Staahla Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Var på 30-årskalas igår med fri sprit. Hur kan man vakna 11? Tror jag ska ställa mig i duschen med brödrosten nu. Citera
Supertequila Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Dra ett par Resorb, 1 liter vatten och ett par linor koks så är du uppe o springer garanterat. Funkar för mig i alla fall. Edit: Om du inte orkar, så kan du skippa Resorb o vattnet. Citera
Amutu Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Ta lite tjack så kan du nog festa 3dagar till utan sömn. Citera
JohnH Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 En avsugning, lite film och pizza och saken är biff. Citera
boman Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 En avsugning, lite film, pizza och fotmassage och saken är biff. fyp +1 Citera
Supertequila Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 En avsugning... Gulligt av dig o erbjuda dig så här... Citera
boman Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Gulligt av dig o erbjuda dig så här... är F bra på att suga kuk? Citera
Supertequila Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 är F bra på att suga kuk? let's not go there... flickvänner, systrar o mödrar är inte fair game. Citera
Starfitter Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 let's not go there... flickvänner, systrar o mödrar är inte fair game. är inte det extrapoäng? Citera
Supertequila Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 är inte det extrapoäng? Inte i min värld. Citera
lolzor Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Inte i min värld. Men vadå, du kallade dig själv för egoist i någon annan tråd. Boman kanske också är en egoist? Då borde det ju inte vara klandervärt att skriva saker här om din flickvän/syrra/mor om han finner någon slags njutning/underhållning i det? Eller? Citera
Staahla Postad 13 April , 2010 Författare Rapport Postad 13 April , 2010 let's not go there... flickvänner, systrar o mödrar är inte fair game. Fatima. ST:s syster. ST:s mor. Citera
Amutu Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Antog det var förbjudet att ta in andra personer som inte skrivit i sandlådan. Även om nu inte boman skrivit ngt namn så förstår man vem han syftar på. Varning imo mods. Går över gränsen tkr jag. Citera
Sansrom Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Här har du något att kolla på under tiden. Citera
boman Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 haha n1 staahla käftne amutu ifall du inte levlar sorry ST. vet inte varifrån jag fått uppfattningen av att det är ok att fråga sånt av dig. Citera
JohnH Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Gulligt av dig o erbjuda dig så här... Det är sällan jag backar på det iaf. Citera
urmy Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Man kan ju ställa sig frågan hur fan du fått smeknamnet "stålet".... Citera
Supertequila Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 haha n1 staahla käftne amutu ifall du inte levlar sorry ST. vet inte varifrån jag fått uppfattningen av att det är ok att fråga sånt av dig. inga problem Stålet är ju bara skadad, outta sin familj så här genom o posta bilder... fy. Citera
Supertequila Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Men vadå, du kallade dig själv för egoist i någon annan tråd. Boman kanske också är en egoist? Då borde det ju inte vara klandervärt att skriva saker här om din flickvän/syrra/mor om han finner någon slags njutning/underhållning i det? Eller? Jag kan ju inte tvinga folk. Kan bara säga vad jag inte uppskattar så är det sagt i alla fall. Sen vad som händer ute i den vida världen kan jag inte riktigt styra. Hade vart rätt nice o va allsmäktig i o f s. Då hade jag sett till att Stålet vaknar med en fet gurka i röven varje morgon, tills han börjar gilla det, sen hade jag sett till att en osynlig kraftfält gjorde så att han inte fick in nåt in i röven därefter för att beröva honom hans nyfunna nöje. Citera
lolzor Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Jag kan ju inte tvinga folk. Kan bara säga vad jag inte uppskattar så är det sagt i alla fall. Sen vad som händer ute i den vida världen kan jag inte riktigt styra. Nä okej, så rent moraliskt gör man inte fel igenom att såra någon annan så länge man själv finner en njutning i det. Det var bara det jag undrade. Citera
Peruken80 Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Om du är lika sliten som kåre kommer nog ingenting hjälpa. Citera
JohnH Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Haha.. du han mådde fan inte bra allså. Citera
honest99 Postad 13 April , 2010 Rapport Postad 13 April , 2010 Jag kan ju inte tvinga folk. Kan bara säga vad jag inte uppskattar så är det sagt i alla fall. Sen vad som händer ute i den vida världen kan jag inte riktigt styra. Nä okej, så rent moraliskt gör man inte fel igenom att såra någon annan så länge man själv finner en njutning i det. Det var bara det jag undrade. Smiley aside.. Hur gick tankegången här? Om än med tusen extra steg, hur lyckades du promenera från A till B? Citera
Recommended Posts