MikeTime Postad 8 April , 2010 Författare Rapport Postad 8 April , 2010 Eftersom det har blivit ett par avhopp finns det flera platser kvar! Hör av dig senast imorgon em om du vill hänga på! Citera
MikeTime Postad 9 April , 2010 Författare Rapport Postad 9 April , 2010 Anmälda hittills: MikeTime Eurythmech hogge75 Bentcze Fransson Mogge E Wahlqvist Chrille A (vinnare av Krukans 5K-event. Grattis Chrille!) LappRoffe Taman kobo Robin Lars M Wulff Thomas_73 Thomas_73 Tommy A LappLeffe (obv Roffes kompis..) Ms Moritz de la Groza The Admin Citera
Ängeln17 Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Thomas_73 Thomas_73 Multitabling live? BTW: är sugen som fan men har separationsångest. Citera
MikeTime Postad 9 April , 2010 Författare Rapport Postad 9 April , 2010 Multitabling live? BTW: är sugen som fan men har separationsångest. Hör av dig senast 12 imorrn om du kommer över den ångesten. Citera
Jennez Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 BTW: är sugen som fan men har separationsångest. Do it nigga! Citera
theadmin Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Synd om vi inte ska få fullt hus. Nåja, det blir garanterat kul oavsett. Jag är laddad, har varken fått mig lite poker eller några bira på länge nu! Citera
MikeTime Postad 9 April , 2010 Författare Rapport Postad 9 April , 2010 Synd om vi inte ska få fullt hus. Nåja, det blir garanterat kul oavsett. Jag är laddad, har varken fått mig lite poker eller några bira på länge nu! Om du vill ta med nån dryckesbroder som också är mer eller mindre bevandrad i poker är det ok. Säg till innan bara. Citera
theadmin Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Om du vill ta med nån dryckesbroder som också är mer eller mindre bevandrad i poker är det ok. Säg till innan bara. Danke, vi får se om jag får tag på nån lämplig. Jag smsar dig i så fall och kollar läget Mike. Nu har jag ju nästan inga vänner så oddset ligget ju jävligt högt på att jag ska lyckas med det konststycket, både spermobil-Jens och Roffe är ju liksom redan anmälda. Saknar förresten både dybban och Optikerjäveln på listan, vad gör pöjkarna? Citera
MikeTime Postad 9 April , 2010 Författare Rapport Postad 9 April , 2010 Danke, vi får se om jag får tag på nån lämplig. Jag smsar dig i så fall och kollar läget Mike. Nu har jag ju nästan inga vänner så oddset ligget ju jävligt högt på att jag ska lyckas med det konststycket, både spermobil-Jens och Roffe är ju liksom redan anmälda. Saknar förresten både dybban och Optikerjäveln på listan, vad gör pöjkarna? Det är visst nån storturre söderöver. Bl.a TF och Miata skulle visst dit istället för att komma upp och hälsa på hajarna. Citera
theadmin Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Det är visst nån storturre söderöver. Bl.a TF och Miata skulle visst dit istället för att komma upp och hälsa på hajarna. Ah surt, totalflaska är ju annars ett välkommet tillskott. Jag har lite samma problem med mina vänner... "Är du dum i huvudet, hört talas om el Clasico?".. Nåja.. Vi får väl se.. Citera
TotalFarsa Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Ah surt, totalflaska är ju annars ett välkommet tillskott. Jag har lite samma problem med mina vänner... "Är du dum i huvudet, hört talas om el Clasico?".. Nåja.. Vi får väl se.. Hoho, inget värde för Dannelito denna helg! Gratz på tillskottet Citera
theadmin Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Hoho, inget värde för Dannelito denna helg! Gratz på tillskottet Cheers dude, ytterligare en liten ligist som ser dagens ljus. Synd att du inte kunde visa upp ditt vackra anlete imorgon hos Mike men jag antar att du förgyller tillvaron elsewhere. Ha en bra helg om inte annat, och se nu till att inte ta för små groggar när tillfället bjuds! Citera
Jennez Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Jag får nog ställa min plats till förfögande också. Orkar inte köra hem själv i mörkret nu när m1978 hoppar. Sorry guys... Citera
theadmin Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Jag får nog ställa min plats till förfögande också. Orkar inte köra hem själv i mörkret nu när m1978 hoppar. Sorry guys... Men för helvete.. Hur tråkig är du Jens? Varför ska du köra hem, det finns ju miljarder sovmöjligheter.. Eftersom Klyka inte kommer så är ju sovplatsen bredvid Roffe ledig, bara att ta fram gagbollen och sätta sig i bilen?! Citera
Jennez Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Men för helvete.. Hur tråkig är du Jens? Varför ska du köra hem, det finns ju miljarder sovmöjligheter.. Eftersom Klyka inte kommer så är ju sovplatsen bredvid Roffe ledig, bara att ta fram gagbollen och sätta sig i bilen?! Har match dagen efter för tusan. Hade inte tänkt stanna sent hur som helst och då pallar jag ändå inte undehrålla mig själv med Peps Persson hela vägen. Citera
hogge75 Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Jag får nog ställa min plats till förfögande också. Orkar inte köra hem själv i mörkret nu när m1978 hoppar. Sorry guys... Dåligt, dåligt.... Citera
Jennez Postad 10 April , 2010 Rapport Postad 10 April , 2010 Dåligt, dåligt.... I know, I know.... Men jag vet att ni får skoj även utan mig (men jag förstår om ni har svårt att tro det). Jag har dock lite överraskningskompensation till hela "klubben". Ska ta det med Mike vid tillfälle. Citera
Ängeln17 Postad 10 April , 2010 Rapport Postad 10 April , 2010 Hör av dig senast 12 imorrn om du kommer över den ångesten. Do it nigga! Blir inget. Vakna idag med halsen igensväld och nästan 39 i feber. Ha så kul och va en en pokerkväll mot sängliggande med frossa Citera
MikeTime Postad 10 April , 2010 Författare Rapport Postad 10 April , 2010 I know, I know.... Men jag vet att ni får skoj även utan mig (men jag förstår om ni har svårt att tro det). Jag har dock lite överraskningskompensation till hela "klubben". Ska ta det med Mike vid tillfälle. Jippie! Jens är en hyvens kille! Han har addat ett övervärde till turren ikväll. Vinnaren får en kortlek med nån konstig blå logga samt 7,12% rb på en viss pokersajt... We u Jens! Citera
Jennez Postad 10 April , 2010 Rapport Postad 10 April , 2010 Jippie! Jens är en hyvens kille! Han har addat ett övervärde till turren ikväll. Vinnaren får en kortlek med nån konstig blå logga samt 7,12% rb på en viss pokersajt... We u Jens! Ursäkta? 7,09% kom vi överens om, och kortlek var det bara tal om ifall jag hittade någon. Citera
jm_j Postad 11 April , 2010 Rapport Postad 11 April , 2010 Jöns menade nog att alla som spelar nästa turre får finfina blåvita kortlekar. Och så den som slår (ut) Jennez får en ordentlig blåtira... Citera
MikeTime Postad 11 April , 2010 Författare Rapport Postad 11 April , 2010 Man mår ju sådär idag. Än så länge bara jag vaken... Eury ligger i soffan, Gina i gästrummet och Roffe + Leffe i gäststugan. The Admins bil står kvar men han själv är inte här såvitt jag vet. Har iofs inte kollat hönshuset än. Lyckades givetvis donka bort min monsterstack och åkte ut på bubblan. Tror det mest berodde på en makalös berusningsgrad, snarare än kortsnittet. LappRoffe hälsar men vill inte visa sig omaskerad. Utförligare rapport kommer under dagen. Eller nån annan dag. Citera
hogge75 Postad 11 April , 2010 Rapport Postad 11 April , 2010 Ser ut som en blandning mellan Ozzy och Chewbacca.... Tack för trevlig turre som vanligt Mike Citera
Crappy Postad 11 April , 2010 Rapport Postad 11 April , 2010 Alla vet att Lapproffe är exakt som Chewbacca. Verkar farlig, låter mycket, ser farlig ut (Nåja ) och ingen begriper vad han säger. Men i själva verket är han en snäll björn vi alla tycker om Citera
Recommended Posts