Gå till innehåll

You have received an infraction at Pokerforum


Slaktavfall

Recommended Posts

Är det någon som förstår varför jag får 1 straffpoäng för det här? Jag tycker att jag ställer rimliga frågor och bidrar med content. Och detta är tacken liksom.

 

Fyfan. Helvetes jävla bulkfetton. Jag hatar er alla.

 

Hej Slaktavfall,

 

Detta är en varning från Pokerforum.

 

http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1466158

 

Anledning:

-------

Onödigt trams

 

Låt bli.

-------

 

För denna förseelse har du mottagit 1 straffpoäng som kan innebära att du blir av med rättigheter eller avstängs tills den förfaller. Allvarliga förseelser förfaller inte.

 

Med vänliga hälsningar,

Pokerforum

__________________

sine ira et studio,

Joel Hinz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är lite no-no att braga om infractions, men det är OK för denna gången

 

Men det är ingen brag. Jag förstår uppriktigt sagt inte varför det blev en infraction där. Posten innehåller inget fel. Tvärtom är den välformulerad, artig och ställer relevanta frågor. OP ger mig dessutom ett seriöst och trevligt svar.

 

Det måste vara något helt annat som ligger bakom devves ondskefulla sanktion. Jag undrar vad jag gjort fel. Något måste det ju vara som får moderatorerna att stöta bort mig. Kanske har de fått direktiv om att driva bort mig härifrån.

 

Regimen förföljer dissidenterna. Häxjakten tar vid...

 

Usch.

 

Edit: Lapproffe kanske har rätt?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är ju poängen med Sandlådan. Slippa skräpinlägg i resten av forumet och få dem här i stället. Hurra!

 

Det du och övriga med moralpanik tycker är skräpinlägg, är oftast högst underhållande för den stora massan. Inte lallarna som gjort det till en sport att anmäla inlägg, utan den STORA massan.

 

Nu bannar ni jävligt intressanta och kul gubbar som Eury t.ex. (Jo jag träffade honom i helgen). Finns hur många exempel som helst.

 

Det borde väl ligga i forumägarnas intresse att bibehålla trafik i forumet, eller?

 

Eller är det tänkt att vara slavarnas/moddarnas egen helt privata uppfostringsanstalt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ärligt talat inte intresserad av att ta den diskussionen. Det ger mig inget att tvingas försvara mina (och andras - de delas av forumägarna) ståndpunkter i en fråga som redan tagits upp dussintals gånger och där alla redan vet exakt vad jag tycker. Sorry.

 

Men om det gör dig glad kan du byta ut "skräpinlägg" mot "inlägg moderatorerna och forumägarna anser vara skräpinlägg som markant sänker kvaliteten på forumet och därmed vinstpotentialen".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror nån att sandlådan inte modereras snart?

 

I så fall får de verkligen stå till svars. Åtminstone jag kommer då att överväga att flytta från det här forumet.

 

Har redan fått flera kommersiella erbjudanden att flytta dagboken till andra ställen men tackat nej.

 

Men börjar de fingra på fristaden som de själva skapat så kan de liksom inte längre försvara sitt agerande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ärligt talat inte intresserad av att ta den diskussionen. Det ger mig inget att tvingas försvara mina (och andras - de delas av forumägarna) ståndpunkter i en fråga som redan tagits upp dussintals gånger och där alla redan vet exakt vad jag tycker. Sorry.

 

Men om det gör dig glad kan du byta ut "skräpinlägg" mot "inlägg moderatorerna och forumägarna anser vara skräpinlägg som markant sänker kvaliteten på forumet och därmed vinstpotentialen".

 

Klassiskt jävla fegbeteende. "Åsikter om moderering ska tas via PM"-typ.

"För då kan inte samtliga forumiter se hur jävla korkade vi egentligen är..."

 

Vinstpotentialen ligger i antalet besökare per dag/vecka/månad. Den trafik som forumet genererar.

Ett forum är INTE till för att moderatorerna ska ha det "trevligt".

 

Nu bannar ni folk som genererar trafik. Var finns logiken i det?

 

Ibland är ni så jävla korkade så jag skäms å era vägnar.:oops:

 

Men visst. Skapa ett platt och tråkigt forum, där samtliga medlemmar är stöpta efter en forummall som moddarna bestämt. Banna resten som inte vill bli uppfostrade.

Vi har sett det här syndromet förr och nu ser vi det igen.

 

Hoppas ni blir nöjda när debatten sköts av runt 50 personer, där samtliga har liknande åsikter och tycker att allt ska vara "trevligt".

 

Hoppas även att forumägarna blir nöjda när trafiken sjunker snabbare än Eury, i ett hav av felstavningar...:-D

 

Pappskallar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst. I grunden handlar det om att vi moderatorer och forumets ägare tror att forumet gynnas och vinstpotentialen ökar om ribban ligger högre än vad t.ex. LappRoffe tror. Eftersom detta är den viktigaste frågan på hela internet har ett halvdussin personer gjort det till sitt personliga korståg att gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång påpeka hur jävla pantade vi är i mer eller mindre snälla ordalag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror nån att sandlådan inte modereras snart?

 

Skapar jag en tråd till så är sandlådan simsalabim borta...

 

Lite gränser ska man ha, som att hota folk ska ändå ge varning/ban men vi försöker väl kolla hur det blir och hoppas att det blir en trevlig stämning ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...