Fiskeklubb_GBG Postad 7 Maj , 2010 Rapport Postad 7 Maj , 2010 Vi är en pokerklubb i Göteborg som inriktar oss på människor som älskar poker men inte känner att pengarna har störst betydelse. Man kommer för pokerintresset, men stannar för det trevliga sällskapet och den sköna stämningen. Spana in oss på http://www.texasplayer.se och tveka inte att skicka eventuella frågor till fiskeklubb@gmail.com. Vi kan även nås via facebook, sök på grupp fiskeklubben. Torsdagen den 13.e Maj har vi även öppet hus! Då kommer vi att anordna små föreläsningar av klubbens mer seriösa spelare. Det kommer handla om turre/SnG-strategi, CG-linjer och Holdem Manager-hjälp. Det kommer även säkerligen spelas små grytor under kvällens gång. Naturligtvis finns det kryddad korv med bröd och kaffe på plats. Välkommen alla som är nyfikna på poker! MVH Fiskeklubben Citera
Fiskeklubb_GBG Postad 8 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2010 Även utombor är naturligtvis välkomna ifall man orkar ta sig hit. Men varför skulle man inte bo i Göteborg lixom, det har jag aldrig förstått Citera
christoffer87 Postad 8 Maj , 2010 Rapport Postad 8 Maj , 2010 Det bästa med göteborg är skyltarna mot stockholm. Verkar vara en trevligt klubb annars Citera
wallium Postad 8 Maj , 2010 Rapport Postad 8 Maj , 2010 Varit inne på hemsidan men kan verkligen inte hitta någon adress. Är det jag som är helt lost? Citera
Fiskeklubb_GBG Postad 9 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2010 Varit inne på hemsidan men kan verkligen inte hitta någon adress. Är det jag som är helt lost? Inte alls. Av naturliga skäl erhålls inga exakta adresser direkt på hemsidan, utan fås istället genom mail eller telefonkontakt. Men ovanstående info kan jag iaf inte förneka. Och när du varit här en gång, glömmer du det knappast, och längtar förhoppningsvis också tillbaka . Regitrera gärna ett konto på hemsidan och hör av dig i forumet där, eller hör av dig till fiskeklubb@gmail.com som sagt, så är det nemas problemas. Välkommen alla entusiaster! mvh // Fiskeklubben Citera
Efig Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 Du förärar väl oss med ett besök, Jebban. Citera
harryharmynt Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 Tjena! Jag är eggad på att ha ett kontor att lira nätpoker i om dagarna och nätterna. Hur funkar eran klubb? Måste tyvärr dra och hälsa på svärmor när ni har öppet hus:evil: Citera
Mohican Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Vi är en pokerklubb i Göteborg som inriktar oss på människor som älskar poker men inte känner att pengarna har störst betydelse. Man kommer för pokerintresset, men stannar för det trevliga sällskapet och den sköna stämningen. Spana in oss på http://www.texasplayer.se och tveka inte att skicka eventuella frågor till fiskeklubb@gmail.com. Vi kan även nås via facebook, sök på grupp fiskeklubben. Torsdagen den 13.e Maj har vi även öppet hus! Då kommer vi att anordna små föreläsningar av klubbens mer seriösa spelare. Det kommer handla om turre/SnG-strategi, CG-linjer och Holdem Manager-hjälp. Det kommer även säkerligen spelas små grytor under kvällens gång. Naturligtvis finns det kryddad korv med bröd och kaffe på plats. Välkommen alla som är nyfikna på poker! MVH Fiskeklubben Jag registrerade mej via nätet för två dagar sen (måndag) och skickade även ett mejl, men har inte fått nåt svar än. Det vore ju liksom kul o veta adressen innan man åker iväg hemifrån imorron. Citera
Fiskeklubb_GBG Postad 12 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2010 Vi är inget pokerkontor direkt. Vi har ett rum med datorer där man kan spela om man vill. Men huvudsyftet är ju att anordna billiga turneringar och umgås och ha trevligt. Standarden är ett 250krs inköp och då spelar vi NL Holdem med startstack på 10K och 20 min Blindsnivåer med start på 25-50. Sedan har vi även Deepstack med 20K i startstackar och ante i strukturen. Omaha, 50/50, HORSE och liknande som vi varierar upp oss med. Mohican> Har tyvärr inte fått något mail. Säker på att du skickat till fiskeklubb@gmail.com ? Skicka ett till, eller kika in i forumet på vår hemsida så startar jag en tråd omedelbums! Citera
TotalFarsa Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Trevligt med ett lokalt alternativ! Skeppade precis ett pm Citera
harryharmynt Postad 13 Maj , 2010 Rapport Postad 13 Maj , 2010 Vi är inget pokerkontor direkt. Vi har ett rum med datorer där man kan spela om man vill. Men huvudsyftet är ju att anordna billiga turneringar och umgås och ha trevligt. Standarden är ett 250krs inköp och då spelar vi NL Holdem med startstack på 10K och 20 min Blindsnivåer med start på 25-50. Sedan har vi även Deepstack med 20K i startstackar och ante i strukturen. Omaha, 50/50, HORSE och liknande som vi varierar upp oss med. Mohican> Har tyvärr inte fått något mail. Säker på att du skickat till fiskeklubb@gmail.com ? Skicka ett till, eller kika in i forumet på vår hemsida så startar jag en tråd omedelbums! Jamen det låter ju trevligt hur som helst och jag skall definitivt besöka er så snart jag kan Citera
Fiskeklubb_GBG Postad 13 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2010 OBS: Mailadressen är alltså till gmail, med ett G. Understrecket här får det lätt att se ut som ett litet Q. Så dubbelkolla gärna om du har skickat mail att du skrivit rätt... Ha det bäst så länge! // Fiskeklubben Citera
wahlen1 Postad 18 Januari , 2011 Rapport Postad 18 Januari , 2011 Är det poker här ofta eller? Citera
4queens Postad 18 Februari , 2011 Rapport Postad 18 Februari , 2011 Klubben fortfarande aktiv? +1 ? Citera
wahlen1 Postad 5 Juli , 2011 Rapport Postad 5 Juli , 2011 Frågar igen, är klubben aktiv? Någon som har info eller? Citera
Mohican Postad 5 Juli , 2011 Rapport Postad 5 Juli , 2011 Frågar igen, är klubben aktiv? Någon som har info eller? Har inte varit där på länge, men jag får fortfarande mail därifrån varje vecka angående deras onsdagsturre. Så den borde vara aktiv. Citera
wahlen1 Postad 5 Juli , 2011 Rapport Postad 5 Juli , 2011 Har inte varit där på länge, men jag får fortfarande mail därifrån varje vecka angående deras onsdagsturre. Så den borde vara aktiv. Okej, vet du om där är cashgame igång eller ? Citera
Mohican Postad 5 Juli , 2011 Rapport Postad 5 Juli , 2011 Okej, vet du om där är cashgame igång eller ? Vet inte, tyvärr. Annars en trevlig klubb, värt ett besök. Citera
7seconds Postad 13 December , 2012 Rapport Postad 13 December , 2012 Självklart värt ett besök BUMPAR upp denna tråden Citera
Recommended Posts