Torsus Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 Den senaste veckan har jag inte kunnat se några sit-and-go...vare sig med eller utan filter...Har något hänt? Citera
Soni Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 För mig har det varit normalt, har dock inte varit inne många gånger senaste veckan men som sagt no probs för min del. Citera
eurythmech Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 Kör du igång klienten direkt via en genväg på skrivbordet eller liknande, eller kör du igång programmet som kontrollerar om det finns nya uppdateringar? Om det första kan det vara så att det finns en ny version av mjukvaran ute som du inte fått. Det kan ställa till det. Citera
Torsus Postad 23 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2010 Kör du igång klienten direkt via en genväg på skrivbordet eller liknande, eller kör du igång programmet som kontrollerar om det finns nya uppdateringar? Om det första kan det vara så att det finns en ny version av mjukvaran ute som du inte fått. Det kan ställa till det. Jag kör igång via en genväg på skrivbordet men programmet upptäcker alltid uppdateringar och frågar om jag vill uppdatera. Vilket jag alltid gör.... Citera
eurythmech Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 Ah, okej, det var värt ett försök iaf. 3.480 verkar vara senaste versionen. Citera
PokerStars_Karl Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Hej, Det verkar underligt, du har inget filter eller liknande igång? Starta om klienten och se om det hjälper. (jag antar att du har startar om den redan om det är ett problem som håller i sig) Har du valt några särskilda tabbar? Hjälper inte det så skicka en skärmdump till support@pokerstars.com på din lobby, beskriv problemet och så försöker vi hjälpa dig med ditt problem. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts