okocha Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 som rubriken lyder, den som skriver inlägg #438 i denna tråden belönas med $26 på stars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 first. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 post count +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 post count +1 +2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Ha, ha grymt . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thungphung Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Inte öka upp till $30 så blir det lite mer action. Du är ju trots allt tät Flugan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 inlägg #438 <----(eller tog jag dig lite för mycket på orden nu?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Inte öka upp till $30 så blir det lite mer action. Du är ju trots allt tät Flugan. ökat lite nu. inlägg #438 <----(eller tog jag dig lite för mycket på orden nu?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thungphung Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 ökat lite nu. inlägg #438 Jag passar också på. Då det inte står hur många det gäller Edit: Härligt att en ensam spelare betalar ut mer än vad William Hill gör i sin tråd t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Just ja, samma namn på stars Okocha, så var vi klara med det. Så stick nu ni andra, snorungar. Trodde ni andra på riktigt alltså att man skulle skriva det 438e inlägget? Så förbannat jävla korkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Edit: Härligt att en ensam spelare betalar ut mer än vad William Hill gör i sin tråd t.ex Heh sjukt kul, okocha hade nog inte ens märkt det om du inte hade berättat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 inlägg #438 i denna tråden belönas med $26 på stars Skicka till nicket munken123 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 inlägg #438 i denna tråden pm för nick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Räknas det som fusk om jag fipplar lite i databasen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Räknas det som fusk om jag fipplar lite i databasen? obvi btw, är det någon som vill köra collusion här? om vi är typ 100 pers så kan vi attackera någon gång mitt på natten en tisdag/onsdag när postcounten är runt 330. lär vara rätt så lite aktivitet här och vi bör med stor sannolikhet pricka rätt post om vi alla bestämmer oss för att posta på samma klockslag. sen splittar vi givetvis vinsten. eller kör någon double or nothing frirulle eller så där topp 50 blir paid, pstars kan säkert styra upp det. pm:a mig för andel i bolaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Räknas det som fusk om jag fipplar lite i databasen? Som i vanliga lotterier och tävlingar, anställda och familjemedlemmar får ej deltaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Det här kommer bli dyrt. inlägg #438 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 inlägg #438 i denna tråden belönas med $26 på stars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tomtetomte Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Taskigt att diskriminera oss som redan har skrivit fler än 438 inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodOfPoker Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 inlägg #438 i denna tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 På nåt sätt ska man få ihop till brödfödan. Busta inte kontot innan bara mr Villa Lidköping, förnedrande att behöva deposita för att belöna vinnaren;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 inlägg #439 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nakenchock Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 många som slowrollar i bakgrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Som i vanliga lotterier och tävlingar, anställda och familjemedlemmar får ej deltaga. Är devalanteriel ihop med okocha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts