Gå till innehåll

Ken Lenaard streetfighter


PokerminatorTT1

Recommended Posts

  • Svars 126
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Källa på det påståendet eller sprider du bara rykten för att du själv ska känna dig som lite bättre?

 

"Händelsen inträffade den 29 november 2009 och enligt åtalat ska Ken Lennaard ha delat ut sparkar och knytnävsslag som ska ha träffat offrets huvud."

källa se länk första inlägg.

 

visst sen kan vi ju vänta tills han är dömd men här är min åsikt:

sparkar du någon i huvudet är du inte helt frisk där själv.

sen psykopat? -tja det får väl någon psykolog utreda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Händelsen inträffade den 29 november 2009 och enligt åtalat ska Ken Lennaard ha delat ut sparkar och knytnävsslag som ska ha träffat offrets huvud."

källa se länk första inlägg.

 

visst sen kan vi ju vänta tills han är dömd men här är min åsikt:

sparkar du någon i huvudet är du inte helt frisk där själv.

sen psykopat? -tja det får väl någon psykolog utreda

 

Sant eller inte sant, dömd eller inte dömd...jag personligen tycker att Ken har figuerat lite för mycket i negativa sammanhang den senaste tiden...

 

Han gav ju ett ganska polerat och professionellt intryck när han kommenterade poker i TV men sedan verkar det bara att ha gått utför...

 

Eller så kanske han ha varit skum hela tiden under den prydliga fasaden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Händelsen inträffade den 29 november 2009 och enligt åtalat ska Ken Lennaard ha delat ut sparkar och knytnävsslag som ska ha träffat offrets huvud."

källa se länk första inlägg.

 

visst sen kan vi ju vänta tills han är dömd men här är min åsikt:

sparkar du någon i huvudet är du inte helt frisk där själv.

sen psykopat? -tja det får väl någon psykolog utreda

Frisk och frisk.

Vem är det egentligen?

 

 

Du skrev först att han är en psykopat sen att en psykolog ska utreda det. Kan inte tänka mig att han är under utredning (hade nog varit allmänt känt isf), så du är antingen en psykolog eller så sprider du falska rykten.

 

Jag gissar på det senare. (typiskt psykopatdrag btw)

 

Om han sparkade någon i huvudet så tror jag det var alkoholen som var orsaken mera, tillsammans med att han säkert var jävligt förbannad, han kanske t.om själv har blivit sparkad i huvudet nån gång, ingen hittepådiagnos.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Med karatesparkar är det sjukt lätt. :mrgreen:

 

 

Mkt riktigt Klyka! Och har man fått möjligheten (extremt få förunnat) att gå heltoks hemliga superkarateskola (där man bla får lära säg de beryktate mördarslaget) kan man sänka vilken levande man idag. True story faktist :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Host.

 

Sluta hosta Klyka och kom med ett konkret exempel.

Inte ens DU kan väl längre påstå att Svepof varit en succe genom åren.

Att Geigert alltid varit en hedersman.

Att 5050 är ett genomseriöst företag.

Att Apoteket är ett under av effektivitet.

Att finnar är bra på andra språk än finska.

 

I dare You, you little gnom. Tell me where I was wrong...:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon definiera uttrycket "karatespark" förresten?

Det uttrycket härstammar från pressens ovana att försöka förstärka en helt vanlig pungspark...8-)

 

DÄR har du rätt käre Lapp. Ett konkret exempel att tolka e contrario. ;)

 

Alltid lika roligt att läsa om hur "karatesparkar" används till höger och vänster. Jag misstänker att definitionen är en spark som inte inspirerats av den teknik som används för att skjuta iväg en fotboll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slå sönder struphuvudet. Krossa strupen. Stampa honom på halsen.

 

Om du har svårt att få in ditt strupslag kan du försöka sparka mot knäskålarna. har du bra studs i dojan kan det vara värt att försöka sparka hjärtat ur lungsäcken, slå mot bröstkorgen för att bryta revben och punktera lungorna.

 

Terminerande direktvåld mot huvudet är svårt. Försök därför få ner fi på marken och demobilisera innan du sparkar sönder halsen eller på annat sätt sliter upp strupen.

 

Ta inga risker. Döda fi innan han drar ut dig.

 

Helt ok beskrivet, men finns ändå en hel del faktafel skulle jag vilja påstå. Sinnesjukt superhemligforskning som jag har fått ta del av, som gjorts av Amerikaner med talfel, visar på annat. Tänkt mest på de du påstår om studs i dojan... Ahh du fattar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...