yomtvraps Postad 17 April , 2010 Rapport Postad 17 April , 2010 Har använt mig av visa förut när jag satt in pengar på fulltilt men det går ju tydligen inte längre så då undrar jag bara om nån har koll på något sätt att sätta in pengar utan att betala nån typ av avgift som jag får göra med neteller etc för dom tar ju en viss % när man ska sätta in pengar där. Skulle uppskatta om någon har koll på detta och jag har för övrigt swedbank som bank om det spelar någon roll. Citera
ffredd Postad 17 April , 2010 Rapport Postad 17 April , 2010 Netellers avgift är väl försumbar om du inte ska sätta in väldigt stora belopp? Den betalas av sajten, som drar bort det beloppet från din MGR (det belopp som din rakeback beräknas på), så i praktiken betalar du bara bara 27% av avgiften. Om du inte har rakeback så betalar du ingenting alls (förutom onödigt mycket rake förstås). Varför skulle det inte gå med Visa? De betalningsmetoder som listas i klienten är Visa, MasterCard, ewire, Nordea, Neteller, moneybookers.com, Click2Pay, clickandbuy, paysafecard, cash transfer, local bank transfer, ukash, WebMoney, entropay och Maestro. Local bank transfer borde vara en direktöverföring från banken. Varför inte prova den? Citera
yomtvraps Postad 17 April , 2010 Författare Rapport Postad 17 April , 2010 det går inte med visa längre det är allt jag vet, dom ber mig betala med entropay och dom tar 30$ för att man ska få sätta in där. Citera
Skwatte Postad 17 April , 2010 Rapport Postad 17 April , 2010 Skulle tro att det du måste godkänna ekort eller nått sånt i din internetbank. Swedbank började med detta för nån vecka sedan, och det går inte att använda visakorten på nätet om man inte har godkänt det. länk: http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutWww1/0,,2700_m49_971501,00.html Citera
yomtvraps Postad 17 April , 2010 Författare Rapport Postad 17 April , 2010 jo jag har gjort det men det funkar inte ändå och det enda svar dom ger mig är att due to circumstances out of our control not all visa cards can be processed at this time blabla Citera
Recommended Posts