Slowfish Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 För alla som inte sätt de två dokumentärerna, här är en länk för att se dem. http://www.robustothemovie.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Vilken nivå spelar Andew online? Man får endast se några sekunder och då sitter han och lirar NL200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plisskin Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Tack för länk! Herrejävlarrrr vad deprimerad man blev av Zeebovideon, nu till nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 fan, perfekt vad jag behövde. ska se ep1 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Vilken nivå spelar Andew online? Man får endast se några sekunder och då sitter han och lirar NL200 det var $25k hu matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Tack för länk! Herrejävlarrrr vad deprimerad man blev av Zeebovideon, nu till nästa. jag blev glad av att se den, han och hans tjej verkar lyckliga ihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plisskin Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Håller med att intrycket av dom, deras lugn osv, klart gav ett avslappnat och harmoniskt intryck. Men deras historia och att själv tänkas leva så gav mig rysningar av obehag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 jag blev glad av att se den, han och hans tjej verkar lyckliga ihop! Tror många som ser den får känslan av en lite tragisk tillvaro. Håller dock med dig om att båda ser lyckliga ut och det är trots allt det viktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Jag tycker de verkar vara sunda. Jag lägger märke till tjejens insatthet och acceptans. Ni som läser detta - har ni själva "lyckats" lika bra på den biten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellesvanshård Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Intressant, Good2CU is like the best like in the world like. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mahirov Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Bägge 2 har ju börjat med sitngo. Finns det nån jävel som har lyckats enbart genom Cashgame?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Tror många som ser den får känslan av en lite tragisk tillvaro. Håller dock med dig om att båda ser lyckliga ut och det är trots allt det viktiga. sjukt att killen har spelat in $2mille och det ser ut som han bor på en soptipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Bägge 2 har ju börjat med sitngo. Finns det nån jävel som har lyckats enbart genom Cashgame??Lyckats med vad? Att sluta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plisskin Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 [x] looks like zombie [x] talks like zombie [ ] makes good raises, no, good reraises, no, good rereraises Kunde inte låta bli Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
splashy Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 sjukt att killen har spelat in $2mille och det ser ut som han bor på en soptipp. Skulle väl inte vilja säga att det är vanligt förkommande bland rika att man bor som vilken annan person som hälst men det händer, själv skulle jag nog också försökt mig få något lite bättre om jag hade spelat in $2m. Det ända jag undra över efter zeebo avsnittet är hur han skulle klarat sig utan sin flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 [x] looks like zombie [x] talks like zombie [ ] makes good raises, no, good reraises, no, good rereraises Kunde inte låta bli [x] has extremely goodlooking girlfriend money talx btw... busto to robusto tolkar jag som totalgul. dom här var inte ens nära på gula. det var ju mer dokumentärer om hur de här levde sina liv man har ju haft perioder i ens liv där ens egna misär varit just deras misär fast 1/100 i stakes plus att man gulat. dom har ju inte ens gulat och avsnitten kallas robusto... okeeeej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plisskin Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 [x] has extremely goodlooking girlfriend money talx btw... busto to robusto tolkar jag som totalgul. dom här var inte ens nära på gula. det var ju mer dokumentärer om hur de här levde sina liv man har ju haft perioder i ens liv där ens egna misär varit just deras misär fast 1/100 i stakes plus att man gulat. dom har ju inte ens gulat och avsnitten kallas robusto... okeeeej [ ] speaks better english than extremely good-looking russian (?) g/f [x] robusto to busto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Trevlig kille som förnedrar barndomskompisen framför tv kamerorna för $100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Skulle väl inte vilja säga att det är vanligt förkommande bland rika att man bor som vilken annan person som hälst men det händer, själv skulle jag nog också försökt mig få något lite bättre om jag hade spelat in $2m. Det ända jag undra över efter zeebo avsnittet är hur han skulle klarat sig utan sin flickvän. Det stod väl på slutet att han köpt en ny kåk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Skulle väl inte vilja säga att det är vanligt förkommande bland rika att man bor som vilken annan person som hälst men det händer, själv skulle jag nog också försökt mig få något lite bättre om jag hade spelat in $2m. Det ända jag undra över efter zeebo avsnittet är hur han skulle klarat sig utan sin flickvän. [ ] speaks better english than extremely good-looking russian (?) g/f [x] robusto to busto [x] har fler finnar i huvet än en fjunig 14-åring Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 [x] has extremely goodlooking girlfriend money talx btw... busto to robusto tolkar jag som totalgul. dom här var inte ens nära på gula. det var ju mer dokumentärer om hur de här levde sina liv man har ju haft perioder i ens liv där ens egna misär varit just deras misär fast 1/100 i stakes plus att man gulat. dom har ju inte ens gulat och avsnitten kallas robusto... okeeeej Du har massuppfittat detta. "Busto to robusto" kan jämföras med "Från pank till tät". De ska alltså inte leva i misär nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Namn på flickvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 rysk slyna typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
splashy Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Det stod väl på slutet att han köpt en ny kåk? mycket möjligt var ett bra tag sedan jag såg avsnittet kan ha glömt en del detaljer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Trevlig kille som förnedrar barndomskompisen framför tv kamerorna för $100. +1 Kändes som nåt som NHGG skulle kunna göra och sen inte betala killen för att han inte hade täckning. Ännu värre är att jag faktiskt har gjort en liknande sak. Skäms väldigt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts