Gå till innehåll

Annat än poker och gambling i Vegas


aglo

Recommended Posts

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag som trodde vi skulle hänga i vegas... :)

 

 

Fick/snodde du inga 5or av morsan o stoppa i flippren? Addams family... terminator 2.. twilight zone osv?

 

Flipper är för lowstakesgrabbar, airhockey kostade för fan 15 kr att spela när jag var i den åldern att man ville hänga på spelhallar. Det blev till att hustla morsan och säga att man skulle "käka ute", så hade man råd med 2-3 matcher efter man hade käkat sig mätt hos polaren. Du anar inte hur kung man var efter att ha vunnit airhockeyturneringen i gänget - förstapris i den största turneringen vi hade var ett sexpack delicato! :mrgreen:

 

 

OnT: Vi åkte helikopter med Maverick (Wind Dancer Tour), landade i GC och fick skumpa, läsk och en liten påse med minimorötter och vindruvor nere i klyftan. Inte utan att man kände sig som Donald Trump! :-D Ärligt talat tror jag det är en av de mest prisvärda, kändes i alla fall så när vi bokade.

 

http://www.maverickhelicopter.com/tour-wind-dancer.aspx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OnT: Vi åkte helikopter med Maverick (Wind Dancer Tour), landade i GC och fick skumpa, läsk och en liten påse med minimorötter och vindruvor nere i klyftan. Inte utan att man kände sig som Donald Trump! :-D Ärligt talat tror jag det är en av de mest prisvärda, kändes i alla fall så när vi bokade.

 

http://www.maverickhelicopter.com/tour-wind-dancer.aspx

 

Just det! Maverick hette det vi åkte med också! Prisvärt - ja, men när vi inte fick landa och ville ha refund fick vi typ $50 när turer utan landning var minst $100 billigare. Lackade ur ordentligt på dem därute i öknen.

Dessutom annonserade de att det inte skulle bli någon landning när vi redan var i luften. Som om de kom på det tio min efter start liksom. Svinigt.

 

Så vill du gambla tar du med landning, utan gambling tar du utan landning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just det! Maverick hette det vi åkte med också! Prisvärt - ja, men när vi inte fick landa och ville ha refund fick vi typ $50 när turer utan landning var minst $100 billigare. Lackade ur ordentligt på dem därute i öknen.

Dessutom annonserade de att det inte skulle bli någon landning när vi redan var i luften. Som om de kom på det tio min efter start liksom. Svinigt.

 

Så vill du gambla tar du med landning, utan gambling tar du utan landning.

 

Risigt, minst sagt. För oss var det inga problem att landa - antar att man måste ha lite tur med vädret...

 

Skulle dock säga att det är EV+ att köpa med landning. Säg att det kostar en hunka dollares, är 75% att man får landa så är det ett ev+spel, eftersom det är värt säkert 150 dollar att stå och svettas i den där torra, jävliga klyftan.. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

UFC Fight July 3rd

 

 

Ultimate Fighting Championship® heavyweight champion Brock Lesnar returns to defend his heavyweight championship against interim title holder Shane Carwin at UFC® 116, live from the MGM Grand Garden Arena on Saturday, July 3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UFC Fight July 3rd

 

 

Ultimate Fighting Championship® heavyweight champion Brock Lesnar returns to defend his heavyweight championship against interim title holder Shane Carwin at UFC® 116, live from the MGM Grand Garden Arena on Saturday, July 3.

 

Hade varit grymt, men kostar det inte typ $500+ ? :(

Tror jag hörde att Wynns kommer visa matchen vid deras pool.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wahlgreens har endel läsk/vatten o sånt iaf. Och allt annat man kan tänkas behöva... typ all världens värktabbletter solkrämer o sånt.

 

Ligger en utanför palazzo (samma byggnad)

 

och en ~500m-1km "norr" om MGM. Innan Planey Hollywood.

 

Så mkt mat har de nog inte förutom kex o godis dock :P. Här är det ganska humana priser typ som i mataffärerna hemma.

 

Tack för svar, ska kolla runt lite när jag är där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Riktigt bra outlets för shoping, finns en norr och en söder om stadskärnan. Riktigt bra priser och grejer typ adidas skoaffär där alla par kostar $25 med typ alla modeller osv. Annars är GC grymt, var där med mina micro-föräldrar så tog busstur. Var fortf riktigt häftigt även fast snurra nog är bättre.

 

Var hittade du Adidas affären?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Har också varit på gunstore, jag valde "shoot the wall" eller nått sånt, jag betalade $349.95 för att skjuta med 16 olika vapen tror jag.

 

Att åka dit och skjuta tyckte jag var värt, men att testa så många olika vapen var lite onödigt. Åk dit, men välj 2-3 vapen som du vill skjuta med istället.

 

En annan sak man kan göra i Vegas om man inte är sugen på att gambla är att hoppa fallskärm. Gjorde det iår och fick betala $180, då ingick taxiresa till airstrippen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...