Gå till innehåll

David Sklansky och dockflickan?


psykologen

Recommended Posts

Någon som vet hur den storyn slutade om det nu ens var någon sanning i det?

 

Om jag inte missminner så ryktades att sklansky hade en relation men en mycket ung flicka vid namn Sue. Sklansky lade tydligen ut bilder på myspace eller nåt där hon var iklädd dockkläder.

 

Jag har försökt gooogla fram något men hittar inget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan då. Hade jag vart i den gubbens ålder hade jag gärna klätt ut unga flickor till dockor, och sen satt på dem och pattknullat dem och sånt.

 

Ok, då vet vi.

 

Är det ok om dom råkar vara släkt med dig?

 

Då borde du nog berätta detta för din familj.

 

Och eventuella vänner du har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag till slut tröttnat på Kicki Danielson och falukorven så kommer nåt sånt här...

 

Jag får ståballe när jag läser om Sklanskys rockstjärneliv- man har inte lyckats i livet förrän man vid 60 barre har proklamerat på internet sitt "personliga och privata" förhållande med en inavlad handikappad 20åring som man gömmer i källaren, för att sen följa upp med att man gillar håriga musslor och att man har en dildo i varje handskfack. Well played.

 

Jag har inte vågat titta på bilder än, av rädsla av att skjuta för tidigt innan jag lusläst alla detaljer och verkligen dragit ut på njutningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag till slut tröttnat på Kicki Danielson och falukorven så kommer nåt sånt här...

Jag får ståballe när jag läser om Sklanskys rockstjärneliv- man har inte lyckats i livet förrän man vid 60 barre har proklamerat på internet sitt "personliga och privata" förhållande med en inavlad handikappad 20åring som man gömmer i källaren, för att sen följa upp med att man gillar håriga musslor och att man har en dildo i varje handskfack. Well played.

 

Jag har inte vågat titta på bilder än, av rädsla av att skjuta för tidigt innan jag lusläst alla detaljer och verkligen dragit ut på njutningen.

 

sjukt att inte detta fått mer kärlek :h::h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...