Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Glömde adda CG resultat,

 

Så dagens profit: +€43 aka nästan 2 inköp.

 

Edit: Känner mig tiltad av någon anledning:S:S, prob pga semibubblan, 1a gav €3.5k. Hade varit roligt att vinna en stor nyckelpott djupt i en turnering i alla fall. Är alltid så, när jag kommer djupt, senast innan denna var vi nere på 2 bord, allin för stor pott med QQ mot AK, förlorar givetvis, gången innan dess, på finalbord något short, allin med 66 som möter 44. floppen 4xx och byebye.

 

Alltid en flipp djupt för stor stack jag åker på, och vad säger det? Jo SLUTA FLIPPA FÖR I HELVETE!, man tycker att man borde vinna i alla fall 1 av 10.

 

Roast på berns och sängen nu, tjao alla glada, hoppas ni pluzzar mkt mkt bra!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han klagade på mig i chatten. Spelar jag fel? setmine något skit skrev han, ingen aning :P

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.10(BB) Boss

SB ($10.05)

BB ($3.63)

UTG ($10.50)

CO ($11.89)

Hero ($21.07)

 

Dealt to Hero T:spade: T:heart:

 

UTG raises to $0.50, fold, Hero raises to $1.40, fold, fold, UTG raises to $3.40, Hero calls $2

 

FLOP ($6.95) T:club: K:spade: 9:club:

 

UTG bets $7.10 (AI), Hero calls $7.10

 

TURN ($21.15) T:club: K:spade: 9:club: Q:spade:

 

RIVER ($21.15) T:club: K:spade: 9:club: Q:spade: Q:club:

 

Hero shows T:spade: T:heart:

(Pre 19%, Flop 89.5%, Turn 86.4%)

 

UTG shows A:heart: A:spade:

(Pre 81%, Flop 10.5%, Turn 13.6%)

 

Hero wins $20.10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt kall igen, ner till -€100, lyckades rädda upp till -€22. Hade det inte varit för 2 kuk 3outare hade jag varit +€25 aka 1 inköp. Men sån är pokern, så jävla pissigt bara att det första man gör är att droppa 3 inköp dirr och sedan 1 till för att jaga backet, poker är inte roligt då. Menmen nya tag nästa session. Tyckte jag spelade jävligt bra poker i alla fall.

 

Jag vet inte danity, alla blir väl torskar i chatten efter de förlorat med AA:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt kall igen, ner till -€100, lyckades rädda upp till -€22. Hade det inte varit för 2 kuk 3outare hade jag varit +€25 aka 1 inköp. Men sån är pokern, så jävla pissigt bara att det första man gör är att droppa 3 inköp dirr och sedan 1 till för att jaga backet, poker är inte roligt då. Menmen nya tag nästa session. Tyckte jag spelade jävligt bra poker i alla fall.

 

Jag vet inte danity, alla blir väl torskar i chatten efter de förlorat med AA:-)

 

Surt att droppa direkt för att sen försöka vinna tillbaks. Jo det tyckte jag med, hade inte träffat något på hela morgonen och sen så kände jag bara att jag skulle träffa. Så valde att syna 4bet och träffade bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

€2.5k GTD €25+2.5 dante?

 

Good thing u didnt play, klonka en 3e plats värd €365 nyss, och japp än en gång åker man på en jävla flipp, NÄR I HELVETE SKA JAG VINNA 1 FLIPP DJUPT I TURNERINGAR? Förlorar asså alla:S:S:S:S ALLA FLIPPAR, kukfitta.

 

Ajja,

 

1a €780

2a €560

3e €365

 

Alltså en flipp avgjorde, som jag IGEN torska, som alltid som vanligt orka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså det kvittar hur jag spelar, vilka kort jag har, jag blir knullad i varenda potthelvete!!!!!!! 4 inköp ner, riktigt jävla asfitta. Alla floppar var dåliga för mig, varenda en, hela tiden, blev utfloppad hela jävla tiden, ska fan döda

 

Samma som för mig då :( 30- på 1800 händer typ. Känns som det aldrig vänder. Ligger dock ungefär BE med rb vilket känns skönt. Försöka köra hårt denna månaden. Har väl fått in cirka 12k händer på 1 vecka vilket är rätt bra :) Så blir iallfall lite rb, kör nl10 tills jag har en riktig nl25 rulle istället för hoppa upp när jag är taggad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft 1 vinstdag sedan jag började. 40€- på 500 händer nu. Springer så sjukt kallt och träffar fel hela tiden, fiskar kör allin 109 och vinner mot KK. osv, känns helt hopplöst. Men det löser väl sig snart. ligger typ 130€- i spelet och får tillbaks lite i rb nästa månad. Så jag ska försöka hålla ut och grinda och förhoppningsvis släpper väl riggen snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skitspel.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.10(BB) Boss

SB ($5.78)

Hero ($10.19)

UTG ($10.22)

CO ($9.55)

BTN ($10.39)

 

Dealt to Hero K:diamond: J:spade:

 

fold, fold, fold, SB raises to $0.30, Hero calls $0.20

 

FLOP ($0.60) 8:diamond: 3:heart: K:heart:

 

SB checks, Hero bets $0.45, SB calls $0.45

 

TURN ($1.50) 8:diamond: 3:heart: K:heart: K:club:

 

SB checks, Hero bets $1.12, SB calls $1.12

 

RIVER ($3.74) 8:diamond: 3:heart: K:heart: K:club: Q:heart:

 

SB bets $3.91 (AI), Hero calls $3.91

 

SB shows Q:spade: Q:club:

(Pre 73%, Flop 8.8%, Turn 4.5%)

 

Hero shows K:diamond: J:spade:

(Pre 28%, Flop 91.2%, Turn 95.5%)

 

SB wins $10.99

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.10(BB) Boss

BB ($4.82)

Hero ($10.58)

UTG ($4.18)

UTG+1 ($12.20)

CO ($7.07)

 

BB posts (SB) $0.05

 

Dealt to Hero J:diamond: K:spade:

 

UTG calls $0.10, fold, CO raises to $0.36, BB calls $0.31, Hero calls $0.26, UTG calls $0.26

 

FLOP ($1.44) 6:spade: K:heart: 5:heart:

 

BB bets $4.46 (AI), Hero calls $4.46, UTG folds, CO folds

 

TURN ($10.36) 6:spade: K:heart: 5:heart: 3:spade:

 

RIVER ($10.36) 6:spade: K:heart: 5:heart: 3:spade: A:heart:

 

BB shows A:spade: Q:heart:

(Pre 64%, Flop 16.7%, Turn 6.8%)

 

Hero shows J:diamond: K:spade:

(Pre 36%, Flop 83.3%, Turn 93.2%)

 

BB wins $9.85

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...