Anteee Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Fått in drygt 6k händer denna månaden och är upp ett par inköp. Inte sprungit som en gud direkt men har iallafall fått upp rullen till att kunna köra 1/2 igen utan att få total panik om jag skulle backa nått inköp. Skulle inte vilja påstå att det är någon sjuk skillnad på nivåerna so far, lite mer dåliga aggressiva regs bara... Kör 3 bord med fokus på bra poker just nu. Blir mycket tid för relativt lite volym men känns viktigare att göra bra beslut och hålla sig från svåra situationer än att maxa in händer... Återkommer med lite händer för diskussion när jag orkar. För övrigt fick vi precis en ganska sur varning från hyresvärden. Som vanligt i Sverige är det ingen som vågar gå ner och säga till när det är för mycket oljud utan alla smyger till hyresvärden i efterhand... Tydligen "alldeles för många" som klagat till honom för att han ska kunna ignorera det och dessutom misstänker han att det röks både det ena och det andra i lägenheten. Folk hade fnittrat och hoppat på balkongen, och det gör man ju bara om man är drogpåverkad
Soni Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Min handhistorik från pokerstars sparas i en mapp som går via en mapp som heter "appdata". Den mappen ska finnas i användarmappen. Alltså C-Soni-appdata-local-pokerstars-handhistory+subfolders. Men när jag går in i "Soni" så finns inte "appdata" där????? Gör jag en sökning i datorn så hittar jag den. Men det går inte att göra en sökning genom holdemmanager vilket gör att jag inte kan hitta den mappen och får därför inte upp någon HUD. Jag har försökt byta mapp där handhistoriken ska sparas genom pokerstars klient. Till en mapp som jag gjort själv. Efter att ha spelat några händer ser jag att den nya mappen är tom, ingenting sparas. Trots att "spara min handhistorik" är ikryssad. Allt är som vanligt när det gäller mig och sånna här saker men det är ändå frustrerande. Kan någon hjälpa mig?
schumme Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Min handhistorik från pokerstars sparas i en mapp som går via en mapp som heter "appdata". Den mappen ska finnas i användarmappen. Alltså C-Soni-appdata-local-pokerstars-handhistory+subfolders. Men när jag går in i "Soni" så finns inte "appdata" där????? Gör jag en sökning i datorn så hittar jag den. Men det går inte att göra en sökning genom holdemmanager vilket gör att jag inte kan hitta den mappen och får därför inte upp någon HUD. Jag har försökt byta mapp där handhistoriken ska sparas genom pokerstars klient. Till en mapp som jag gjort själv. Efter att ha spelat några händer ser jag att den nya mappen är tom, ingenting sparas. Trots att "spara min handhistorik" är ikryssad. Allt är som vanligt när det gäller mig och sånna här saker men det är ändå frustrerande. Kan någon hjälpa mig? Om du använder Appdata så måste du välja att du visar dolda filer och mappar i windows för att hitta den i HEM.
Mecklenburgare Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Fått in drygt 6k händer denna månaden och är upp ett par inköp. Inte sprungit som en gud direkt men har iallafall fått upp rullen till att kunna köra 1/2 igen utan att få total panik om jag skulle backa nått inköp. Skulle inte vilja påstå att det är någon sjuk skillnad på nivåerna so far, lite mer dåliga aggressiva regs bara... Kör 3 bord med fokus på bra poker just nu. Blir mycket tid för relativt lite volym men känns viktigare att göra bra beslut och hålla sig från svåra situationer än att maxa in händer... Återkommer med lite händer för diskussion när jag orkar. För övrigt fick vi precis en ganska sur varning från hyresvärden. Som vanligt i Sverige är det ingen som vågar gå ner och säga till när det är för mycket oljud utan alla smyger till hyresvärden i efterhand... Tydligen "alldeles för många" som klagat till honom för att han ska kunna ignorera det och dessutom misstänker han att det röks både det ena och det andra i lägenheten. Folk hade fnittrat och hoppat på balkongen, och det gör man ju bara om man är drogpåverkad Förvånar mig inte, alla i din stad pundar!
wahlen1 Postad 8 September , 2011 Författare Rapport Postad 8 September , 2011 Räkna bort rakebacken Ligger fortfarnade inte back Men visst, skriv du sånt som gör att du själv mår bättre
wahlen1 Postad 8 September , 2011 Författare Rapport Postad 8 September , 2011 Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.50(BB) On Game SB ($83.58) BB ($164) UTG ($52.04) CO ($24.25) Hero ($49.25) Dealt to Hero T:heart: T:club: UTG raises to $1.50, fold, Hero raises to $4.25, fold, fold, UTG raises to $14, Hero raises to $35.50, fold Hero shows T:heart: T:club: Hero wins $28.75
icecreem Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Grabbed by Holdem ManagerNL Holdem $0.50(BB) On Game SB ($83.58) BB ($164) UTG ($52.04) CO ($24.25) Hero ($49.25) Dealt to Hero T:heart: T:club: UTG raises to $1.50, fold, Hero raises to $4.25, fold, fold, UTG raises to $14, Hero raises to $35.50, fold Hero shows T:heart: T:club: Hero wins $28.75 ok
wahlen1 Postad 8 September , 2011 Författare Rapport Postad 8 September , 2011 förstår inte? read är bra Att folk 4bets bluffar på nl50
schumme Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Ligger fortfarnade inte back Men visst, skriv du sånt som gör att du själv mår bättre Jag driver med dig, ärligt talat så bryr jag mig inte ett skit. Sorry att jag skojade. Glömde att du inte hade nån humor...
wahlen1 Postad 8 September , 2011 Författare Rapport Postad 8 September , 2011 Jag driver med dig, ärligt talat så bryr jag mig inte ett skit. Sorry att jag skojade. Glömde att du inte hade nån humor... Jag har humor men tyckte inte det var roligt
Synabluffen Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 read är bra Att folk 4bets bluffar på nl50 Viker du någonsin mot 6bet? Förstår liksom inte din sizeing av 5beten
wahlen1 Postad 8 September , 2011 Författare Rapport Postad 8 September , 2011 Viker du någonsin mot 6bet? Beror väl lite på, inte 100bb och 1010 iallfall
Synabluffen Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Beror väl lite på, inte 100bb och 1010 iallfall dega då
wahlen1 Postad 8 September , 2011 Författare Rapport Postad 8 September , 2011 dega då Ibland degar jag ibland gör jag såhär
Synabluffen Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Ibland degar jag ibland gör jag såhär Sluta med såt trams
wahlen1 Postad 8 September , 2011 Författare Rapport Postad 8 September , 2011 Sluta med såt trams Är ju lite för att han antingen ska dega eller oflda Tror det är större chans att synar om jag degar. Iallafall vad jag tror
schumme Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Ofta UTG fyrbetsbluffar... Just sayin...
wahlen1 Postad 8 September , 2011 Författare Rapport Postad 8 September , 2011 Ofta UTG fyrbetsbluffar... Just sayin... Det var det jag sa med read och det är ongame fiskar.
wahlen1 Postad 8 September , 2011 Författare Rapport Postad 8 September , 2011 JADÅ!!!! 2+ efter 1000 händer, var upp 100$ sen gjorde jag 2 idiotspel såklart för att göra mig BE Menmen, bara kötta på!
schumme Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Det var det jag sa med read och det är ongame fiskar. Kan du se korten? Lyllos dig!
wahlen1 Postad 8 September , 2011 Författare Rapport Postad 8 September , 2011 Kan du se korten? Lyllos dig! obv.
freddyponken Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Haha vidrig bluffsize för 4bet.. men showa istället .
Anteee Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Dagbokswajnet om att inte sprungit bra gav utdelning direkt. Upp 7 inköp på 1/2 på ca 1400 händer. Najs... =) Lite oroväckande att det är en sjuk skillnad på när jag spelar 3 eller 4 bord, men det kommer väll med tiden eller nått...
Recommended Posts