Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

sååå, då var jag hemma och back on track motherfuckers!

Idag blir det grind, grind och städdag här hemma...

Lyckats hålla mig från dagboken och internet under hela "semestern", har varit ganska skönt faktiskt. Var en jävligt najs uppe i stugan annars, chillade, söp och åkte lite båt.

Btw, ett tips är att inte sätta ner nosen i vattnet med en kneeboard i typ 30 knop. Trodde jag brutit ryggen där ett tag men det verkar va lite muskler som fått sig en smäll bara.

En annan slutsats vi kunnat dra är att det inte går att rycka upp en wakeboard ur vattnet. Ska tydligen startas sakta dom där, men det kollade vi såklart inte förrän vi kom hem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lyckats hålla mig från dagboken

Välkommen kul att du är tillbaka...

Var en jävligt najs uppe i stugan annars, chillade, söp och åkte lite båt.

Var ligger stugan? Låter som en najs tripp.

Btw, ett tips är att inte sätta ner nosen i vattnet med en kneeboard i typ 30 knop. Trodde jag brutit ryggen där ett tag men det verkar va lite muskler som fått sig en smäll bara.

En annan slutsats vi kunnat dra är att det inte går att rycka upp en wakeboard ur vattnet. Ska tydligen startas sakta dom där, men det kollade vi såklart inte förrän vi kom hem.

Tack för tipset. Bjuder på ett tips jag också. Säg till om du vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en 500+50 freezeout live idag med djupa stackar. Lyckades inte knipa några pengar i den. Sätter mig och spelar i världens sämsta 5/10 cashgame.

 

Hittar KK i första handen, får in hela såsen preflop mot AJ...

 

Som vanligt är det blankt till river...

 

Så vi kan väl säga att det var min kortaste cashgame-session nånsin. Var alldeles för tiltad för att reloada efter den.

 

Efter 3,5h sömn ska jag nu spela Jack Daniels Open i golf, grabbgängets årliga golftävling. Att jag kommer va dyngrak när jag lämnar 18:e green är nog inte helt otippat...

 

Over and out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till skillnad från dom flesta fotbollssupportrar sover jag alltid som en gud dagen före derbyn, inatt var inget undantag. Nu börjar däremot derbynerverna smyga fram så smått. Vem bryr sig att ryggen gör så ont så jag knappt kan andas när jag står upp.

Lär bli ett trevligt derby, om inte annat för att hifarna ska samlas på knytpynkten och deras lilla plan om att vi skulle få hoppa av i ramlösa för att inte komma för nära varandra verkar misslyckas så det stänker om det.

Blir inte ett dugg förvånad om det brakar loss ordentligt där både före och efter matchen...

Dags o dra mot möllan för ett par öl - Kom och ta oss då fittor!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

faktiskt shot materialet för igår,

läser man på flaskan såå rekommenderar dom en till att blanda 2cl fiskefjes med 6-8cl cola, låter äckligt men kan vara gott, någon som gjort detta?

 

Det låter sjukt äckligt. Blir ju lätt skeptism när det handlar om sprit med fisksmak. Vågar inte ens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...