meckan Postad 14 Mars , 2010 Rapport Postad 14 Mars , 2010 jag funderar på att sluta jobba och spela poker på heltid. jag spelar mycket stabilt och har gjort det dom senaste fyra åren. en vanlig månad backar jag cirka 4-5k men känner verkligen att det är på väg att vända nu. jag känner det eftersom att dom senaste 1,5 dygnen har jag plusat 500sek och fortsätter det så. ja då har jag nog inget annat val än att börja kriga mot alla "pokerproffs" där ute. ses på borden Citera
tamtaram Postad 14 Mars , 2010 Rapport Postad 14 Mars , 2010 låter som en bra idé, många duktiga spelare lägger av med poker nu så mostståndet blir sämre lycka till! Citera
TotalFarsa Postad 14 Mars , 2010 Rapport Postad 14 Mars , 2010 Släng upp den där "Not sure if serious"-bilden någon. Nåt mer du ville? Citera
mattiaz Postad 14 Mars , 2010 Rapport Postad 14 Mars , 2010 Självklart att du ska satsa fullt på pokern! Citera
XeroxFin Postad 14 Mars , 2010 Rapport Postad 14 Mars , 2010 Nåt mer du ville? Tack det var bra så . Eller förresten, igår var det 70 år sedan vinterkriget tog slut. Tycker mig minnas att du nån gång nämnde att du är släkt med Simo Häyhä (vita döden), stämmer det? Respect isf. Citera
DrRoland Postad 14 Mars , 2010 Rapport Postad 14 Mars , 2010 Tack det var bra så . Eller förresten, igår var det 70 år sedan vinterkriget tog slut. Tycker mig minnas att du nån gång nämnde att du är släkt med Simo Häyhä (vita döden), stämmer det? Respect isf. http://www.jornalpequeno.com.br/Blog/Linhares/wp-content/uploads/2009/05/simo-hayha-3.jpg Citera
Qhunden Postad 14 Mars , 2010 Rapport Postad 14 Mars , 2010 Tänk bara på att bara spela för pengar du inte har råd att förlora. Citera
meckan Postad 14 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2010 Tänk bara på att bara spela för pengar du inte har råd att förlora. ska tänka på det, du ligger tydligen ett steg före mig när det gäller brm och antagligen poker i allmänhet. tackar Citera
Recommended Posts