Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hur får man upp HUD:en på Svenska spel? Funkade inte senast jag lirade.

Många har tydligen haft problem med det, men hoppas du får svar ändå:-)

Postad

Upp 270kr idag=) Duktigt utdragen har man blivit men det är ju skönt att kunna plussa ändå=)

Två gånger idag har folk tackat i chatten när jag synat med AK på A hög bräda när dom träffat tvåpar rivern. Fan vad jag lacka på det beteendet. Borde ju fan inte vara tillåtet. Jävla mongos. Sjukt dåligt uppfostrade ju.

Postad

Halloj. Ingen förändring sedan sist typ. Har inte hänt något speciellt heller. Spelade nyss fifa och blev RÅtiltad när jag spelade mot aik. Grunden till det är "hands" regeln i spelet, den är sjuk i huvudet. Var 3e skott som blir blockerat av försvarare blir det "hands" på och därav straff. Och då blir det oftast mål. Det förstör hela spelet. Har spelat kanske 10-12 matcher idag och det blev minst 1 straff för motståndarlaget i varje match. Jag fick 3 straffar allt som allt. Jag skjuter inte hemskt mycket då det är svårt att sätta dem utanför straffområdet med allsvenska spelare. Mot aik tog jag ledningen, sedan fick de straff, kvitterat. Sedan tog jag ledningen igen, kort därefter fick de ännu en straff, och det var kvitterat. En tredje gång tog jag ledningen och en tredje gång fick de straff direkt efter. 3-3 och de pungar in en jävla hörna i slutminuterna för 3-4.... Den här "hands" regeln kan man heller inte stänga av och den förstör hela spelet, så otroligt tråkigt, för annars är det ett bra spel. Så ska sluta ödsla tid på den skiten nu.

Seinfeld står på schemat nu innan läggdags.

Postad
Halloj. Ingen förändring sedan sist typ. Har inte hänt något speciellt heller. Spelade nyss fifa och blev RÅtiltad när jag spelade mot aik. Grunden till det är "hands" regeln i spelet, den är sjuk i huvudet. Var 3e skott som blir blockerat av försvarare blir det "hands" på och därav straff. Och då blir det oftast mål. Det förstör hela spelet. Har spelat kanske 10-12 matcher idag och det blev minst 1 straff för motståndarlaget i varje match. Jag fick 3 straffar allt som allt. Jag skjuter inte hemskt mycket då det är svårt att sätta dem utanför straffområdet med allsvenska spelare. Mot aik tog jag ledningen, sedan fick de straff, kvitterat. Sedan tog jag ledningen igen, kort därefter fick de ännu en straff, och det var kvitterat. En tredje gång tog jag ledningen och en tredje gång fick de straff direkt efter. 3-3 och de pungar in en jävla hörna i slutminuterna för 3-4.... Den här "hands" regeln kan man heller inte stänga av och den förstör hela spelet, så otroligt tråkigt, för annars är det ett bra spel. Så ska sluta ödsla tid på den skiten nu.

Seinfeld står på schemat nu innan läggdags.

Man kan visst stänga av handsregeln?

Har du Xbox360? I såna fall, sugen på att lira?

Postad
Man kan visst stänga av handsregeln?

Har du Xbox360? I såna fall, sugen på att lira?

Har letat överallt känns det som, men då har jag missat det. Du får gärna beskriva vägen för mig:roll:. Spelar ps3, kanske lika bra för din del för du hade blivit löjligt förudmjukad8-)

Postad
Har letat överallt känns det som, men då har jag missat det. Du får gärna beskriva vägen för mig:roll:. Spelar ps3, kanske lika bra för din del för du hade blivit löjligt förudmjukad8-)

Aldrig 8-)

På Xbox360 så finns "handsregeln" under options.

Postad
Upp 270kr idag=) Duktigt utdragen har man blivit men det är ju skönt att kunna plussa ändå=)

Två gånger idag har folk tackat i chatten när jag synat med AK på A hög bräda när dom träffat tvåpar rivern. Fan vad jag lacka på det beteendet. Borde ju fan inte vara tillåtet. Jävla mongos. Sjukt dåligt uppfostrade ju.

Som jag tiltar på det också. Det är fan bara på den sajten det händer också, och inte speciellt sällan.

Jag skällde i chatten och bad dom skaffa sig lite hyfs, sen blev det tyst.

Postad
Om du inte levlar med din frukost så blir jag faktiskt lite ledsen. :-(

Levlar? Aldrig! Jag käkade dock en äggmacka kl 05:45, så det var dags för second breakfast. Det är dock inte standard med ovan käk. En gång i månaden kanske. Är man från Skåne har man käkat såna här genom hela högstadiet :)

Postad
Aldrig 8-)

På Xbox360 så finns "handsregeln" under options.

Hittade btw. Var tvungen att gå ut till main menu för att kunna ändra. Men fixat, kul:)

Postad
Levlar? Aldrig! Jag käkade dock en äggmacka kl 05:45, så det var dags för second breakfast. Det är dock inte standard med ovan käk. En gång i månaden kanske. Är man från Skåne har man käkat såna här genom hela högstadiet :)

Kan man intyga!!! En riktigt fin frulle!!! =)

Lär dra in lite grind söndag - onsdag då frugan jobbar natt. Nån som e sugen på stuga då så hojta till...

Jag jobbar fan alla dom dagarna och kommer nog inte vara så pigg på grind. Kanske tisdag dock....

Har just satt in en liten session på svs. Standard grinden, dvs 5-max NL100, slutade typ två bi`s back efter sjuka set ups. Men sen satte jag mig på lite HU´s bord NL50. Spelade en tre bords match mot ett "reg" där. Har verkligen bestämt mig för att spela lite mer HU, dock mindre är 5-max. Men måste förbättra mitt HU game. Matchen var ganska orättvis eftersom jag träffade så in i helvete. Vi spelade typ 500 händer och jag hittade 12 inköp:shock:

Han var sjukt aggro och det svängde till en början duktigt. Men efter ett par fina floppar på mitt håll lyckades man ta kommandot. Inte för att jag på något sätt var bättre än honom. Men det kändes som jag fick bra koll på han. Han blev ju ganska tiltad men sa att han gärna möter mig någon annan dag, så jag ser fram emot en re-match.

Med detta har jag nu 2650kr i rullen. (+ 2500 som jag cashat men ska lägga tillbaka igen) så tot 5150kr. Har ju tidigare sagt att 5K var målet innan NL200 så jag kommer med största sannolikhet landa där imorgon. 5-max vill säga. HU kommer jag fortsätta nöta NL50 tills jag är riktigt bekväm.

För övrigt är det inte kul att jobba utomhus i det jävla vädret vi haft idag. Satan vad det har regnat i parken!! Sjukt bull att bara stå ensam och blöt i en karusell som ingen vill åka. Ledig imorrn iaf. ska bli skönt att kunna svenska spela en hel dag=)

Postad
Dam-finalen var igång på tvn när jag jobbade och jag måste erkänna att det var en fantastisk match. Roligt med ett lyft för damfotbollen.

Såg lite av den med och det var okej. Sen USA:s tre första straffar kunde man ju själv lagt bättre i 7-årsåldern...

Postad
Såg lite av den med och det var okej. Sen USA:s tre första straffar kunde man ju själv lagt bättre i 7-årsåldern...

Den var okej? Den var sjuk mannen:-) Gillar hur Japan stod ihopkurade och skrattade innan straffläggningen. De visste redan då att det var kört för USA. Det är väl en av anledningarna till varför herrfotboll är dimensioner bättre. Det är givetvis inte många som klarar av pressen att lägga en straff i en vm-final. Men spelar man i ett landslag så ska man fan vara en av de få som vet hur man gör. Dessutom var alla straffar bedrövliga.

Postad
Den var okej? Den var sjuk mannen:-) Gillar hur Japan stod ihopkurade och skrattade innan straffläggningen. De visste redan då att det var kört för USA. Det är väl en av anledningarna till varför herrfotboll är dimensioner bättre. Det är givetvis inte många som klarar av pressen att lägga en straff i en vm-final. Men spelar man i ett landslag så ska man fan vara en av de få som vet hur man gör. Dessutom var alla straffar bedrövliga.

Jag såg bara sista kvarten av förlängningen och straffarna :)

Japanernas garv gillade jag med!

• Skapa nytt...