Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mest tur i världen med andra ord=)

 

Haha, mest epic var det när jag slår upp 86 klöver, hela bordet är med, jag floppar en 6:a och två klöver, jag slår 240 en kines pushar 800 och jag synar. Då har han kallsynat 60 med AA när hela bordet e med, well played.

 

Jag hittar en 8:a på river obv och klonkar potten med ett tvåpar. Jag var visserligen favorit, men den var skön o sätta ändå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, mest epic var det när jag slår upp 86 klöver, hela bordet är med, jag floppar en 6:a och två klöver, jag slår 240 en kines pushar 800 och jag synar. Då har han kallsynat 60 med AA när hela bordet e med, well played.

 

Jag hittar en 8:a på river obv och klonkar potten med ett tvåpar. Jag var visserligen favorit, men den var skön o sätta ändå...

 

SUCK(Skakar på huvudet) Mest tur i världen=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man inte vilja byta eller vadå? :P

 

Jo, om anledningen till bytet är att man vill få mer eller bättre action så tycker jag definitivt att man kan byta. Men att byta från ongame till Ipoker för att resultaten inte är tillfredsställande är ingen bra ide'. Ongame är förhållandevis lätt att slå. Med andra ord är det tuffare på Ipoker. Leta dina luckor istället och fortsätt nöta Ongame så ska du se att det vänder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rakebacksystemet på Ipoker känns som sämre än Ongame också om man fått en schysst deal där.

 

är det inte tvärtom att på ongame om man är vinnande får man mindre % ? Och nej clown jag bytar inte för att jag vill tjäna mer pengar utan för utseende och lite nytt :) Gillar ipoker och kan få bättre deal där :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går hyggligt med bantandet kan jag meddela. Kommer lägga upp ett månads resultat om exakt två veckor. Känns bra faktiskt. Trodde det skulle vara jobbigare att inte dricka cola. Men det har inte varit några probs än så länge iaf.

 

Har spelat alldeles för lite poker den gångna veckan. Men kommer förmodligen inte att få mycket mer grindande gjort denna veckan då skola och gym tar upp största delen av min fritid. Men ska iaf försöka klämma in åtminstone 5h spel innan helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stannar nog kvar på ongame ;) Sålänge man springer på rätt sida så är det nice!

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.50(BB) On Game

Hero ($66.99)

BB ($59.63)

UTG ($28.64)

UTG+1 ($61.63)

CO ($91.19)

BTN ($52.50)

 

Dealt to Hero J:club: A:heart:

 

UTG calls $0.50, fold, CO calls $0.50, fold, Hero raises to $1.75, fold, UTG calls $1.25, CO calls $1.25

 

FLOP ($5.75) J:spade: 3:spade: 4:diamond:

 

Hero bets $4.25, UTG raises to $26.89 (AI), CO folds, Hero calls $22.64

 

TURN ($59.53) J:spade: 3:spade: 4:diamond: 8:club:

 

RIVER ($59.53) J:spade: 3:spade: 4:diamond: 8:club: K:club:

 

Hero shows J:club: A:heart:

(Pre 64%, Flop 80.0%, Turn 88.6%)

 

UTG shows 3:heart: 2:heart:

(Pre 36%, Flop 20.0%, Turn 11.4%)

 

Hero wins $56.56

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet. Ville bara håna dig på ett respektfullt sätt.

 

Fuck off, visa lite medkänsla för en nyinflyttad. Har inte hunnit fixa med kanalerna än. Malmö måste fan va dom enda som hyr ut hyresrätter utan kabel-tv.

 

Palla ge 129 spänn för en match på Viaplay liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...