl100 med Nit eliten på ongame nu! huhu

 

Edit: Dagboks motriggen obvs, Floppa set på färg drags flopp, tror fi hade både satt hålstegen och färgen innan de va klart 9$ yeah

 

 

+89$ ... totalt hade fått mer ro i själen om det hade vart typ en 11 före de där 89..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle upp o turra kl 13:00 men tog mig upp 18:30 men fuckit

 

Planen va WHITE PARTY idag, Tydligen sensation tema = vita kläder / Trance & house musik, Försöker finna motivationen men den är rätt lojj nu. MEN vi får se

 

 

Haha kom glidandes efter en mindre väg mitt ute i ingenstans i morse vid 5 tiden, Mitt i vägen står vad jag nu har förstått en fasan, Den gick rakt framför bilen och jag tvingades stanna, såg den inte och ville ju inte döda det där skräck injagande djuret. Öppnade dörren för att gå ut och kolla så den inte stod framför ett däck eller dylikt. Öppnade dörren och va på väg ut när den hoppade fram runt hörnet bakom bilen med mord i blicken och charga mig, Igen med dörren snabbt som fan och full gas därifrån med fasen springandes efter med siktet nu inställt på bilen.

 

Blir lite gejm nu, 4 & 12K på stars / 7K och NL100 på Ongame !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle upp o turra kl 13:00 men tog mig upp 18:30 men fuckit

 

Planen va WHITE PARTY idag, Tydligen sensation tema = vita kläder / Trance & house musik, Försöker finna motivationen men den är rätt lojj nu. MEN vi får se

 

 

Haha kom glidandes efter en mindre väg mitt ute i ingenstans i morse vid 5 tiden, Mitt i vägen står vad jag nu har förstått en fasan, Den gick rakt framför bilen och jag tvingades stanna, såg den inte och ville ju inte döda det där skräck injagande djuret. Öppnade dörren för att gå ut och kolla så den inte stod framför ett däck eller dylikt. Öppnade dörren och va på väg ut när den hoppade fram runt hörnet bakom bilen med mord i blicken och charga mig, Igen med dörren snabbt som fan och full gas därifrån med fasen springandes efter med siktet nu inställt på bilen.

 

Blir lite gejm nu, 4 & 12K på stars / 7K och NL100 på Ongame !

 

tjo!

 

Var på sensation white i copenhagen i höstas! Det var sjukare än sjukast. Typ the sickest. Så sjukt var det, sjukt liksom.

 

Nä men, läste förstå raden så åk på sensation. Sjukt osv.

 

Mvh

Axwell

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjo!

 

Var på sensation white i copenhagen i höstas! Det var sjukare än sjukast. Typ the sickest. Så sjukt var det, sjukt liksom.

 

Nä men, läste förstå raden så åk på sensation. Sjukt osv.

 

Mvh

Axwell

 

aa kan förstå det, Va på väg till amserdam när de va nyligen, dock så blev de ändrade planer.

 

Va det sjukare än sjukast helt utan substanser eller poppade du ?

 

Sket i den där festen, Är fan semi sugen nu men men, Måste reda upp de här backet.

 

Drog igång 4 turrar + 4 bord NL100 när jag inte alls va igång i skallen, Busta alla turrar då jag spelade så kasst, Köpte in mig ett par fler som bustades på samma sätt utan en 4K med itm på 10, Där åkte jag strax innan ITM på 99 / A9

 

Hann väll med att blåsa se BI på NL100 genom oop bluffa hela vägen från SB...

 

Så ja,

 

-1K$ startade dagen med Atm ligger jag -500$ på kontot men har 200$ investerat i turrar så -300$ är mer korrekt.

 

ITM i 3k$ turre, Låg när jag började skriva meningen på halv avg men nu är jag stax över, 28 kvar pos 10 behövs en top 3 placering för att hamna + för dagen.

 

Igång med en 5k & 4k också, Nu är huvudet 100% så jag räknar med bra resultat !

 

Uppdaterar under natten för er som är intresserade !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kört 9 mtt's och det har inte alls fungerat bra

 

ITM i 3 st och final bord i en, Vad säger ni om den här handen ?

 

 

***** History for hand T5-72690078-182 (TOURNAMENT: "$3,000 Brazilian Daily", R-128-424, buy-in: $54) *****

Start hand: Sat Aug 7 05:17:54 GMT+0200 2010

Table: Table #6 [72690078] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM 300/600, ante: 60, TC)

User: tiiiias_x

Button: seat 4

Players in round: 10

Seat 5: tiiiias_x (19805)

Seat 6: CarlosFunny6 (23061)

Seat 7: yolisara (10845)

Seat 8: __dp__ (7510)

Seat 9: -Johnny Br- (31621)

Seat 10: silv3rinh0 (16260)

Seat 1: sooowise (25857)

Seat 2: kazimierz556 (22508)

Seat 3: Nicole99xx (6270)

Seat 4: Leo Ares (28763)

tiiiias_x posts ante 60

CarlosFunny6 posts ante 60

yolisara posts ante 60

__dp__ posts ante 60

-Johnny Br- posts ante 60

silv3rinh0 posts ante 60

sooowise posts ante 60

kazimierz556 posts ante 60

Nicole99xx posts ante 60

Leo Ares posts ante 60

tiiiias_x posts small blind (300)

CarlosFunny6 posts big blind (600)

---

Dealing pocket cards

Dealing to tiiiias_x: [Kh, Tc]

yolisara folds

__dp__ folds

-Johnny Br- folds

silv3rinh0 folds

sooowise folds

kazimierz556 folds

Nicole99xx folds

Leo Ares folds

tiiiias_x raises 1200 to 1500

CarlosFunny6 calls 900

--- Dealing flop [Kd, Td, 6c]

tiiiias_x checks

CarlosFunny6 bets 900

tiiiias_x raises 2700 to 2700

CarlosFunny6 calls 1800

--- Dealing turn [Js]

tiiiias_x bets 4500

CarlosFunny6 raises 18801 to 18801 [all in]

tiiiias_x calls 11045 [all in]

--- Dealing turn [Js]

--- Dealing river [5d]

 

Fan, same shit varje fucking finalbord, antingen händer liknande denna eller flipps & Allins där jag leder med 60-70% men åker dit varje gång, Så fruktansvärt frustrerande..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 tablat NL100$ en stund, Första gången jag kör 6 bord på den nivån men AJ AJ AJ vad motriggad jag va, Hade jag set hade någon högre set, hade jag kåk hade någon fyrtal o.s.v

 

Som pricken över i;et så flippade PT totalt, Den där stora poppupen hoppade upp över alla bord och sedan la PT av helt, Försökte starta det igen men de står bara o tuggar gammla mtt stats

 

Fint sen också att jag sitter o kör med typ 20% value back när jag har 60%gross på samma nätverk, bara för att bolaget ska göra det så svårt för mig att få ut mina cash. Lirar aldrig där annars men lira en invite turre och vann massa och så turra jag vidare o.s.v Så det är fint att jag rejkat 700$ och skulle vanligtvis ha haft iaf 400$ tebax, it,s fucked up !

 

 

Titta på den här handen, 2 fucking fiskar och jag tyckte att jag va så bra som lyckades mjölka ur dem allt, Va 100% säker på vinst vid showdown, Dident see it comming ! Vpip på 40% båda 2 : )

 

***** History for hand R5-73020639-41 *****

Start hand: Sat Aug 7 14:54:46 GMT+0200 2010

Table: Norfolk [73020639] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM 0.50/1, Real money)

User: tiiiias_x

Button: seat 3

Players in round: 5

Seat 5: Miss Button (218.90)

Seat 7: tiiiias_x (106.70)

Seat 9: RumInThRain (85.15)

Seat 10: hooleh (78.50)

Seat 3: Pivic (50.05)

Miss Button posts small blind (0.50)

tiiiias_x posts big blind (1)

---

Dealing pocket cards

Dealing to tiiiias_x: [8s, 8h]

RumInThRain folds

hooleh raises 3 to 3

Pivic calls 3

Miss Button folds

tiiiias_x calls 2

--- Dealing flop [Kh, 8c, 4d]

tiiiias_x checks

hooleh bets 4

Pivic calls 4

tiiiias_x raises 9 to 9

hooleh calls 5

Pivic calls 5

--- Dealing turn [4h]

tiiiias_x checks

hooleh bets 18.50

Pivic calls 18.50

tiiiias_x raises 40 to 40

hooleh calls 21.50

Pivic calls 19.55 [all in]

--- Dealing river [Tc]

tiiiias_x bets 54.70 [all in]

hooleh calls 26.50 [all in]

---

Summary:

Main pot: 150.65 won by Pivic (147.65)

Side pot 1: 56.90 won by hooleh (56.90)

Rake taken: $3

Seat 5: Miss Button (218.40), net: -0.50

Seat 7: tiiiias_x (28.20), net: -78.50, [8s, 8h] (FULL_HOUSE EIGHT, FOUR)

Seat 9: RumInThRain (85.15)

Seat 10: hooleh (56.90), net: -21.60, [Kc, Kd] (FULL_HOUSE KING, FOUR)

Seat 3: Pivic (147.65), net: +97.60, [4s, 4c] (FOUR_OF_A_KIND FOUR)

***** End of hand R5-73020639-41 *****

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart hos flickvännens mamma mitt ute på landet 2 dagar, Inget internet, ingen dator.. Kände hur AT:n (Avtändningen) började komma. Men va produktiv och byggde en hästhage, Tjejens ena häst gick lös på tomten och trodde han va en liten hund, vi pratar ingen liten ponny här utan fullsize model aka travhäst.

 

 

Någon som kan lista de bästa och seriösaste clienterna på boss så skulle jag vara tacksam !

 

Värmer upp i en 2,2K SH turre samtidigt som jag gör lite jobb, sen blir det att grinda NL100!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har däckat 2 ggr nu framför datorn lirandes PLO HU, Stabilt som fan. Vaknat till och upplevt det här alla vi som suttit vaken för länge framför en dator har upplevt, Ni vet när man bara sitter och stirrar in i skärmen och man tänker inte en tanka, tillslut kommer hjärnan igång lite och man tänker för sig själv, vad håller jag igentligen på med nu..

 

Typ ostabilt läge när man 1: Kör bil 2: Spelar Hu

 

 

Sjukt trött iaf, Vaken +30h .. ajaj.. gick bättre när man va 16. Vill sova rakt av men ligger för bra till i en turre, Försökte tappert åka ur för 1h sedan genom att pusha all in preflopp med J-10 och fick syn av AA men såklart va livs riggen där och styrde upp en nöt stege på turn åt mig.

 

Nu när jag därimot tänkte lira klart den så åkte jag dirr :) Skönta att jag luktade på en metamina precis och drack 1 liter cola för att kunna lira klart den... FML

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 Bord PLO hu NL25 har köttats ett tag med lite blandat resultat dock +85$ på 659 Händer, Samt betalat 63$ i rake

 

Försöker hitta flowet när jag MT mer än 2 bord men det är inte så lätt få det riktigt bra, 2 bord går helt okej men vid 3 gör jag lätt misstag känner som de blir overload med info.

 

Skulle kunna stänga ner PT så blir det lite cleanare och lättare att hålla ett bra focus, För HUD statsen har jag ingen nytta av i PLO HU, Iaf inte eftersom jag inte kan få det att visa VPIP hur BB/SB, Någon som hittat om det ens är möjligt ?

 

Ska byta tebax till HM så snart jag beställer ny dator, Har haxxat det på denna vilket gjorde att det aldrig mer kommer fungera förrens jag formaterar om vilket jag inte har orkat !

 

Den här handen va ju lite roligt

 

***** History for hand R5-74384556-6 *****

Start hand: Thu Aug 12 23:24:52 GMT+0200 2010

Table: New Bedford [74384556] (POT_LIMIT OMAHA_HI 0.25/0.25, Real money)

User: tiiias_v3.0

Button: seat 9

Players in round: 2

Seat 8: tiiias_v3.0 (35.53)

Seat 9: azadiegrosse (25)

azadiegrosse posts big blind (0.25)

tiiias_v3.0 posts big blind (0.25)

---

Dealing pocket cards

Dealing to tiiias_v3.0: [7d, 9s, Ks, Td]

azadiegrosse raises 0.50 to 0.75

tiiias_v3.0 raises 2 to 2.25

azadiegrosse raises 6 to 6.75

tiiias_v3.0 calls 4.50

--- Dealing flop [6c, 8h, 3s]

tiiias_v3.0 checks

azadiegrosse bets 13.50

tiiias_v3.0 raises 28.78 to 28.78 [all in]

azadiegrosse calls 4.75 [all in]

--- Dealing flop [6c, 8h, 3s]

--- Dealing turn [4c]

--- Dealing river [6d]

---

Summary:

Main pot: 50 won by azadiegrosse (49)

Rake taken: $1

Seat 8: tiiias_v3.0 (10.53), net: -25, [7d, 9s, Ks, Td] (PAIR SIX)

Seat 9: azadiegrosse (49), net: +24, [Qd, Jc, Ah, 5h] (PAIR SIX)

***** End of hand R5-74384556-6 *****

 

Jävla dumt att jag inte dunka in allt först på floppen men det va ett ridå ögonblick, BTW så spelar jag inte så här vanligtvis, Han va helt bakom flötet och jag fick ofc tebax x3 pengarna : )

 

Btw, Försökte convertera handen via pokerhand.org men det hände ingenting. Vart fungerar det ? puss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så blir nog bättre

 

Började bra, Sen körde jag 3 bord som gick bra till en början innan jag slutligen blev överkörd på alla, Sen brända jag av 1000 händer mot samma fi, Inköp efter inköp försvann men jag träffa så sjukt illa så jag kunde inte släppa honom då jag visste att bara korten kommer så blir han krossad.

 

Runt hand 1800 började jag träffa normalt och han tiltade, men träffade låg outare 2 ggr på rad när vi va AI, krossa han sedan iaf och sen random fisk. Daaaam vad kass vissa är, man tror nästan det driver med en !

 

10 min break nu sen 2K$ turre med 108$ IK !

 

 

fny.th.png

 

Uploaded with ImageShack.us

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår fukka jag ur totalt, efter ha tiltat omaha och blåst en 20 inköp så skulle jag styra upp det genom att lira jacks or better ...

 

Slutade dock dagen på + även fast jag blåste iväg det mesta av förtjänsten

 

 

Aja försöker arbeta igen det idag ! 3-4 bord PLO HU NL25 GG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kör närmare 1500 händer idag. Spelade riktigt ostabilt och semi tiltat fram till 1200 då jag hittade rätt state of mind efter ha sett "The dudsons in america" - Sjuka jävlar men ska få ett jackass2 på mtv idag måste man väll göra allting snäppet värre, så checka in det

 

Anyho kände jag mig stabil i kropp o knopp från 1200 och då gick det stabilt.

 

+173$

 

Det är ju äckligt vad man rejkar mycket i PLO hu. Bara idag 149$ på strax under 1500 händer på NL25... Skulle ju kunna lira BE och få en fin månadslön på det ^^

 

Graf för dagen, Nu ska jag kanske festa men jag vet inte om jag orkar !

 

asssa.th.png

 

Uploaded with ImageShack.us

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så jävla roligt att ingen skriver här. Verkligen föder min motivation.. Jag hatar er alla :roll:

 

Bangade ur på festandet, Kompis therese blev "besviken" men det blev jag sist vi festa och jag inte fick sätta henne heller.. "För du vill ju ändå inget seriöst" kom hon på när jag låg där halvt i henne.

 

Lirat lite mer, 3 uber fishes fick jag vid borden. Jag tog allt dom hade, sen tog dom tebax det men SEN tog jag det och gitta.. hehe

 

4K$ Garanti turre med bara 31 spelare. Inköp 108$ så gott övervärde..

 

Dock lykades jag från att ha startat med 2,5k nu efter 10minuter vara nere på 2k :o

 

När jag krossar eliten på FTP i PLOHU så ska jag komma ihåg vilka som skrev i min dagbok innan och inte.. mm det ska jag

 

 

Edit: Om jag ibland skriver konstigt, typ samma ord 2 ggr, hoppar över ord eller skriver dem i fel ordning. Så är allt som de ska för de gör jag alltid. Mina fingrar hinner inte synca med den här uberhjärnan jag har begåvats med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha! skön du är tias :).. döp om dagboken till sleepyWhin4aah >_<.. du spelar jävligt mkt, motivation verkar du ha iaf. kör du SC2 något då? Jag kör 3on3 på brors acc, han kör 1on1 o 2on2.. dock trist att man inte kan skapa nya konton fast på ett o samma spel T_T.. snål blizzard. gl hf!

 

Ja, Det har blivit lite grann men jag är ju kanske världens sämsta förlorare. Och gör jag något måste jag bli bäst på det och då blir det mental lockdown på just den saken, men all tid börjar betala igen sig :)

 

Nä har inte blivit nå SC2 just av samma anledning, pallar ju inte alla spela på skojj utan isofall vill jag kunna nöta tills man blir bäst, vilket man aldrig kan bli på SC2.

 

Lirar du nå poker ? Får in ett par nya kampanjer i veckan med sng biljetter, skickar PM då så ska du få :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Insomnia som man lider av typ så är jag ju vaken +24 timmar mellan varje gång jag sover.. Iaf tills jag går till apoteket i morgon och hämter världens dyraste sömn medicin 100 tabs x 1400 kr.. 2-4 per kväll. Tack o lov för högkostnads skyddet..

 

Lirade shorthanded PLO lite i natt då jag inte fick någon HU action.. 200$ back efter att ha torskat 2 allins, en flipp och den andra ledde jag lite i, Så då spelade jag jacks or better som jag alltid gör när jag är tiltad men har aldrig hittils kommit därifrån med några pengar kvar

 

Skrev det väll tidigare men körde NL50 i brist på motstånd på NL25, Mött 5 spelare nu och plockat dem alla. Får ta och skryta lite med att jag spelade mot en NL200 PLO hu reg precis, vi snacka en del och han va skön men dock va jag tvungen att krossa honom även fast de sved lite i hjärtat, Så han ville inte spela nå mer efter ett tag :(

 

Sitter i turre med 7st kvar så itm men inga tunga vinster, 500$ till 1an o.s.v så vi får väll se hur de slutar, Har ju vart lite lätt finalbords riggad på senaste.

 

 

Äckligt trött är jag, IQ 3 blir nog sova sedan för att komma upp tills de feta turrarna rullar igång

 

Edit: Slutade 3a efter har tryck in all på floppen och blivit synad av chipleadern på en träffad 6a, Men vad jag än hade gjort hade jag inte kunna komma undan synen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej kul läsning! Vill se mer omaha HH's :-)

 

GL!

 

 

Tog precis hem min största pott inom PLO HU, 200$s vilket va sweet. Körde NL50 2 bord och kollade på Alpha dog, Har aldrig tagit mig för att se den innan, mycket sevärd.

 

Borde ha sovit eftersom nu har jag vart vaken över ett dygn, Men ändrade min plan då jag ska köra ett race kommande veckan och vill pressa in ett dygn från 00:00 till 23:59 för att verkligen eliminera moralen hos alla andra som har tänkt försöka sig på att vinna.

 

Satt och lirade mot en kille i säker 2-3 timmar på 2 bord. Han spelade väldigt likt mig, bettade oop först på de flesta floppar o.s.v och det va väldigt förvirrande men efter 1 timme kom jag på att han alltid bettade på ett speciellt sätt varje gång han träffat starkt. Detta gjorde att jag kunde ta tebax kontrollen och förgöra honom.

 

PLO hu handlar till 99% om att spela sin motspelare, Man möter folk som försöker spela efter skolboken men vafan dom är ju helt chanslösa.

 

 

Måste arbeta mig uppåt snabbt nu, Frivilligt som stejkar mig på NL500$? (Ett skämt så banna mig inte )

 

Här är grafen över mitt PLOhu spel sen jag gick in för det seriöst, I Torsdags tror jag det va, Alla svackor har skett under förmiddagar när jag vart vaken så här länge så trött + uttråkad + Iqdöd + Allin på alla händer.

 

Va nära idag också.. Men det löste sig lite fortare än de andra iaf

 

Shit vad jag skriver mycket, Men ju mer läsning får ju ni som läser men aldrig skriver något. Graf nedan sen hhs på störta vinsten + klonkade även 3e plats i 1k turre så 250$ där

 

Chiiip

 

mengreta.th.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Handen här, Vart converterar jag Ongame hhs från PT till forum vänligt ?

 

 

***** History for hand R5-74962216-80 *****

Start hand: Sun Aug 15 13:50:15 GMT+0200 2010

Table: Porto Alegre [74962216] (POT_LIMIT OMAHA_HI 0.50/0.50, Real money)

User: tiiias_v3.0

Button: seat 8

Players in round: 2

Seat 7: jotascha (136.55)

Seat 8: tiiias_v3.0 (111.05)

tiiias_v3.0 posts big blind (0.50)

jotascha posts big blind (0.50)

---

Dealing pocket cards

Dealing to tiiias_v3.0: [6s, 3d, 4d, 3s]

tiiias_v3.0 raises 1 to 1.50

jotascha raises 3.25 to 3.75

tiiias_v3.0 raises 8 to 9.50

jotascha calls 5.75

--- Dealing flop [4c, 2d, 4h]

jotascha checks

tiiias_v3.0 bets 9.50

jotascha calls 9.50

--- Dealing turn [7c]

jotascha checks

tiiias_v3.0 bets 28.50

jotascha calls 28.50

--- Dealing river [6c]

jotascha bets 89.05 [all in]

tiiias_v3.0 calls 63.55 [all in]

---

Summary:

Main pot: 222.10 won by tiiias_v3.0 (221.10)

Rake taken: $1

Seat 7: jotascha (25.50), net: -111.05, [Js, Jc, 6h, 5h] (TWO_PAIR JACK, FOUR)

Seat 8: tiiias_v3.0 (221.10), net: +110.05, [6s, 3d, 4d, 3s] (FULL_HOUSE FOUR, SIX)

***** End of hand R5-74962216-80 *****

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...