kratjan Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Någon som har problem med pokerstars idag? Citera
kratjan Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 hmm konstigt kommer varken in på klienten eller sidan har testat allt .se com Citera
kratjan Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 Fan va skönt kommer du ni varken in på sidan eller klienten? Jag menar att jag är rädd om mitt konto Citera
jonny00 Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 jag kommer inte in heller varken sidan heller till poker Citera
kratjan Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 Tack för svaret, jag tycker det är jävligt konstigt att man inte kan hitta någon information någonstans Jag har mailat men inte fått hjälp därifrån heller, kan ju vara så att man skulle spelat tex. scoop Citera
Blaabar Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 riktigt skumt. inget svar på mail. ingen hemsida/blogg funkar. vad får man för ersättning för förlorad timpenning? Citera
kratjan Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 jag har fått svar However, our site is currently experiencing connectivity problems in your area, and our IT Team is working on repairing this issue. We will keep you informed as soon as we have additional information concerning this matter. We apologize for any inconvenience caused and if you require any further assistance,do not hesitate to contact us. Regards , Sophia PokerStars Security ----- Original Message ----- Citera
Blaabar Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Har också fått ett liknande svar. Riktigt konstigt att allt som har med pokerstars kan försvinna i en del av stockholm men funka i en annan. Citera
Joeduck Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Testa byt DNS. http://code.google.com/speed/public-dns/docs/using.html Eller opendns.com Citera
jonny00 Postad 7 Maj , 2010 Rapport Postad 7 Maj , 2010 vett ej när det kom i gång men dom betala till backa för turner-ingen jag anmälde till så jag är nöjd nu hoppas dom har bättre svar eller förklaring vad som hände Citera
Blaabar Postad 7 Maj , 2010 Rapport Postad 7 Maj , 2010 Nu funkar det för mig. Men skulle väldigt gärna ha en förklaring på vad som hände igår. Citera
PokerStars_Karl Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 Hej, Det verkar varit ett lokalt problem med någon skandinavisk ISP som ställde till det då det inte fanns några rapporter om spelare som tappade uppkopplingen på det sätt som ni rapporterar. Vi hade inga problem med klienten eller våra servrar den 6e maj. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
TotalFarsa Postad 7 Juli , 2010 Rapport Postad 7 Juli , 2010 Lånar/bumpar. Kommer inte in på PS. Nån som kan prova och berätta om de har samma problem? Citera
Renfjaell Postad 7 Juli , 2010 Rapport Postad 7 Juli , 2010 Lånar/bumpar. Kommer inte in på PS. Nån som kan prova och berätta om de har samma problem? Kommer inte in heller. Här har man laddat kaffepannan och burit ut laptopen på altan så funkar inte Pokerstars.. Allt detta slit, helt i onödan! Citera
TotalFarsa Postad 7 Juli , 2010 Rapport Postad 7 Juli , 2010 Kommer inte in heller. Här har man laddat kaffepannan och burit ut laptopen på altan så funkar inte Pokerstars.. Allt detta slit, helt i onödan!Instämmer. Ahja, då var det inte bara jag. Ska man säga något positivt också så är detta första gången som jag inte kommer inte på PS. Citera
fritte_n Postad 7 Juli , 2010 Rapport Postad 7 Juli , 2010 Instämmer. Ahja, då var det inte bara jag. Ska man säga något positivt också så är detta första gången som jag inte kommer inte på PS. runt 13.00 på onsdagar brukar Pokerstars starta om sina servrar. Citera
TotalFarsa Postad 7 Juli , 2010 Rapport Postad 7 Juli , 2010 runt 13.00 på onsdagar brukar Pokerstars starta om sina servrar.Ah. Did not know that Citera
Akumila Postad 8 Juli , 2010 Rapport Postad 8 Juli , 2010 runt 13.00 på onsdagar brukar Pokerstars starta om sina servrar. Stämmer verkligen detta, Karl? I så fall är det väl långt ifrån alla onsdagar? Citera
PokerStars_Alex Postad 9 Juli , 2010 Rapport Postad 9 Juli , 2010 Stämmer verkligen detta, Karl? I så fall är det väl långt ifrån alla onsdagar? Hej, Våra serveromstarter ligger ofta på onsdagar klockan 13.00. De sker dock inte varje vecka som du säger, och ibland är de även lagda på andra veckodagar. Mvh, Alexander PokerStars Support Citera
Recommended Posts