Gå till innehåll

IvanCupic SVS


Leooo

Recommended Posts

Tju

 

Undrar vem denna kille är? En veckan bollar jag med han på 50/100 och det känns som ett skot för honom. 3v senare 3tabelar han edison 200/400 och krossar han totalt :S

 

Jag har ingen koll alls om han dök upp på 50100 dirrekt eller om han började lira 2.5/5 och gjort en nidroonrush fast ännu värre.

 

 

 

 

Berätta vad ni vet fishes :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag sagt med men tror han är skickligare än man tror.

 

Spelar mkt bra i sina 3bettade potter

har bara drygt 1k händer på honom, har på dessa sett han göra ett par misstag, typ balansera rangerna fel post, 3beta fel händer osv, litet sample och överlag gör han troligen färre fel än mig (inga hån nu plz).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

leo tycker han spelar bra i 3betat, okocha tycker inte det, dock tycker dom båda han är en nit, nice hand tycker han bluffar ofta i 3betat,johan tror det är smutsfall, slasktratt har sett honom spela omaha pot limit... låter som sigma i mina öron...

 

edit: sasa tror han gillar handboll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

leo tycker han spelar bra i 3betat, okocha tycker inte det, dock tycker dom båda han är en nit, nice hand tycker han bluffar ofta i 3betat,johan tror det är smutsfall, slasktratt har sett honom spela omaha pot limit... låter som sigma i mina öron...

 

edit: sasa tror han gillar handboll

 

sigma har jag däremot aldrig sett på plo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...