marcuse Postad 9 Oktober , 2014 Rapport Postad 9 Oktober , 2014 är kattlösa fortfarande igång? några andra alternativ i skåne? Citera
Metaddict Postad 9 Oktober , 2014 Rapport Postad 9 Oktober , 2014 Jag är intresserad om jag får meta som personlig vakt.... bump Citera
schumme Postad 10 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2014 är kattlösa fortfarande igång?några andra alternativ i skåne? Ja, det är igång i allra högsta grad, finns även en annan i samma region. Citera
marcuse Postad 10 Oktober , 2014 Rapport Postad 10 Oktober , 2014 ok, tack för ditt svar schumme, är medlem i kattlösa med det verkar som de har slutat uppdatera hemsidan, finns antagligen bara på facebook. Tar gärna emot inbjudan till pokerklubbar som accepterar medlemmar. Tack på förhand! Citera
schumme Postad 11 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2014 ok, tack för ditt svar schumme, är medlem i kattlösa med det verkar som de har slutat uppdatera hemsidan, finns antagligen bara på facebook.Tar gärna emot inbjudan till pokerklubbar som accepterar medlemmar. Tack på förhand! Jepp. Allt sköts på FB. Skeppa namn på PM så kan jag lösa invite. Citera
Katt3n Postad 11 Oktober , 2014 Rapport Postad 11 Oktober , 2014 bump Om ni västlänningar nån gång drar österut kanske vi kan styra upp nåt. Citera
schumme Postad 12 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2014 Om ni västlänningar nån gång drar österut kanske vi kan styra upp nåt. Definitivt sugen om man får va mä. Kanske i juletid eller nåt. Citera
Katt3n Postad 12 Oktober , 2014 Rapport Postad 12 Oktober , 2014 Definitivt sugen om man får va mä. Kanske i juletid eller nåt. Jomen självklart! Får kolla in lite hur julesvängen är i år, men nån form av mellandagar borde det väl vara? Citera
Recommended Posts