Gå till innehåll

Frän dagbokstitel


Jimmy_Pistol

Recommended Posts

Jag är fair. Är nån apdålig så säger jag det, vilket du redan fått erfara.

 

Ja, några raseriutbrott har du iaf fått.

 

 

Efter jag läste det där så tänkte jag att det vore kul att kolla hur mycket du är + på mig eftersom du anser mig som apdålig.

Så visade det sig att du ligger på 2a plats över den jag är mest + på i hela hem.

Lite komiskt faktiskt :lol:

 

 

 

(Absolut inget drygt menat. Blev bara väldigt förvånad).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja, några raseriutbrott har du iaf fått.

 

 

Efter jag läste det där så tänkte jag att det vore kul att kolla hur mycket du är + på mig eftersom du anser mig som apdålig.

Så visade det sig att du ligger på 2a plats över den jag är mest + på i hela hem.

Lite komiskt faktiskt :lol:

 

 

 

(Absolut inget drygt menat. Blev bara väldigt förvånad).

 

Du är för rolig. Har trashat dig i chatten en gång. Blås gärna upp det till sanslösa proportioner. Men det tog uppenbarligen ;). Wp om du är plus på mig. Måste vi älta detta mer nu? Jag är iaf done med dig :). Puss så ses vi vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är för rolig. Har trashat dig i chatten en gång. Blås gärna upp det till sanslösa proportioner. Men det tog uppenbarligen ;). Wp om du är plus på mig. Måste vi älta detta mer nu? Jag är iaf done med dig :). Puss så ses vi vid borden!

 

Haha, men det går inte att sluta skoja om det när du tar åt dig så mycket :) Ja det tog stenhårt. Det märker du väl!

 

Nej klart vi inte behöver. Dock är det kul att blossa upp det någon gång ibland.

Sen är jag lite sur att du kallade mig så fula saker.. :-(

 

 

Det gör vi, gl!

 

Typ som när jag synade en 3bet med T9s och blev jagad av dig i chatten i några månader menar du :mrgreen:

 

Hahaha. Kan se det här framför mig.

 

Nu trollar ni bra må jag säga!

 

Edit: Pf var mkt skönare för 6 år sen :(

 

Jag trollar aldrig.

 

6 år sen? Står att du är reggad nyligen. Vem är du egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De andra lär dricka friskt, pubsamling 2timmar innan. Men jag håller mig nykter :(

 

thats so :(

 

i Övertorneå är det episkt bra hatderbyn mellan vårat Övertorneå SK och Svansteins IF!(by 3mil från Övertorneå) samling kl 11 hos snubbe som bor nära arenan, 4 timmars krök marsch i stor grupp till arenan med diverse sånger och gudars stämning. vinner 99/100 mot de så det gör inte festen sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

thats so :(

 

i Övertorneå är det episkt bra hatderbyn mellan vårat Övertorneå SK och Svansteins IF!(by 3mil från Övertorneå) samling kl 11 hos snubbe som bor nära arenan, 4 timmars krök marsch i stor grupp till arenan med diverse sånger och gudars stämning. vinner 99/100 mot de så det gör inte festen sämre.

 

Haha. Derby i Övertorneå kommun. Imponerande att Svanstein lyckas få ihop ett lag med sina cirka 200 människor som bor där. Kommer ihåg när man brukade åka till Övertorneå och delta i Midnatssols-cupen, bra minnen. Dock extremt tråkig håla att gå ut i... Kändes som halva befolkning stod på en parkering med sina bilar och mätte könsorgan med fälgar och baslådor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha. Derby i Övertorneå kommun. Imponerande att Svanstein lyckas få ihop ett lag med sina cirka 200 människor som bor där. Kommer ihåg när man brukade åka till Övertorneå och delta i Midnatssols-cupen, bra minnen. Dock extremt tråkig håla att gå ut i... Kändes som halva befolkning stod på en parkering med sina bilar och mätte könsorgan med fälgar och baslådor.

 

haha ja, är inget fan av midnattsolscupen, men det är bara för att Övertorneå inte deltar. i sina bästa stunder är ju tillställningen rätt mysig ändå :) och ja, människorna, speciellt ungdomarna i Svanstein är semisådär ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...