Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

24/7 hade tv 3. Där såg jag andra halvlek samtidigt som jag vandrade band i 50 minuter och körde ett kort pass på crosstrainern. Duktig man är. 5-0 ser ju ok ut på pappret men fan vet om jag tycker matchen är godkänd ändå. Jävla pissig första halvlek och tycker mest det rinner till på slutet. Nej fan, ni kan bättre gubbar.

 

Blir tidig skolgång imorgon vilket öppnar upp eftermiddagen för ett par timmars grind=) det ska bli skönt att nöta lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wcoop är i full gång. Någon teammate som ska lira något event? Annars är allt fortfarande i full gång även för mig. För de som undrar eller drömmer om att få veta så ser mitt kostschema ut såhär:

 

Frukost: Havregröt och en banan. Vatten.

Lunch: Salladsmix. Dvs sallad(kruksallad, isbergs, ruccola, doesnt matter), tomat, gurka, morot, tärnad kycklingfilé och olivolja. Vatten.

Middag: Lunchrester. Vatten. (Senast kl 19:00).

Mellanmål: Vassleprotein:mrgreen:

 

Som ni ser äter jag relativt mycket kolisar på morgonen. Det är direkt efter morgonpromenaden som sker i rask takt. Ska snart börja småjogga på flat yta och sedan gå i uppförsbackar då det börjar bli dags för det. Lunchen och middagen innehåller lite kolisar, men inte mycket. Kvällpasset är en joggingtur innan middagen. Kör såhär i två veckor så får vi se hur jag mår efteråt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wcoop är i full gång. Någon teammate som ska lira något event? Annars är allt fortfarande i full gång även för mig. För de som undrar eller drömmer om att få veta så ser mitt kostschema ut såhär:

 

Frukost: Havregröt och en banan. Vatten.

Lunch: Salladsmix. Dvs sallad(kruksallad, isbergs, ruccola, doesnt matter), tomat, gurka, morot, tärnad kycklingfilé och olivolja. Vatten.

Middag: Lunchrester. Vatten. (Senast kl 19:00).

Mellanmål: Vassleprotein:mrgreen:

 

Som ni ser äter jag relativt mycket kolisar på morgonen. Det är direkt efter morgonpromenaden som sker i rask takt. Ska snart börja småjogga på flat yta och sedan gå i uppförsbackar då det börjar bli dags för det. Lunchen och middagen innehåller lite kolisar, men inte mycket. Kvällpasset är en joggingtur innan middagen. Kör såhär i två veckor så får vi se hur jag mår efteråt.

 

Well played, jag ska eventuellt lira nåt event, men det får bli att koll vad som går den dan sambon jobbar natt...

 

Längesen jag spelade turneringar så börjar bli lite sugen.

 

Jag har köpt mig ett gymkort också, så imorrn blir det en premiärtur dit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stack till katslösa och satte in en kort live session. 5/5 spelades i två och en halvtimme. 1300kr plus=) Hit´n´run DELUXE!!! Måste fan sova nu. Gick upp 0615 imorse och har fan varit igång sedan dess. Skola, städning, fotboll och poker har vi hunnit med. Känner mig ganska nöjd med dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...