Kimzors Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 vem var bäst på gears of war 2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 6 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2010 vem var bäst på gears of war 2?? haha dom spelar med varandra, sånt jävla liv! MEN HJÄÄÄLP MIG DÅ. så dör dom så ingen tror jag lollllllllll! bara säga sjukt wp till dig! tilta inte över detta när du spelar bra och han gör en cp syn förmodligen en tiltsyn bara 400 pot förstörde ju inte plusset för mkt, men förstår ändå att det är jävligt jobbigt, fortsätt att kriga på <3 tack kändes kallt av honom Slutar 1144kr upp på 885 händer. Har några händer jag skulle behöva ha hjälp med ! Denna, ångrar min raise flop. ska checksyn/checkraisa för att reppa överpar. Tar synen på hans omslag flop bara för reppa överpar eller starkt A och han gör absolut samma spel om han är tom. turn kommer grymt bra bluffkort för min del. så jag väljer att reppa att jag har A!! donkspel eller är det bra ? ***** Hand History for Game 1283266333 ***** (Boss) $200.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, April 06, 09:43:27 ET 2010 Table Britta Turbo 29 (Real Money) Seat 4 is the button Seat 1: Deeman ( $257.36 USD ) Seat 2: basstarrdo ( $167.38 USD ) Seat 3: rabatt ( $410.49 USD ) Seat 4: Andy QQ ( $440.01 USD ) Seat 5: ekaare ( $55.90 USD ) Deeman posts big blind [$2.00 USD]. ekaare posts small blind [$1.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to rabatt [ Kc Qd ] basstarrdo calls [$2.00 USD] rabatt raises [$10.00 USD] Andy QQ calls [$10.00 USD] ekaare folds Deeman folds basstarrdo calls [$8.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 4h, 9h, 4s ] basstarrdo checks rabatt bets [$22.00 USD] Andy QQ raises [$79.75 USD] basstarrdo folds rabatt calls [$57.75 USD] ** Dealing Turn ** [ As ] rabatt checks Andy QQ checks ** Dealing River ** [ 2c ] rabatt bets [$120.00 USD] Andy QQ calls [$120.00 USD] rabatt shows [Kc, Qd ] Andy QQ shows [Kd, Ks ] Andy QQ wins $421.69 USD from main pot Linje ? betfold flop ? checkfold turn ? ***** Hand History for Game 1283299972 ***** (Boss) $200.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, April 06, 10:22:50 ET 2010 Table Britta 1 (Real Money) Seat 1 is the button Seat 1: charlie16 ( $872.16 USD ) Seat 4: rabatt ( $679.59 USD ) Seat 5: Hierroman ( $451.86 USD ) charlie16 posts small blind [$1.00 USD]. rabatt posts big blind [$2.00 USD]. Hierroman posts big blind [$4.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to rabatt [ Kc Kh ] charlie16 folds rabatt raises [$12.00 USD] Hierroman raises [$20.00 USD] rabatt raises [$66.00 USD] Hierroman calls [$56.00 USD] ** Dealing Flop ** [ Ah, Ac, Qs ] rabatt checks ( linje flop?) Hierroman checks ** Dealing Turn ** [ Qd ] rabatt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 bet flop va fan ere för mongo raise han gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Fold emot hans raise med KQo Om du inte vill göra det svårt för dig och känner dig obekväm att c/c eventuella betar så betfolda flopp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 haha dom spelar med varandra, sånt jävla liv! MEN HJÄÄÄLP MIG DÅ. så dör dom så ingen tror jag tack kändes kallt av honom Slutar 1144kr upp på 885 händer. Har några händer jag skulle behöva ha hjälp med ! Denna, ångrar min raise flop. ska checksyn/checkraisa för att reppa överpar. Tar synen på hans omslag flop bara för reppa överpar eller starkt A och han gör absolut samma spel om han är tom. turn kommer grymt bra bluffkort för min del. så jag väljer att reppa att jag har A!! donkspel eller är det bra ? ***** Hand History for Game 1283266333 ***** (Boss) $200.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, April 06, 09:43:27 ET 2010 Table Britta Turbo 29 (Real Money) Seat 4 is the button Seat 1: Deeman ( $257.36 USD ) Seat 2: basstarrdo ( $167.38 USD ) Seat 3: rabatt ( $410.49 USD ) Seat 4: Andy QQ ( $440.01 USD ) Seat 5: ekaare ( $55.90 USD ) Deeman posts big blind [$2.00 USD]. ekaare posts small blind [$1.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to rabatt [ Kc Qd ] basstarrdo calls [$2.00 USD] rabatt raises [$10.00 USD] Andy QQ calls [$10.00 USD] ekaare folds Deeman folds basstarrdo calls [$8.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 4h, 9h, 4s ] basstarrdo checks rabatt bets [$22.00 USD] Andy QQ raises [$79.75 USD] basstarrdo folds rabatt calls [$57.75 USD] ** Dealing Turn ** [ As ] rabatt checks Andy QQ checks ** Dealing River ** [ 2c ] rabatt bets [$120.00 USD] Andy QQ calls [$120.00 USD] rabatt shows [Kc, Qd ] Andy QQ shows [Kd, Ks ] Andy QQ wins $421.69 USD from main pot Linje ? betfold flop ? checkfold turn ? ***** Hand History for Game 1283299972 ***** (Boss) $200.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, April 06, 10:22:50 ET 2010 Table Britta 1 (Real Money) Seat 1 is the button Seat 1: charlie16 ( $872.16 USD ) Seat 4: rabatt ( $679.59 USD ) Seat 5: Hierroman ( $451.86 USD ) charlie16 posts small blind [$1.00 USD]. rabatt posts big blind [$2.00 USD]. Hierroman posts big blind [$4.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to rabatt [ Kc Kh ] charlie16 folds rabatt raises [$12.00 USD] Hierroman raises [$20.00 USD] rabatt raises [$66.00 USD] Hierroman calls [$56.00 USD] ** Dealing Flop ** [ Ah, Ac, Qs ] rabatt checks ( linje flop?) Hierroman checks ** Dealing Turn ** [ Qd ] rabatt ? hand 1. ska du reppa A får du nog donka turn, vet inte om du går för checkraise, men AndyQQ kommer potkontrolla en jävla massa händer. hand 2. eftersom du 4betat preflopp så blir din hand ganska faceup om du checkar både flopp o river. Hade nog cbetat flopp eftersom vi vill kunna göra det med våra A också. Men du får köra b/f på turn som spelat. Får du syn på turn kan du nog nästan folda först in på river:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 7 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2010 Fold emot hans raise med KQo Om du inte vill göra det svårt för dig och känner dig obekväm att c/c eventuella betar så betfolda flopp Jag vet, borde bara ha lagt mig, dumt att söka action på en sån flop eller en sån liten pott hand 1. ska du reppa A får du nog donka turn, vet inte om du går för checkraise, men AndyQQ kommer potkontrolla en jävla massa händer. hand 2. eftersom du 4betat preflopp så blir din hand ganska faceup om du checkar både flopp o river. Hade nog cbetat flopp eftersom vi vill kunna göra det med våra A också. Men du får köra b/f på turn som spelat. Får du syn på turn kan du nog nästan folda först in på river:-P hand1 Jag vet, borde bara ha lagt mig, dumt att söka action på en sån flop eller en sån liten pott.. Sen turn gick jag för Checkraise turn men det blev ju inget av det. Sen river var väl ganska standard syn av honom... hand 2 Jag gillar inte att betta flopp om jag nu träffar ett A där. för vad ska han ha på den floppen ? Turn borde jag ha bettfoldat eller som du sa folda först in på rivern om han synade turn Tack för feedback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 hand1Jag vet, borde bara ha lagt mig, dumt att söka action på en sån flop eller en sån liten pott.. Sen turn gick jag för Checkraise turn men det blev ju inget av det. Sen river var väl ganska standard syn av honom... hand 2 Jag gillar inte att betta flopp om jag nu träffar ett A där. för vad ska han ha på den floppen ? Om du tänker så så BOMBA TURN OCH RIVER!!! Om du har ett A så har du AQ och han har QQ och du stackar enkelt och sen skriver du "ty" i chatten Turn borde jag ha bettfoldat eller som du sa folda först in på rivern om han synade turn - funkar också Tack för feedback. ha d nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunkii Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 Checksyn turn imo, kan nog folda river om han skjuter både turn och river, tror inte syn/syn behöver vara dåligt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 "Kan jag få en till" hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 dålig musik ni lyssnar på.... sånt här har vi på förfest i stockholm edit: vad drack han? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 EFter att nästan spytt efter första...obv pengakåt! han fick fyra hunk för att ta den där HAha frågan är om detta var värt ett inköp kvastfan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 7 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2010 soppatorsk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 7 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2010 Bäska droppar...roligaste är ju att det tog typ 30 minuter innan han vågade ta det. hahaah kanske för att ni tog bort etiketten och vägrade säga vad det var HAha frågan är om detta var värt ett inköp kvastfan? lätt värt ville ju ha mer sen nu blire champions league!!! forza MAN UNITED <3<3<3<<3< Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 7 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2010 jag vill bara gråta. fyfan va tiltad o tomt allt känns. vafan united. FANFANFANFAN, ferguson vafan byter man roney för! ta gibsson eller nån. han gjorde inte ett RÄTT efter målet. aja orka grinda efter detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 jag vill bara gråta. fyfan va tiltad o tomt allt känns. vafan united. FANFANFANFAN, ferguson vafan byter man roney för! ta gibsson eller nån. han gjorde inte ett RÄTT efter målet. aja orka grinda efter detta.. Det va iofs ett solklart byte med tanke på att Rooney va skadad och inte hade kunnat hjälpa till med nåt när dom va 1 man mindre. Annars håller jag med dig om tilten osv. Tragiskt att ett så utvecklingsstört lag som Bayern går vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 saknar ord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 7 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2010 Det va iofs ett solklart byte med tanke på att Rooney va skadad och inte hade kunnat hjälpa till med nåt när dom va 1 man mindre. Annars håller jag med dig om tilten osv. Tragiskt att ett så utvecklingsstört lag som Bayern går vidare. alltså han såg jävligt fresh ut innan han halv vrickade foten i första, hade han inte gjort det hade han fortsatt! sen Rafaels 2 gula kort var ju pinsamma, va gör människan! Så jävla tiltad nu, som semi, saknar ord, allt känns bara tomt. Hoppas Lyon vinner CL, så kommer ingen komma ihåg detta år! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 VADDÅ INGEN KOMMER IHÅG OM LYON VINNER Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 haahhaahahahahahhahaahha nån tog åt sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 8 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2010 VADDÅ INGEN KOMMER IHÅG OM LYON VINNER hahahahahahahahaha :D okej thailändare kanske bryr sig. tror inte vi andra bryr oss så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 8 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2010 Fick veta att polarns iphone blev snodd på Studentkryssningen, Det roliga är att polarn hade auto login på facebook så tjuven var så smart att logga in på hans facebook och lägga upp denna video fyfan vad roliga människor det finns Dagensklipp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
latti Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 HAHAHAHA va i helvete! hahahaha finsk e han ju iaf? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts