Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

Och en snyggt missad kåk som förm hade kostat dig din stack om du kunnat lira ;) Snyggt duckat NOT ........

Va åh fan jag hade kåk ju vilken jävla tur jag inte såg det....

 

WP och GG skönt o lira HU mot dig istället för tomten.

 

Haha, ganska standard att checka bakom med en halvdan kåk utan action på tidigare gator ;)

 

Jag går inte på den lätte...

 

Well played du med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har haft grindstuga hos Clownen ikväll och jag kan tyvärr inte hjälpa det, jag tycker det är sjukt tråkigt med nätpoker.

 

Jag cashar ut så får vi se, hittar jag ett sug nån dag så sätter jag väl in och lirar en turnering eller två, utbudet på ongame är dock sådär så det får bli på Stars eller nåt i så fall.

 

Just nu känns det dock inte speciellt lockande...

 

Ni blir inte av med mig här i alla fall, tro inte det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutade precis tvåa i en turre på ftp...... Nu förstår jag hur Phil Hellmuth måste känna sig......... Så tradigt det är att sitta i FLERA timmar för att komma upp precis kort om första platsen.... Man blir lixom tom inombords och vill nästa gråta och bara springa runt och kalla alla för idioter och tycka mega synd om sig själv..... Vilken tur dom har som slår mig lixom. Fucking idiots from norther europe!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad sur jag blir på mig själv, 6 nl30 bord. Börjar lira bra och plussar typ 50$, sen börjar jag spewa och allmänt spela dåligt, tror aldrig att firrarna har något och det kostar mig alldeles för mycket pengar, får fan sluta tro att de aldrig sitter med nöten.. Inte konstigt man förlorar pengar när man spelar som en idiot. Nu blir det att sluta upp med det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft grindstuga hos Clownen ikväll och jag kan tyvärr inte hjälpa det, jag tycker det är sjukt tråkigt med nätpoker.

 

Jag cashar ut så får vi se, hittar jag ett sug nån dag så sätter jag väl in och lirar en turnering eller två, utbudet på ongame är dock sådär så det får bli på Stars eller nåt i så fall.

 

Just nu känns det dock inte speciellt lockande...

 

Ni blir inte av med mig här i alla fall, tro inte det...

 

Gaaaah, att bygga upp sånna förväntningar under ett helt inlägg bara för att rasera dom i sista meningen borde vara olagligt... ;-)

Ska nog fan hitta grinden två dagar nu om allt går enligt planerna. Men förmodligen blir någon sjuk på jobb så jag får hoppa in...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gaaaah, att bygga upp sånna förväntningar under ett helt inlägg bara för att rasera dom i sista meningen borde vara olagligt... ;-)

Ska nog fan hitta grinden två dagar nu om allt går enligt planerna. Men förmodligen blir någon sjuk på jobb så jag får hoppa in...

 

Haha, fuck you idiot from Eslöv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-

-

-

- varje dag :o

 

Nya tag från och med imorgon.

 

1. Sluta tro att fiskar aldrig har något.

2. Sluta göra annat medans jag spelar. (spelar 9 bord och då kollar jag på serier samtidigt som jag kollar forum osv.. Fungerar inte.

3. Bara spela 6 bord.

4. Spela fokuserad. När jag är trött är det bättre skita i att spela.

5. Inte försöka ändra mitt spel för mycket när jag förlorar.

6. Stänga ner i tid....

7. Sluta syna när jag vet att jag är slagen, det är här jag förlorar mest pengar.

 

har typ ca 1000$ på bet24 och ca 100$ på betfair. Blir att casha ut betfair när racet är klart 21 juni, förhoppningsvis med lite race pengar, ser ut att bli typ 150-200$. Spela nl30 denna månaden tills jag har 1800$.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-

-

-

- varje dag :o

 

Nya tag från och med imorgon.

 

1. Sluta tro att fiskar aldrig har något.

2. Sluta göra annat medans jag spelar. (spelar 9 bord och då kollar jag på serier samtidigt som jag kollar forum osv.. Fungerar inte.

3. Bara spela 6 bord.

4. Spela fokuserad. När jag är trött är det bättre skita i att spela.

5. Inte försöka ändra mitt spel för mycket när jag förlorar.

6. Stänga ner i tid....

7. Sluta syna när jag vet att jag är slagen, det är här jag förlorar mest pengar.

 

har typ ca 1000$ på bet24 och ca 100$ på betfair. Blir att casha ut betfair när racet är klart 21 juni, förhoppningsvis med lite race pengar, ser ut att bli typ 150-200$. Spela nl30 denna månaden tills jag har 1800$.

 

Gött reboot!!! Det är vad som krävs!!! GL!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens lol på svs.

En kille springer som en gud på ett bord, 3bettar 36s och hittar färg mot mitt set på turn och andra roliga saker. Han klagar när jag hittar stege på flopp mot hans set och han förklarar väldigt ingående hur han vet att siten är riggad osv. Ja, ni vet det vanliga svamlet om att riggen först går med en period för att sen vända. Varians var det ju absolut inte utan det var riggen - det visste han.

Jag skrattar för mig själv, tycker synd om människan och spelar vidare.

En stund senare skriver han glad som attan att han har riggen med sig du igen idag då han hittade stegen med 34 på turn och fick dubbla upp.

Jaja what ever...

Ett par händer senare ser jag han vika upp royal str8 och han förklarar ännu en gång att han har riggen med sig idag.

Jaja what ever....

Ett par händer senare ser jag han vika upp roayl str8 ännu en gång.

Jag blockar snällt chatten för att undvika vidare diskussion ^^

 

 

whalen: prova spela en session utan huden. Tvingar dig att tänka poker lite mer, kanske hjälper dig att se förbi "han är fisk och kan inte ha något" stadiet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade ytterliggare en klonk idag. 164 spelare. Ingen stor vinst men 88$ var väldigt välkommet=) 4 dagar två klonkar och en andra plats får väl räknas som godkänt. Spelar nästan uteslutande turneringarna utan garanti potter det är därför som summorna är så små men jag kan inte klaga. Upp 200$ på 2$ turrar på 4 dagar så jag är nöjd. Hoppas att det kommer en lite större snart så man kan hoppa upp en nivå. Men jag tar det lugnt, kommer det så kommer det.

 

Kan berätta att vårt korpen lag åkte på en förlust mot serie tvåan. 1-0 till dom. Ganska tråkigt att vi tappade denna särskilt som det nu kommer bli väldigt svårt komma 1:a eller 2:a i serien. Får nog nöja oss meden 3:e eller 4:e plats. Dessutom gjorde jag och min backlinje ett mycket bra jobb men det räckte tyvärr inte idag.

 

Har fått hem en del turnerings videos med en kille som kallar sig WPThero. Verkar vara en bra serie utbildnings material för mig=) Är det någon som har sett dom??? Är turnerings strategierna som han kör på 50-300$ nivån okey att använda i micro turneringar??? Eller kommer all tok fisken sabba??? Om ni vet får ni gärna berätta.

 

En fråga till: Är det ok att titta på dessa videos samtidigt som man spelar 2-4 turrar eller ska man kanske bara koncentrera sig på infon han har att dela med sig av?? Åsikter??

 

Kommer bli en hel del spel denna veckan eftersom jag inte har något annat för mig. Lovar att uppdatera om det händer något spännande=) Peace out dagboks lövers =9

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade ytterliggare en klonk idag. 164 spelare. Ingen stor vinst men 88$ var väldigt välkommet=) 4 dagar två klonkar och en andra plats får väl räknas som godkänt. Spelar nästan uteslutande turneringarna utan garanti potter det är därför som summorna är så små men jag kan inte klaga. Upp 200$ på 2$ turrar på 4 dagar så jag är nöjd. Hoppas att det kommer en lite större snart så man kan hoppa upp en nivå. Men jag tar det lugnt, kommer det så kommer det.

 

Kan berätta att vårt korpen lag åkte på en förlust mot serie tvåan. 1-0 till dom. Ganska tråkigt att vi tappade denna särskilt som det nu kommer bli väldigt svårt komma 1:a eller 2:a i serien. Får nog nöja oss meden 3:e eller 4:e plats. Dessutom gjorde jag och min backlinje ett mycket bra jobb men det räckte tyvärr inte idag.

 

Har fått hem en del turnerings videos med en kille som kallar sig WPThero. Verkar vara en bra serie utbildnings material för mig=) Är det någon som har sett dom??? Är turnerings strategierna som han kör på 50-300$ nivån okey att använda i micro turneringar??? Eller kommer all tok fisken sabba??? Om ni vet får ni gärna berätta.

 

En fråga till: Är det ok att titta på dessa videos samtidigt som man spelar 2-4 turrar eller ska man kanske bara koncentrera sig på infon han har att dela med sig av?? Åsikter??

 

Kommer bli en hel del spel denna veckan eftersom jag inte har något annat för mig. Lovar att uppdatera om det händer något spännande=) Peace out dagboks lövers =9

 

Gött,

 

förresten, jag bar grejerna själv igår, men tack ändå haha...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I gbg va? för mig du rekat den för mig tidigare. Om så är fallet, vist ligger den i närheten av CC?

 

Ja, ligger typ 200 meter ifrån :) Lätt värt om man gillar sån mat, bästa buffen där. 168 kr då får man vitlöksbrod och soppa, sen ta hur mycket mat man vill, sen glass och melon typ :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, ligger typ 200 meter ifrån :) Lätt värt om man gillar sån mat, bästa buffen där. 168 kr då får man vitlöksbrod och soppa, sen ta hur mycket mat man vill, sen glass och melon typ :)

 

168kr får man ju inte ens en pizza för i norge så är ju i princip gratis :lol: Vart på mongobuff i Sthlm för en herrans massa år sedan och trots att jag egentligen är rätt kräsen i mat så gillade jag det. Är ju bara att lassa talriken full med entrecoté :mrgreen: Sen vill jag minnas att dom hade en hel vägg med olika glass osv som dessert, kan nog bli en mongolid på lördag :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...