Soni Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 Stämmer. Han sitter instängd i hundburen här bakom mig tillsammans med min snarkande cavallier, vem som är lillsked och storsked låter jag han själv berätta när han återkommer om några dagar. Hur mycket vill du ha för att öppna hans konto redan idag? Om vi snackar rena centimeter alltså.
Soni Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 Måste bumpa en bild då den är värd att titta på två gånger.
bjoelle Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 Hur mycket vill du ha för att öppna hans konto redan idag? Om vi snackar rena centimeter alltså. Får tacka nej, min hund behöver sällskapet.
Soni Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 Ska hälsa från schumme att han mår bra. Han har inte överdrivet ont i röven och han är lite stolt över det han gjort.
Soni Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 Älskar hans blick. Den säger typ "jag vet vad ni tänker, fy fan vilken röst"
wahlen1 Postad 15 September , 2011 Författare Rapport Postad 15 September , 2011 Skönt att börja backa 2 inköp ut när man är 80/20 i första och 70/30 i andra... Jag kände verkligen att han hade typ KK/AA så därför överbet för att verka fiskig Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.30(BB) On Game SB ($31.65) Hero ($34.35) UTG ($54.58) UTG+1 ($14.55) CO ($40.06) BTN ($31.47) Dealt to Hero T:spade: J:spade: fold, fold, fold, fold, SB raises to $0.90, Hero calls $0.60 FLOP ($1.80) T:club: 8:club: J:heart: SB bets $1.20, Hero raises to $5.40, SB calls $4.20 TURN ($12.60) T:club: 8:club: J:heart: 2:diamond: SB checks, Hero bets $28.05 (AI), SB calls $25.35 (AI) RIVER ($63.30) T:club: 8:club: J:heart: 2:diamond: A:diamond: SB shows A:club: A:spade: (Pre 80%, Flop 32.1%, Turn 18.2%) Hero shows T:spade: J:spade: (Pre 20%, Flop 67.9%, Turn 81.8%) SB wins $60.30
wahlen1 Postad 15 September , 2011 Författare Rapport Postad 15 September , 2011 Gött, 90$+ och 2 inköp under ev efter 700 händer
Scaniac Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 jag kan sitta i en hundbur i en evighet om bara soni är med<333
Soni Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 jag kan sitta i en hundbur i en evighet om bara soni är med<333 Om du och jag hade blivit dömda till just det "straffet" och vi hade fått välja 3 saker var att ta med oss, vad hade du då valt för saker? Anything you want.
Scaniac Postad 16 September , 2011 Rapport Postad 16 September , 2011 Om du och jag hade blivit dömda till just det "straffet" och vi hade fått välja 3 saker var att ta med oss, vad hade du då valt för saker? Anything you want. vaselin , korkskruv och en kam, lets do this mcgyver style
Soni Postad 16 September , 2011 Rapport Postad 16 September , 2011 Gillar nätter där det känns som att man blundat i 10 sekunder men i själva verket sovit i 7 timmar.
Soni Postad 16 September , 2011 Rapport Postad 16 September , 2011 vaselin , korkskruv och en kam, lets do this mcgyver style Haha. Papperspåse, porrtidning och lite snacks imo.
Soni Postad 16 September , 2011 Rapport Postad 16 September , 2011 Rensade lite skit idag. Då hittade dottern den här som hon nu vägrar släppa. Edit: 23" är king cock. Det vet jag för jag var tvungen att rulla ut hela längden när jag mätte.
Soni Postad 17 September , 2011 Rapport Postad 17 September , 2011 Grööööööööönt sköööööönt Hur ska vi tolka detta?
Anteee Postad 17 September , 2011 Rapport Postad 17 September , 2011 Hollands resan var jävligt trevlig... Allt utom matchen då ska väl sägas. Hann med ett par timmar i Amsterdam och en sväng till red light. Sorgligt att fräscha brudar behöver bli horor och spendera dagarna i ett fönster, men kind of nice att gå runt där nere... Jävligt konstig känsla när folk satt och röka spliff lite här och var och att det konstant var en rök ridå på läktaren. Jag satt typ och väntade på att någon skulle gå fram och skälla på mig så hade lite svårt att slappna av där nere, men rökan var det inget fel på direkt. Ja matchen behöver jag väl inte ens nämna, 4-1 talar sitt tydliga språk. En feldömd straff, en drömträff och två förvarstabbar, men aalkmar var det bättre laget. Sorgligt att se deras supporterkultur dock, en hockeymatch i sverige känns hetare än den skiten dom hade. Technoo fram till avspark och massa annat trams. Utsjugna efter noter på sin egen hemmaplan kan inte va så skoj... Ska se om jag hittar några bilder från resan att slänga upp
Mecklenburgare Postad 17 September , 2011 Rapport Postad 17 September , 2011 Hollands resan var jävligt trevlig... Allt utom matchen då ska väl sägas. Hann med ett par timmar i Amsterdam och en sväng till red light. Sorgligt att fräscha brudar behöver bli horor och spendera dagarna i ett fönster, men kind of nice att gå runt där nere... Jävligt konstig känsla när folk satt och röka spliff lite här och var och att det konstant var en rök ridå på läktaren. Jag satt typ och väntade på att någon skulle gå fram och skälla på mig så hade lite svårt att slappna av där nere, men rökan var det inget fel på direkt. Ja matchen behöver jag väl inte ens nämna, 4-1 talar sitt tydliga språk. En feldömd straff, en drömträff och två förvarstabbar, men aalkmar var det bättre laget. Sorgligt att se deras supporterkultur dock, en hockeymatch i sverige känns hetare än den skiten dom hade. Technoo fram till avspark och massa annat trams. Utsjugna efter noter på sin egen hemmaplan kan inte va så skoj... Ska se om jag hittar några bilder från resan att slänga upp Du tror det är så?
jon123 Postad 17 September , 2011 Rapport Postad 17 September , 2011 Du tror det är så? haha reagerade också på den, men tror nog snarare bara att han formulerat sig klantigt.
Anteee Postad 17 September , 2011 Rapport Postad 17 September , 2011 haha reagerade också på den, men tror nog snarare bara att han formulerat sig klantigt. Precis, sitter på mobilen så kollade inte igenom inlägget...
ClownX Postad 17 September , 2011 Rapport Postad 17 September , 2011 Sitter @ Scaniac's o snackar trams! Dom dricker beer o gör sig redo, jag bantar och är avundsjuk!!
Soni Postad 17 September , 2011 Rapport Postad 17 September , 2011 Sitter @ Scaniac's o snackar trams! Dom dricker beer o gör sig redo, jag bantar och är avundsjuk!! Jag är avis på dig. Så du kan vara lite glad iaf.
Recommended Posts