grooch Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Spelade på MP idag. Kollade runt lite bland $1000 NL borden, och såg en kille, Son_Of_Sam med en sjukt stack på $63000.. ?!?! 63 dubblat sin stack? eller kan man sätta in mer? Verkar helt sjukt iaf, och svensk var han, så tänkte kanske någon här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Vi har en Son_of_Sam som spelar högt här på forumet, men vad jag förstått är han fixlimitlirare. Tror också han sagt att det inte är hans nick på siterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ok Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 kan du kanske fixa upp en bild så man får se? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Dem heter ju $1000 för att just den summan är max buy-in. Så han har nog spelat ett tag och lyckats sextiotredubbla sin stack..galet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snauen Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Spelade på MP idag. Kollade runt lite bland $1000 NL borden, och såg en kille, Son_Of_Sam med en sjukt stack på $63000.. ?!?! 63 dubblat sin stack? eller kan man sätta in mer? Verkar helt sjukt iaf, och svensk var han, så tänkte kanske någon här?? Sjukt jag som var lite nöjd igår då jag lyckades 6 dubbla max intaget igår(inte på 1000 då ) men 63x är ju grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Det är ju snubben med den värsta (i alla bemärkelser...) inköpslistan och som slowplayar sina höga pockets preflop. Kanske är det en vinnande strategi... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Mjo, men den son_of_sam vi har på forumet verkar vara fejk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Mjo, men den son_of_sam vi har på forumet verkar vara fejk. Jag tror inte han är fejk. Varför skulle någon ödsla tid på att ljuga om sina pokerframgångar på ett forum med en massa pokernördar. Bortkastad tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Spelade på MP idag. Kollade runt lite bland $1000 NL borden, och såg en kille, Son_Of_Sam med en sjukt stack på $63000.. ?!?! 63 dubblat sin stack? eller kan man sätta in mer? Verkar helt sjukt iaf, och svensk var han, så tänkte kanske någon här?? ehh, säker på att det var 63000 och inte 6300.06 hna satt med? 63 inköp låter lite väl mkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Sjukt jag som var lite nöjd igår då jag lyckades 6 dubbla max intaget... då fick Du sagt det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Mjo, men den son_of_sam vi har på forumet verkar vara fejk. Jag tror inte han är fejk. Varför skulle någon ödsla tid på att ljuga om sina pokerframgångar på ett forum med en massa pokernördar. Bortkastad tid... Är nog inne på samma tankebanor. Son of Sam gav iaf ett hyfsat intelligent intryck (hemsk klädsmak men va fan...) och några måste lyckas bra i poker. Till och med jag plussar ju i pokern (även om det är skitpengar i jämförelse) så för mig är det en självklarhet att några lyckas betydligt bättre. En annan är ju eel som knappast ljugit ihop sin rulle. Jag har sett honom spela lite och glöm att jag sett nåt speciellt med hans spelstil men det där kan säkert proffsen bedöma bättre. Jag tror att det finns väldigt många olika framgångsrecept och att vi bara inte fattat vilka det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snauen Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Sjukt jag som var lite nöjd igår då jag lyckades 6 dubbla max intaget... då fick Du sagt det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 "vår" son of sam är inte fejk, det är jag nästan helt säker på. Men som sagt, han spelar väl bara FL, så den här killen var väl nån annan. Synd att det inte togs några screenshots... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 För att gå lite Off Topic: Finns det någon onlinesite när man kan ta upp fri inköp på No-Limit borden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaLiik Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Hittade en bild på han, vet inte om den är tagen i samband med spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x31xx Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Finns det någon onlinesite när man kan ta upp fri inköp på No-Limit borden? UB har precis nyss infört detta på vissa bord! Små mörkar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 rätt säker på att jag stött på son_of_sam, känns bekant. Om snubben har 63Xinköp så måste han lirat ett BRA tag på det bordet med ett jävla flyt asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hristo Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Hittade en bild på han, vet inte om den är tagen i samband med spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
unreal Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 jag hann lira lite 100 200 limit me SonOfSam på crypto igår, sen vem det är vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illuminated Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Tror inte han på bilden har tillgång till dator & pengar där han är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerWiz Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Hur många "slog han ut" innan han blindade bort sig egentligen? Nån som vet? Han på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NemanoN Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 Sex pers. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ignored Postad 1 Juni , 2005 Rapport Share Postad 1 Juni , 2005 Spelar han fullring eller sixring? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SonOfSam Postad 1 Juni , 2005 Rapport Share Postad 1 Juni , 2005 Ehm. Jo jag spelade på multipoker. Och jag spelar NL, inte FL. Har spelat highstakes FL på ladbrokes förr, men håller mest till på NL borden nuförtiden. Jag satt ner 16 timmar vid det bordet +$51,420 till slut VP$IP 35.4% (slaskvarning) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 1 Juni , 2005 Rapport Share Postad 1 Juni , 2005 Jag satt ner 16 timmar vid det bordet +$51,420 till slut Det måste vara en härlig känsla att sitta där timme efter timmer och ta varje ny spelares pengar. Dock kan jag inte förstå varför någon sätter sig vid ditt bord ifall du sitter där med 63k och inköpet är på högst 1k. Snacka om storstack mot lillstackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts