Gå till innehåll

Annat än poker och gambling i Vegas


aglo

Recommended Posts

Kanske kan vara bra att ha en tråd där man kan prata om andra saker att göra än poker när man är i Vegas.

 

Vi är t.ex. ett gäng som tänkte dra till Grand canyon över en dag. Vet att det finns ett antal olika företag som erbjuder helikopterturer, vandringar, båtturer o.s.v.

 

- Är det någon som har provat på något av detta?

- Vilka företag rekommenderar ni och vilka ska man hålla sig borta från?

- Vilka paket är bra osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kanske kan vara bra att ha en tråd där man kan prata om andra saker att göra än poker när man är i Vegas.

 

Vi är t.ex. ett gäng som tänkte dra till Grand canyon över en dag. Vet att det finns ett antal olika företag som erbjuder helikopterturer, vandringar, båtturer o.s.v.

 

- Är det någon som har provat på något av detta?

- Vilka företag rekommenderar ni och vilka ska man hålla sig borta från?

- Vilka paket är bra osv?

 

Prova hoppa fallskärm när ni är i Vegas! sjukt upplevelse!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi åkte en tur (minns inte vilket bolag) där man också skulle landa nere i canyonen och dricka skumpa. Det blev ingen landning för att det var för varmt så det kan ni skita i. Ta en tur som bara flyger över alltså.

 

Kan varmt rekommenderas. Tar lagom lång tid och det är en mycket bättre upplevelse än att stå vid kanten och glo (har gjort båda).

 

Annat som kan hittas på finns ju på filmerna som jag och Ola gjorde -08. Här är del 1; http://www.youtube.com/watch?v=GGJii4-VJ-A

 

Klicka er fram till resten, tror det finns 7 eller 8 avsnitt totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi åkte en tur (minns inte vilket bolag) där man också skulle landa nere i canyonen och dricka skumpa. Det blev ingen landning för att det var för varmt så det kan ni skita i. Ta en tur som bara flyger över alltså.

 

Kan varmt rekommenderas. Tar lagom lång tid och det är en mycket bättre upplevelse än att stå vid kanten och glo (har gjort båda).

 

Annat som kan hittas på finns ju på filmerna som jag och Ola gjorde -08. Här är del 1; http://www.youtube.com/watch?v=GGJii4-VJ-A

 

Klicka er fram till resten, tror det finns 7 eller 8 avsnitt totalt.

Tackar, flera bra tips för en som aldrig har varit där.

 

*cirque de soleil

*golf på wynn

*poolhäng

*sigfried and roys secret garden

*äta på stratosphere

Cirque de soleil kanske man får kolla in. Vad ska man äta på stratosphere? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cirque de soleil kanske man får kolla in.

ja, gör det, dom är riktigt bra

Vad ska man äta på stratosphere? :)
Vad är det på stratosphere? Jag åt där, bara en pizzaslice dock

inte käkat där själv, får bli till sommaren, men uppe i snurr-resturangen finns det väl nått ätbart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska satsa på nåt lite mer udda i sommar. Jag ska köra roadhunting efter ormar.

 

Kostnad: hyra en bil

 

OBS! Ta det chill med o gå fram till de små slangarna. De flesta ormar i nevada är rejält giftiga. Nu lär ju det inte vara något problem då jag är ensam om o ens tänka tanken. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska satsa på nåt lite mer udda i sommar. Jag ska köra roadhunting efter ormar.

 

Kostnad: hyra en bil

 

OBS! Ta det chill med o gå fram till de små slangarna. De flesta ormar i nevada är rejält giftiga. Nu lär ju det inte vara något problem då jag är ensam om o ens tänka tanken. :)

 

inge gambling var det ;)

 

Terrängkörning med fyrhjuling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi åkte en tur (minns inte vilket bolag) där man också skulle landa nere i canyonen och dricka skumpa. Det blev ingen landning för att det var för varmt så det kan ni skita i. Ta en tur som bara flyger över alltså.

 

Vi landade i canyonen och det var mäktigt att stå där på botten. Helikoptertur som inkluderar landning på botten rekommenderas skarpt! Fem toasts!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt bra outlets för shoping, finns en norr och en söder om stadskärnan. Riktigt bra priser och grejer typ adidas skoaffär där alla par kostar $25 med typ alla modeller osv. Annars är GC grymt, var där med mina micro-föräldrar så tog busstur. Var fortf riktigt häftigt även fast snurra nog är bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...