Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*

wahlen1

Recommended Posts

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Riggat har jag aldrig sagt? Att man springer bättre ibland är väl det inget konstigt med eller?

Det kallas varians... Men att wajna över att börja springa dåligt när du förlorar två potter där du är favorit är väll lite onödigt, tycker du inte?

Tankar ideer på denna handen? Anta att det är två random regs jag möter, har ingen vidare respekt för någon av dom men fortfarande inte helt värdelösa. Typ 30/20 i stats med 10+ i 3b%

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Boss

SB ($159)

BB ($231)

Hero ($121)

CO ($768)

BTN ($261)

Dealt to Hero A:club: K:spade:

Hero raises to $3.50, CO calls $3.50, fold, fold, BB raises to $15, Hero calls $11.50, CO calls $11.50

FLOP ($45.50) A:spade: 9:spade: 8:heart:

BB checks, Hero checks, CO bets $22.75, BB calls $22.75, Hero raises to $106 (AI), CO calls $83.78, BB calls $83.78

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anteee, man kan väl ta något på skämt också? :) Jag skämtade men ingen verkar förstå det :D

Okej okej, lätt att missa sånt via internet I guess =)

Sen polaren jag bor med (combo heter det tydligen) drog till P&L har jag vänt den nedåt gående skiten och plusat 17BI på 5k händer drygt.

Visste att det påverkade mitt spel att man småpratar med honom samtidigt som liret men kan det verkligen påverka så mycket? Kanske en run good whalen? :roll:

Länk till kommentar

Sen polaren jag bor med (combo heter det tydligen) drog till P&L har jag vänt den nedåt gående skiten och plusat 17BI på 5k händer drygt.

Visste att det påverkade mitt spel att man småpratar med honom samtidigt som liret men kan det verkligen påverka så mycket? Kanske en run good whalen? :roll:

Ah du springer nog bara bra :D:D

nej men seriöst, tror sånt påverkar mycket spelet. Kan göra så man blir ofokuserad osv utan man tänker på det.

Skitsnack, kollar på serier/msn/facebook/skype och kan prata med nån som sitter bredvid samtidigt och det påverkar absolut ingenting.

Bli lite mer feminina som mig så ni klarar flera saker samtidigt :D

I'm a machine...

Länk till kommentar

Hallå grabbz. Inte mycket att säga förutom att jag igår morse mötte värden i hissen. Har inte pratat med honom sedan vi flyttade in i oktober. Så säger han:

- Hade tid med doktorn kl 7, men han var sjuk.

Okej vilken otur säger jag. Va ska jag säga liksom, det är det första han säger till mig på typ 8 månader lol.

Inget annat har hänt.

Länk till kommentar

Hallå grabbz. Inte mycket att säga förutom att jag igår morse mötte värden i hissen. Har inte pratat med honom sedan vi flyttade in i oktober. Så säger han:

- Hade tid med doktorn kl 7, men han var sjuk.

Okej vilken otur säger jag. Va ska jag säga liksom, det är det första han säger till mig på typ 8 månader lol.

Inget annat har hänt.

Haha så jävla skönt. Vad vill han ha för svar där liksom?

Hade en sånn skön grej för någon vecka sedan. Satt och grillade på balkongen(har en ganska lång balkom så har inga balkonger direkt ovanför oss direkt) och efter typ 10 minuter kommer en tant ut snett ovanför oss.

-Det luktar. Men det gör inget. halv skriker hon med såndär söt tant röst

Nähä?!? Du kunde lika bra gått ut och sagt att det var måndag. Vad fan...

Länk till kommentar

Nu börjar man såklart springa dåligt, fått in det med set mot färgdrag och stege mot 2 par och förlorat båda. Men det är bara nöta på. Folket är värdelösa så man lär vinna

Lol:-) Buhu lixom! Fortsätt nöta ska du se att du klår dom!

Det kallas varians... Men att wajna över att börja springa dåligt när du förlorar två potter där du är favorit är väll lite onödigt, tycker du inte?

Tankar ideer på denna handen? Anta att det är två random regs jag möter, har ingen vidare respekt för någon av dom men fortfarande inte helt värdelösa. Typ 30/20 i stats med 10+ i 3b%

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Boss

SB ($159)

BB ($231)

Hero ($121)

CO ($768)

BTN ($261)

Dealt to Hero A:club: K:spade:

Hero raises to $3.50, CO calls $3.50, fold, fold, BB raises to $15, Hero calls $11.50, CO calls $11.50

FLOP ($45.50) A:spade: 9:spade: 8:heart:

BB checks, Hero checks, CO bets $22.75, BB calls $22.75, Hero raises to $106 (AI), CO calls $83.78, BB calls $83.78

120BB känns som standard push pre imo. Trotts allt ett hyggligt läge för killen att sqeeza dig ju. Som spelad check shovar vi ju floppen här!!

Det där tror jag är väldigt personligt. Jag spelar ganska bra med någon att prata med. Men tycker det är ass störigt att snacka med någon annan som inte spelar samtidigt. Grindstuga är således välkommet men railers är strängt förbjudet=)

Jag är sååååå FUKKAD om inte detta ändras illa kvickt!!! Lol att man har hela rullen på den sajten jue!!! Jag kommer ärligt talat inte kunna spela tills det är fixat!!! Känns ju inte lönt att sätta in typ 20$ på annan sajt bara för att lixom. Faaaaaaan!

Hoppas verkligen att dom får tag på annan licens och kan köra vidare så, men det verkar ju långsökt om man ska tro snillena här på PF iaf. Jaja man får väl ta det som det kommer.

Det var ju med största sannolikhet sista gången man spelade på den sajten tyvärr. Det är min favorit sen ett bra tag tillbaka. Får väl bli tillbaka till ongame, IPN eller Ipoker. När man får råd till det vill säga! Fan vad dryg dessa två månaderna kommer bli!!!

Länk till kommentar

Har nu sett klart alla säsonger av Heroes. Väldigt bra skulle jag vilja säga över lag.

Såg Heroes i flera år men utan att spoila så var slutet inget slut tycker jag...

Det var dock en hygglug serie överlag.

Håller med här dock! Slutet är ju verkligen inget slut. Men jag antar att om man ska sluta här så är det väl ok. Såg att det fanns planer på att arbeta vidare med Heroes i framtiden tydligen. Så då hoppas vi väl på ett bra slut då=) Annars är jag ganska nöjd.

Nu startar Dexter. Får se om jag pallar hans hue. får lite panik av honom faktiskt. Sjukt ful människa. Verkar ju ganska självgod också. Det är ju verkligen inte ett attribut jag gillar hos folk. Hoppas jag blir positivt överraskad, jag har ju trotts allt 5 säsonger av skiten=)

Länk till kommentar

Har nu sett klart alla säsonger av Heroes. Väldigt bra skulle jag vilja säga över lag.

Håller med här dock! Slutet är ju verkligen inget slut. Men jag antar att om man ska sluta här så är det väl ok. Såg att det fanns planer på att arbeta vidare med Heroes i framtiden tydligen. Så då hoppas vi väl på ett bra slut då=) Annars är jag ganska nöjd.

Nu startar Dexter. Får se om jag pallar hans hue. får lite panik av honom faktiskt. Sjukt ful människa. Verkar ju ganska självgod också. Det är ju verkligen inte ett attribut jag gillar hos folk. Hoppas jag blir positivt överraskad, jag har ju trotts allt 5 säsonger av skiten=)

Dexter e riktigt bra

Länk till kommentar

4:a avsnitt in i Dexter och jag är inte helt såld. Humorn i serien gör att den går att genomlida. Annars är jag förvånad över hur långsamt allt går. Varje scen varje avsnitt känns det som att det inte händer ett skit. Dialogen är as dryg och alla karaktärerna är också as dryga. Ta grannen med hunden som exempel, en backhand är vad horan skulle ha.

Sen har vi mongot som Dexter är tillsammans med. Hallå!!! 6 månader utan sex??? Väx upp och sug en pille liksom. Här är sanningen i ett nötskal babe: "Om du bara hade velat från början, hade du aldrig blivit våldtagen!" *Tihi*

Dexters systers chef, den mörka kvinnan. Give me a break!! Dryg dryg dryg! Undrar varför hon har sin position!!! Där har vi ju ett luder som inte tvekar på att ta den i flabben iaf.

Att Dexter lider av fler problem än att hans namn är as fult står ju klart. Aspergers syndrom skulle det kunna vara eller så är han kanske bara efterbliven. Jag tror att han är "Down with the syndrome"!! Säg en mening som inte varar i en månad!!!!

Jag ger den 4-5 avsnitt till sen får det bli något annat om den inte gör en helomvändning!

Länk till kommentar

4:a avsnitt in i Dexter och jag är inte helt såld. Humorn i serien gör att den går att genomlida. Annars är jag förvånad över hur långsamt allt går. Varje scen varje avsnitt känns det som att det inte händer ett skit. Dialogen är as dryg och alla karaktärerna är också as dryga. Ta grannen med hunden som exempel, en backhand är vad horan skulle ha.

Sen har vi mongot som Dexter är tillsammans med. Hallå!!! 6 månader utan sex??? Väx upp och sug en pille liksom. Här är sanningen i ett nötskal babe: "Om du bara hade velat från början, hade du aldrig blivit våldtagen!" *Tihi*

Dexters systers chef, den mörka kvinnan. Give me a break!! Dryg dryg dryg! Undrar varför hon har sin position!!! Där har vi ju ett luder som inte tvekar på att ta den i flabben iaf.

Att Dexter lider av fler problem än att hans namn är as fult står ju klart. Aspergers syndrom skulle det kunna vara eller så är han kanske bara efterbliven. Jag tror att han är "Down with the syndrome"!! Säg en mening som inte varar i en månad!!!!

Jag ger den 4-5 avsnitt till sen får det bli något annat om den inte gör en helomvändning!

Antingen får du vänta tills det börjar bli spännande eller så skit i serien helt, du förtjänar inte att få njuta av den serien efter det här uttalandet;-) Dessutom vill inte dexters flickvän göra något pga hennes förra man. Titta på serien istället för att bara kolla igenom. För övrigt så har Dexter fått 19 emmy awards. Du suger

Länk till kommentar

Antingen får du vänta tills det börjar bli spännande eller så skit i serien helt, du förtjänar inte att få njuta av den serien efter det här uttalandet;-) Dessutom vill inte dexters flickvän göra något pga hennes förra man. Titta på serien istället för att bara kolla igenom. För övrigt så har Dexter fått 19 emmy awards. Du suger

+1

Länk till kommentar

vet inte varför jag kom tillbaks här.. gamla vanor i guess, lirar knappt poker längre, bara jobbar å sover..

har iaf kvällsbadat i havet 2 kvällar i rad nu, riktigt uppfriskande!

What saknar tiden då man bodde vid havet. Badade fan varenda dag. Vågar inte ens doppa fötterna i sjön uppe i Karlskoga:-(

Länk till kommentar

Såg klart första säsongen av Dexter nu. Tre sista avsnitten var ganska bra. Säsongen har ett as bra slut vilket är det ända som varit as bra än så länge. Alla säger att det är den bästa skiten dom någonsin sett. Så jag antar att det är värt att titta vidare. Har ju trotts allt 4 säsonger till hemma. Får väl se om jag pallar alla. Har väl inget bättre för mig ändå. Inte precis så att man kan spela poker jue.

Ska aktivera mitt Svs konto nästa vecka. typ 5 år sedan jag spelade där=) kommer inte ens ihåg min kod. Det är första gången i mitt liv det har hänt. Jag tenderar annars att vara ganska bra med nummer och namn. Men har jävlar ingen aning vad den är/var. Man får väl hem någon form av en gångs kod så jag lär ju aldrig få reda på det heller. 25 år gammal och jag börjar tappa saker som detta. Illa, illa!

Har desperat letat efter en sajt som kan ersätta Ftp. När den tiden väl kommer vill säga. Kan inte komma på en ända sajt jag testat tidigare som jag varit lika bekväm med. Har kollat "alla" mina gamla konton för att se om någon av dom skulle kunna funka men det verkar inte så. Känns inte som att jag vill spela på PS heller. Visst har dom en hygglig klient och ett fint utbud men med tanke på att skatteverket kommer ligga en i hälarna i fortsättningen känns det ju som att EU hade varit att föredra. Det samma gäller naturligtvis PartyPoker.

Men inget känns rätt.

Everest har för dålig trafik och för dåligt turnerings utbud dessutom gillar jag inte klienten. Dock bra strukturer.

Unibet har en schyst klient och bra strukturer men väldigt få micro turneringar.

Ongame träsket vill jag inte tillbaka till. Det laggar för mycket och deras turneringar har som standard ganska dåliga strukturer. Annars gillar jag utseendet och möjligheterna till bra RB deals.

IPN hade varit en stark kandidat om dom hade haft mer trafik. Inga bra strukturer men det vägs upp med att dom har i särklass världens sämsta spelare.

Ipoker har jag tyvärr ingen bra historia med. Men det kan ju vara så att jag var riktigt usel när jag spelade där sist.

Svs turnerings utbud är ju skrattretande!

Det verkar helt enkelt som att det får bli en mix av klienter. Någon som har ett par starka motiverade förslag så är jag öppen för dom??

Länk till kommentar

• Skapa nytt...