Gå till innehåll

Practical joke - tips?


ea_0707

Recommended Posts

Har jag förstått rätt?

 

[x] Hon struntade i att hämta dig och skröt om det?

[ ] Du bor hos hennes föräldrar? :lol:

[x] Du vill få till det med henne.

 

 

Om ja, är mitt råd väldigt enkelt.

 

Orka bry sig?

move on.

next!

 

Står lite otydligt men menas nog med att tjejen bor hos sina föräldrar, dock så gör ordvalet att man tvekar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ifall du får pengar som du inte vet var dom kommer ifrån skall du genast anmäla till banken, sedan är jag rätt säker på att det är olagligt att använda pengarna. Man kan väl tilläggas att jag aldrig provat denna metod och jag kan ha fel.

 

Om du skäligen inte skulle ha misstänkt att pengarna inte var dina, och råkat bränna motsvarande belopp sen insättningen, så behöver du inte betala tillbaks, men får hon in 25k så bör hon ju skäligen undra var de kommer ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker personligen hennes practical joke sög. Verkar som hon bara glömde av det och ska nu försöka föreställa att det var ett skämt.

 

En practical joke förutsätter att nån är där och dokumenterar/skrattar åt dig. Så om hon hade varit på flygplatsen, gömt sig och låtit dig tilta i en timme, för att sen köra hem dig, då hade det börjat närma sig en practical joke, även om fortfarande en dålig sådan.

 

Vad du än gör för att hämnas måste du i vart fall vänta länge, säg 3 månader plus, för att just nu är hon förmodligen på sin vakt.

 

Går nog o googla fram några bra alternativ, som inte kostar 25 k :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...