heltok Postad 12 April , 2010 Rapport Postad 12 April , 2010 Insett att man kan spara mycket pengar på att handla mat på nätet. Är ju ingen tull inom EU längre så helt plötsligt kan man köpa mat från Europa väldigt billigt. Tänkte vi kan berätta om våra erfarenheter av matköp på nätet. Börjar lite lätt så ni fattar på vilken form ni ska svara. Maträtt: beef jerky Affär: http://www.wildwestjerky.co.uk/products.htm Pris där: ca 450kr för 1kg Pris i sverige: 640kr för 1kg på gymgrossisten på ica 1200kr för 1kg. Kvalite: mycket bra, bästa jerkyn jag ätit, gymgrossistens var torr Service: hyfsad, de slarvade med beställningen men ursäktade sig och fixade det. smidigt allt. Citera
Joeduck Postad 12 April , 2010 Rapport Postad 12 April , 2010 Det går väl att torka sitt eget kött för en bråkdel av det priset? Om man inte jagar själv då.. Jag tycker att det känns dumt att handla mat på nätet (särskilt kött ifrån.. Afrika?), därför har jag inte gjort det, ändå har jag 2 mil till närmaste affär och "saknar" bil. Kanske ska testa torkat kött samt Thailändska kryddor som oxå är intressant, men tyckte att jag hörde något häromdagen att de klassificerar sånt som gift nu. Citera
Recommended Posts