Gå till innehåll

Son_Of_Sam, vem är han?

grooch

Recommended Posts

Spelade på MP idag.

Kollade runt lite bland $1000 NL borden, och såg en kille, Son_Of_Sam med en sjukt stack på $63000.. ?!?! 63 dubblat sin stack? eller kan man sätta in mer?

Verkar helt sjukt iaf, och svensk var han, så tänkte kanske någon här??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade på MP idag.

Kollade runt lite bland $1000 NL borden, och såg en kille, Son_Of_Sam med en sjukt stack på $63000.. ?!?! 63 dubblat sin stack? eller kan man sätta in mer?

Sjukt jag som var lite nöjd igår då jag lyckades 6 dubbla max intaget igår(inte på 1000 då ) men 63x är ju grymt

Länk till kommentar

Spelade på MP idag.

ehh, säker på att det var 63000 och inte 6300.06 hna satt med? 63 inköp låter lite väl mkt..

Länk till kommentar

Mjo, men den son_of_sam vi har på forumet verkar vara fejk.

Jag tror inte han är fejk. Varför skulle någon ödsla tid på att ljuga om sina pokerframgångar på ett forum med en massa pokernördar. Bortkastad tid...

Är nog inne på samma tankebanor. Son of Sam gav iaf ett hyfsat intelligent intryck (hemsk klädsmak men va fan...) och några måste lyckas bra i poker. Till och med jag plussar ju i pokern (även om det är skitpengar i jämförelse) så för mig är det en självklarhet att några lyckas betydligt bättre.

En annan är ju eel som knappast ljugit ihop sin rulle. Jag har sett honom spela lite och glöm att jag sett nåt speciellt med hans spelstil men det där kan säkert proffsen bedöma bättre. Jag tror att det finns väldigt många olika framgångsrecept och att vi bara inte fattat vilka det är.

Länk till kommentar

Jag satt ner 16 timmar vid det bordet :roll:

+$51,420 till slut

Det måste vara en härlig känsla att sitta där timme efter timmer och ta varje ny spelares pengar. :)

Dock kan jag inte förstå varför någon sätter sig vid ditt bord ifall du sitter där med 63k och inköpet är på högst 1k. Snacka om storstack mot lillstackar.

Länk till kommentar