DoctorNorth Postad 24 April , 2010 Rapport Postad 24 April , 2010 Tja! Så var det dags att byta boss-skin efter 5 års heltidsspel, nästan uteslutande på Boss. Någon som har nån seriös rekommendation om ett väl fungerande skin på boss? Support o Uttags-servicen är det som är viktigast för mig, men även deals och kontinuerliga promotions lockar alltid! Antar att de flesta skins använder Webdollar, så det har jag koll på. Kanske nån lite mindre/halvstor uppstickare som du är grymt nöjd med? Tar helst emot rekommendationer från de som gjort mer än ett uttag och helst haft en del supportärenden på tapeten=) Stort tack på förhand! Citera
Supertequila Postad 25 April , 2010 Rapport Postad 25 April , 2010 shahin89 har bra koll. PMa honom. Citera
bentus Postad 25 April , 2010 Rapport Postad 25 April , 2010 Skulle rekommendera Redbet hör av dig till nån bra affiliate så hittar du säkert någon bra deal med. Citera
Supertequila Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Skulle rekommendera Redbet hör av dig till nån bra affiliate så hittar du säkert någon bra deal med. vem vill spela på redbet när de har tak på sin rb på 30? Citera
bentus Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 vem vill spela på redbet när de har tak på sin rb på 30? Hur bra brukar taken stämma då? Pluss att de är en av de seriösare aktörerna på Boss IPN Citera
Supertequila Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Hur bra brukar taken stämma då? Pluss att de är en av de seriösare aktörerna på Boss IPN va jag vet är redbet stenhårda med sitt tak. Om inte de ändrat sig igen då... Citera
Recommended Posts