escobar Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Hej! Jag spelar pa ett skin som heter betmost men fran idag kommer jag inte in och redan igar var deras hemsida nere. Nagon som vet nagot? Morgan Citera
#LOUDmouth# Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Förmodligen något med Betmost då flera andra iPoker skin lirar. /#LOUDmouth# Citera
#LOUDmouth# Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 B.t.w. så kollade jag en cachad version av deras websida och: "BetMostPoker.com is owned and operated by • WHG (International) Limited if You are using the Website and You are based in, or the address given for Your Account at the relevant time of such use is in, anywhere other than in the United Kingdom; and/or • WHG Trading Limited if You are using the Website and You are based in, and the address given for Your Account at the relevant time of such use is in, the United Kingdom. " Alltså ägs dom av William Hill så jag tror inte att du har anledning att vara orolig. Kolla med William Hills support vet ja! /#LOUDmouth# Citera
escobar Postad 14 April , 2010 Författare Rapport Postad 14 April , 2010 Tack for svar. Kanns lite battre nu. Citera
hankie123 Postad 8 Juli , 2010 Rapport Postad 8 Juli , 2010 Någon mer än jag som haft problem med ipoker 2 senaste dyngen? Citera
Basen Postad 8 Juli , 2010 Rapport Postad 8 Juli , 2010 Ja, Winner. Segt som fan hela kvällen. Turren jag spelar/spelade blev precis avbruten pga tekniska problem. Citera
hankie123 Postad 8 Juli , 2010 Rapport Postad 8 Juli , 2010 Jo samma hära, ska tydligen vara efter uppdateringen i tisdags natt. Nu kan jag lira igen iallafall Citera
danne24 Postad 9 Juli , 2010 Rapport Postad 9 Juli , 2010 Fler än jag som saknar några 100$ från accountet? Alla CG borden dog o när jag kom in igen saknades en del $. Citera
hankie123 Postad 9 Juli , 2010 Rapport Postad 9 Juli , 2010 Saknar över 400$, men pratade med supporten dom jobbar på att alla spelare ska få tillbaks sina pengar innan imorgon. Citera
JohahH Postad 9 Juli , 2010 Rapport Postad 9 Juli , 2010 Just nu kan man bara spela ett bord. Fint med så grymma uppdateringar av mjukvaran. Haha..... Citera
obvspeltorsk Postad 9 Juli , 2010 Rapport Postad 9 Juli , 2010 ipoker suger ju balle atm, kan bara 1 tabla. Och då har jag fan väntat 2 nätter på att ens kunna spela. Citera
JohahH Postad 9 Juli , 2010 Rapport Postad 9 Juli , 2010 Ja de tappar nog inga kunder på sitt muppande. Nätverket har inte fungerat som det ska nu på 2dagar och när det väl börjar fungera, så har muppen som uppdaterat mjukvaran disablat multitabling LOL..... Citera
hankie123 Postad 9 Juli , 2010 Rapport Postad 9 Juli , 2010 Någon som fått tillbaka pengarna som fanns på borden när det krascha? Citera
danne24 Postad 9 Juli , 2010 Rapport Postad 9 Juli , 2010 Någon som fått tillbaka pengarna som fanns på borden när det krascha? Jag har fått tillbaka det mesta, tror jag iafall.. Citera
hankie123 Postad 9 Juli , 2010 Rapport Postad 9 Juli , 2010 Okej, hmm jag har auto top up, och jag får tillbaka min deg på det sättet verkar det som, så om jag förlorar ett BI så reloades det "gratis" Citera
JohahH Postad 9 Juli , 2010 Rapport Postad 9 Juli , 2010 Nätverket är ju rena skämtet. Går fortfarande inte multitabla. Hur svårt kan det va för dem att ösa detta? Tydligen för svårt.......... Citera
Woarda Postad 10 Juli , 2010 Rapport Postad 10 Juli , 2010 Vågar man sätta in cash och lira nu eller fixats? Citera
tiiias Postad 10 Juli , 2010 Rapport Postad 10 Juli , 2010 Har fungerat så gott som felfritt sedan i förmiddags, Inte märkt av några problem nu på eftermiddagen / Kvällen ! Citera
tiiias Postad 15 Juli , 2010 Rapport Postad 15 Juli , 2010 Nu blåser det kuling på ipoker igen, Dock tror jag att de idag skulle försöka få igång alla funktioner, Poäng & bonus system har inte fungerat som det ska sedan crashen ! Citera
Recommended Posts