Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Vet man att man har bäst hand och inte kommer vika mot en 5bet kan man ju sizea hur man vill hehe

Du lär undra uppfattning när 97o synar din minraise, floppar bottenpar (och drar ut på river). :P

Postad
Done.

Katslösa låter najs enligt schumme så vi kör på det. Måste man höra av sig innan eller hur fungerar det?

mvh oerfaren liveslaskare.

Bara att dyka in.

Postad
haha skulle editera ;P

Rent allmänt känns det som ett gäng osköna människor där.

Wow detta är verkligen långt ifrån sanningen om Katslösa. Trevligare ställe får man leta efter. Du har säkert bara haft oturen att landa en kväll när någon bustade det sista av sin rulle=)

Postad
Ska ev. Ut i Helsingborg imorgon. Några LA bor som e sugna på o möta upp? Soni bor väll i hbg till och med??

Jobbar tyvärr på ett ute ställe i Landskrona så jag kan inte. Men det hade varit as najs att göra något liknande någon gång.

För övrigt är jag också på för grindstuga i nästa vecka=)

Postad
Någon som följer weeds? Vad tycker du/ni i så fall? Är inne på 4e säsongen nu och I like it so far.

Jag gillar det somfan, har många polare som la ner runt säsong 2/3 vilket har sänkt mina förväntningar på det vilket gör att jag alltid blir glatt överraskad när det är bra, som det oftast är. :)

Postad
Jag gillar det somfan, har många polare som la ner runt säsong 2/3 vilket har sänkt mina förväntningar på det vilket gör att jag alltid blir glatt överraskad när det är bra, som det oftast är. :)

fast weeds är väl lite tomuch enligt mig, tycker inte om weeds längre för just det händer så mycket konstiga saker som verkligen aldrig kan hända :)

Postad

Oj förstår inte hur man kan sluta titta:shock:

fast weeds är väl lite tomuch enligt mig, tycker inte om weeds längre för just det händer så mycket konstiga saker som verkligen aldrig kan hända :)

Du har aldrig varit utomlands va?8-)

Postad
Oj förstår inte hur man kan sluta titta:shock:

Du har aldrig varit utomlands va?8-)

nej aldrig. Weeds är för mycket bara :) roligt 2 säsonger sen slutade det var roligt.

Postad
Äh, ska vara riktiga grejer vettu! weeds är överskattat iom, sons of anarchy är dock bäst!

Weeds är bra, Breaking bad är bättre. Sons of anarchy är ju inte ens i samma genre!

Postad

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.50(BB) On Game

SB ($77.81)

Hero ($89.33)

UTG ($66.74)

CO ($54.62)

BTN ($55.57)

Dealt to Hero K:heart: K:diamond:

UTG raises to $1.75, fold, BTN calls $1.75, fold, Hero raises to $6, UTG calls $4.25, BTN calls $4.25

FLOP ($18.25) K:spade: 8:spade: 7:spade:

Hero bets $14, UTG calls $14, BTN folds

TURN ($46.25) K:spade: 8:spade: 7:spade: T:heart:

Hero bets $69.33 (AI), UTG calls $46.74 (AI)

RIVER ($139) K:spade: 8:spade: 7:spade: T:heart: 6:spade:

Hero shows K:heart: K:diamond:

(Pre 66%, Flop 97.4%, Turn 100.0%)

UTG shows A:club: K:club:

(Pre 34%, Flop 2.6%, Turn 0.0%)

Hero wins $136

Postad
Gör jag alltid nu för tiden :( ligger ju inte ens top 50 på tvtorrents så fler än jag som tycker så

Och min familj bankar lätt din familj.

Enligt artistdirect.com är BD inte ens topp 100 i världen, men du lyssnar på dem ändå ikke sant?

Postad
Och min familj bankar lätt din familj.

Enligt artistdirect.com är BD inte ens topp 100 i världen, men du lyssnar på dem ikke sant?

Ja, det är min åsikt. Har väl aldrig sagt att ni inte får gilla det eller? :)

• Skapa nytt...