Gå till innehåll

Lönt att byta sida för att få rakeback?


wahlen1

Recommended Posts

Just nu spelar jag NL5 på pokerstars och har väl cirka 100$+ Är det värt att byta sida för en sida med rakeback eller det är inte värt förrens NL10?

 

Det kan bara du räkna fram. Beror på mängden händer du lirar o om du tycker att 1,5,10 el 100dollars är värt arbetet att leta ny sida o kanske lira på en tråkigare klient.. Bonusar kanske kan vara en bättre affär för dig? Vet inte svårighetsgraden att spela in bonusar. Vissa sidor är svåra att få ihop bonuspoäng på den nivån. Har dock för mig att jag läst att bonusar ofta kan vara bätte än rakeback på lägre nivåer... men jag är nog inte bäste person att svara på de här frågorna då jag spelar så lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle definitivt byta till en sida med rakeback, plus någon attraktiv insättningsbonus. Detta kommer göra stor skillnad i början när man spelar. T.ex erbjuder många pokersiter 100% depositbonus, vilket dubblerar din bankroll så fort du clearat bonusen.

 

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...