Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har använt mig av visa förut när jag satt in pengar på fulltilt men det går ju tydligen inte längre så då undrar jag bara om nån har koll på något sätt att sätta in pengar utan att betala nån typ av avgift som jag får göra med neteller etc för dom tar ju en viss % när man ska sätta in pengar där. Skulle uppskatta om någon har koll på detta och jag har för övrigt swedbank som bank om det spelar någon roll.

Postad

Netellers avgift är väl försumbar om du inte ska sätta in väldigt stora belopp? Den betalas av sajten, som drar bort det beloppet från din MGR (det belopp som din rakeback beräknas på), så i praktiken betalar du bara bara 27% av avgiften. Om du inte har rakeback så betalar du ingenting alls (förutom onödigt mycket rake förstås).

Varför skulle det inte gå med Visa? De betalningsmetoder som listas i klienten är Visa, MasterCard, ewire, Nordea, Neteller, moneybookers.com, Click2Pay, clickandbuy, paysafecard, cash transfer, local bank transfer, ukash, WebMoney, entropay och Maestro.

Local bank transfer borde vara en direktöverföring från banken. Varför inte prova den?