Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*

wahlen1

Recommended Posts

Hittade 5 inköp i måndags och det kändes som att jag spelade bra för en gångs skull (okej, bluffen mot en floppad kåk, kan väl diskuteras...), men jag synade inte av med sämst hand som jag brukar.

Ikväll blir det livespel, ska bli riktigt skoj att träffa lite folk och snacka lite skit.

Att jag kommer vinna pengar ser jag som en självklarhet.

XoX

Godis!!! Keep it up!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan berätta att Conny´s Månar (Vårt korpen lag) fortsätter att dominera. Igår mötte vi förra årets vinnare av serie 1 och slog dom med 5 eller 6-1. Jag är inte säker på hur många vi gjorde men det spelar mindre roll.

Det var en oerhört het match som stundtals bjöd på mycket fin fotboll, men som i huvudsak genomsyrades av stämplingar, gliringar och sura miner från fjolårs mästarna. En ganska svår spelad match med andra ord. Men vi höll våra huvuden kalla och våra munnar stängda, vilket gjorde att vi kunde dominera andra halvlek utan några större farligheter.

Facit är nu alltså 4 vinster och en förlust. Förlusten kom i premiären mot ett stekhet "Brandkåren". Inte lätt att hålla jämna steg med tränings narkomaner. Målskillnaden 20-6 är väl det man är som mest nöjd med.

Matchens roligaste händelse är ju ändå när deras anfallare blir helt frispelad och bara ska raka in bollen bakom mig. Men lyckas på något vis skjuta mig mitt i magen. Bitter, som en tecknad dvärg, gick han där ifrån och muttrande "Det är fan omöjligt att skjuta runt den tjocke jävlen". Haha xD. Men var 35 år och bete dig som en 13 åring liksom:mrgreen:

Helt klart är att det spelades två mycket intressanta matcher igår. Vi får ju inte glömma att Sverige, om än mot ganska vekt motstånd, gjorde en sjukt fin insatts. Go Sverige Go Conny´s månar och go Team Bustgatan!!!

Länk till kommentar

Hallå.

Har checkat av de flesta punkterna i min lista, och än så länge känns det verkligen bra! Trodde att jag skulle må skit på kolisunderskott men icke! En sak har jag dock inte "lagt av med" än. Jag köpte som sagt en J&D vilket är alkohol. Jag sa att jag skulle sluta dricka den 1a juni men det får bli stegvis. Jag är ingen alkis men vill helst inte dricka alls under dessa 59 veckor. Så nu smuttar jag lite då och då tills flaskan tar slut och då blir det inge mer.

Imorgon ska jag åka till skåne, stannar tills måndag. Ska fira min systers student och bara slappa vid havet med familjen. Sorry scaniac&co jag kan inte ta mig till landskrona under dessa dagar, får bli en annan gång.

Mina dagar ser numera ut såhär:

Jobbvecka: Vakna, ps3, jobba, ps3, sova.

Freevecka: Vakna, dotter, natta dotter, ps3, sova.

Mår bra som sagt. Hur mår alla?

Länk till kommentar

Jag mår skit :D Är så otroligt uttråkad. Kan inte göra ett jävla skit, kan inte köra bil ens, kan inte gå. Eller kan gå men det gör otroligt ont. Sjukskriven 2-3 veckor minst. Blä fan vad trist det kommer bli. Ajja, life goes on :D

Länk till kommentar

Jag mår bättre och bättre. Har tyvärr inte spelat på väldigt länge men har ersatt det med att spela väldigt mycket fotboll. Har dom senaste 3 veckorna druckit typ max en liter coca cola, vilket är en jävligt sjuk prestation med tanke på att jag drack minst en liter om dagen tidigare. Snart drar stand upen igång på allvar och det ska bli så jävla Kul att komma tillbaka på scen. Slö startar med ett gig i Malmö som uppvärmnings komiker åt Bla. Öz Nûjen. Det kommer bli kul.

Svenska kyrkan i Landskrona ringde tidigare idag och bokade mig till Landskrona karnevalen. Det är sedan tidigare också klart att det blir random gig i Helsingborg, Lund och Köpenhamn=)

Tackar som frågar=)

Länk till kommentar

Jag mår skit :D Är så otroligt uttråkad. Kan inte göra ett jävla skit, kan inte köra bil ens, kan inte gå. Eller kan gå men det gör otroligt ont. Sjukskriven 2-3 veckor minst. Blä fan vad trist det kommer bli. Ajja, life goes on :D

Måste ju bli en jävla massa poker då!!!! Bara att tok grinda jue:mrgreen:

Länk till kommentar

Helt fucking genomsvettig e man hemma efter en runda livespel.

Ska börja jobba om 3 timmar också, FML.

Inte helt otippat så gick man vinnade ur gamet trots att jag var mest kortdöd i världshistorien.

+1530 riksdaler slutade kvällen på och det får va godkänt med tanke på att jag hittade 2 händer på 6 timmar.

Länk till kommentar

Looooooooooool Fan vad jag hatar tur kukarna!!!!! Första sittningen på mega länge slutat när vi är 50 man kvar i en MTT 5K startande. Då får man en gratis flopp med 72 suited och limmar färgen på turn. Brädan är A643 killen synar 35BB med 88 och hittar högre färg på rivern!!!!!! Sug kuk vad jag hatar att spela micro alltså.... Hur fan länge ska det ta innan man klonkar en lixom.... Hur fan kan man inte slå dom sämsta spelarna i världen????? Har för helvete in det med bäst hand alltid!!!! Jävla hora vad jag lackar!!!! Håll en gång i jävla livet va fan. så brutalt lack jag blir!!!!!

Länk till kommentar

Helt fucking genomsvettig e man hemma efter en runda livespel.

Ska börja jobba om 3 timmar också, FML.

Inte helt otippat så gick man vinnade ur gamet trots att jag var mest kortdöd i världshistorien.

+1530 riksdaler slutade kvällen på och det får va godkänt med tanke på att jag hittade 2 händer på 6 timmar.

Vem går till jobb dagen efter plus??? Hehe grattis iaf!!!

Länk till kommentar

Ska man köra 20$ här istället eller är det bara att dega?

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.50(BB) On Game

SB ($48.84)

Hero ($58.79)

UTG ($225)

CO ($50)

BTN ($59.42)

Dealt to Hero K:heart: K:spade:

fold, fold, BTN raises to $1.25, SB calls $1, Hero raises to $4, fold, SB raises to $9, Hero raises to $58.79 (AI), fold

Hero shows K:heart: K:spade:

Hero wins $19.25

Länk till kommentar

varför missklickar jag alltid, ville inte höja 3$.. Vet inte varför ongame hatar mig...

SB ($57.45)

BB ($91.73)

Hero ($44.81)

BTN ($59.39)

Dealt to Hero Q:diamond: Q:club:

Hero raises to $2, fold, SB raises to $8, fold, Hero raises to $24.50, SB calls $16.50

FLOP ($49.50) Q:heart: 2:spade: J:heart:

SB checks, Hero bets $3.50, SB calls $3.50

TURN ($56.50) Q:heart: 2:spade: J:heart: 4:heart:

SB checks, Hero bets $16.81 (AI), SB calls $16.81

RIVER ($90.12) Q:heart: 2:spade: J:heart: 4:heart: A:spade:

Hero shows Q:diamond: Q:club:

(Pre 72%, Flop 72.0%, Turn 68.2%)

SB shows K:heart: T:club:

(Pre 28%, Flop 28.0%, Turn 31.8%)

SB wins $88.12

Länk till kommentar

varför missklickar jag alltid, ville inte höja 3$.. Vet inte varför ongame hatar mig...

SB ($57.45)

BB ($91.73)

Hero ($44.81)

BTN ($59.39)

Dealt to Hero Q:diamond: Q:club:

Hero raises to $2, fold, SB raises to $8, fold, Hero raises to $24.50, SB calls $16.50

FLOP ($49.50) Q:heart: 2:spade: J:heart:

SB checks, Hero bets $3.50, SB calls $3.50

TURN ($56.50) Q:heart: 2:spade: J:heart: 4:heart:

SB checks, Hero bets $16.81 (AI), SB calls $16.81

RIVER ($90.12) Q:heart: 2:spade: J:heart: 4:heart: A:spade:

Hero shows Q:diamond: Q:club:

(Pre 72%, Flop 72.0%, Turn 68.2%)

SB shows K:heart: T:club:

(Pre 28%, Flop 28.0%, Turn 31.8%)

SB wins $88.12

Synar man 24 dollar med KT så släpper man aldrig den floppen ändå så det kvittar...

Länk till kommentar

SB ($48.84)

Hero ($58.79)

UTG ($225)

CO ($50)

BTN ($59.42)

fold, fold, BTN raises to $1.25, SB calls $1, Hero raises to $4, fold, SB raises to $9, Hero raises to $58.79 (AI), fold

Hero wins $19.25

well played

Länk till kommentar

SB ($48.84)

Hero ($58.79)

UTG ($225)

CO ($50)

BTN ($59.42)

Hero wins $19.25

Visa aldrig din hand om du inte behöver

Länk till kommentar

Tjena dagbok! Jag kan fan inte hålla mig härifrån, men varför ska jag ens?

Resan igår på dryga 7h inklusive pauser vid byte av tåg gick väldigt bra. Trodde att hon skulle vara supergnällig och uttråkad men hon gillar tydligen tåg:-) Att kolla ut genom fönstret och dra i mig och säga "titta bovve" när hon ser hästar eller "titta ippi" när hon ser fåglar var ju bara för gulligt. Vi stannade i gbg i ca 1.5h, hon åt på burger king och jag fastade, sen gick vi bara runt och tittade på saker och ting. Försökte även ta mig in i skötrummet på nils busstation men det var rent ut sagt omöjligt. Man kunde inte betala för sig, man var tvungen att hitta antingen en terminalvärd eller en säkerhetsvakt för att få nyckeln in. Om inte de syntes till så kunde man leta upp en lokalvårdare istället stod det på dörren:shock:

Idag tar min lillasyster studenten, grattis. Kan dessvärre inte åka in och se henne springa ut från samma skola som metaddict(fucking status) kl 14 då dottern sover atm och vi har ingen passande bilbarnsstol här. Sen är det både för sent och fullt för att åka buss. Men hon kommer ju hem en sväng senare:) En kusin till mig och mina syskon som vi aldrig tidigare träffat har sagt i flera månader att han skulle komma idag och fira min syster men framförallt träffa alla oss 5 barn för första gången. Han lämnade återbud igår och skyllde på att han har tvättid idag. Vad säger man?

Länk till kommentar

Tjena dagbok! Jag kan fan inte hålla mig härifrån, men varför ska jag ens?

Resan igår på dryga 7h inklusive pauser vid byte av tåg gick väldigt bra. Trodde att hon skulle vara supergnällig och uttråkad men hon gillar tydligen tåg:-) Att kolla ut genom fönstret och dra i mig och säga "titta bovve" när hon ser hästar eller "titta ippi" när hon ser fåglar var ju bara för gulligt. Vi stannade i gbg i ca 1.5h, hon åt på burger king och jag fastade, sen gick vi bara runt och tittade på saker och ting. Försökte även ta mig in i skötrummet på nils busstation men det var rent ut sagt omöjligt. Man kunde inte betala för sig, man var tvungen att hitta antingen en terminalvärd eller en säkerhetsvakt för att få nyckeln in. Om inte de syntes till så kunde man leta upp en lokalvårdare istället stod det på dörren:shock:

Idag tar min lillasyster studenten, grattis. Kan dessvärre inte åka in och se henne springa ut från samma skola som metaddict(fucking status) kl 14 då dottern sover atm och vi har ingen passande bilbarnsstol här. Sen är det både för sent och fullt för att åka buss. Men hon kommer ju hem en sväng senare:) En kusin till mig och mina syskon som vi aldrig tidigare träffat har sagt i flera månader att han skulle komma idag och fira min syster men framförallt träffa alla oss 5 barn för första gången. Han lämnade återbud igår och skyllde på att han har tvättid idag. Vad säger man?

Hade det varit min kusin hade han inte blivit bjuden nästa gång.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...