kallakalla Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Postad 19 Oktober , 2010 Nu har jag kokat en full kaffepanna nu blir det lång grind, lycka till på borden alla pokerspelare:=) Citera
kallakalla Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Postad 21 Oktober , 2010 Blev 4 inköp minus på nattens session, nu ska jag gå och sova några timmar sen bär det iväg till gymmet:) Citera
kallakalla Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Postad 22 Oktober , 2010 Sådär nu var nattens grind session över, Jag var jusst ute och rökte en cigarett, det var 6 minus grader ute:shock: Kanske man skulle behöva beställa en resa till thailand... Jag lirar ju på entraction jusst nu med en 60% rakeback deal, men jag tänkte ta ut en liten summa och sätta in på en annan sida, Var tycker ni att det är bra värde på plo100 och uppåt? Citera
kallakalla Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Postad 22 Oktober , 2010 Nu blir det att lira lite plo heads upp sen blir det att se idol:roll: Vem är eran favorit? Jag hejar på elin:) Citera
Hejjzan Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Postad 22 Oktober , 2010 varför svarar du aldrig på min fråga när jag säger om du har nån graf sen du började? eller någon graf över huvudtaget? har frågat 3 gånger under tiden. Citera
kallakalla Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Postad 22 Oktober , 2010 Grejen är den att jag har inga grafer jag har aldrig använt något program när jag lirar poker, har nog funderat på köpa, men tycker inte att jag behöver det mera. Citera
wahlen1 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Postad 22 Oktober , 2010 Grejen är den att jag har inga grafer jag har aldrig använt något program när jag lirar poker, har nog funderat på köpa, men tycker inte att jag behöver det mera. Det är väldigt bra att ha. Du borde garanterat köpa tycker jag Citera
kallakalla Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Postad 22 Oktober , 2010 Jo men grejen är att jag är rädd att det kommer att förstöra mitt spel om jag köper det nu... Citera
kallakalla Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Om man skulle spela turneingar ikväll för lite omväxlingsskull:) måste se om man hittar någon intressant Citera
kallakalla Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Fint rakerace på entraction i november, någon som ska delta? Citera
kallakalla Postad 17 November , 2010 Rapport Postad 17 November , 2010 Länge sedan man skrev något här. har inte lirat så mycket poker har haft 2 veckors paus nu och bilat upp mig, ska börja lira igen denna vecka Citera
Lemiux Postad 17 November , 2010 Rapport Postad 17 November , 2010 Hur bra trafik är det på action? nl50-100 Citera
kallakalla Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 mycket trafik på nl50 och nl100 Citera
Floppus Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Va ligger rullen på nu kallakalla ? limit köru ? Citera
kallakalla Postad 24 November , 2010 Rapport Postad 24 November , 2010 Ska böra lira på en annan entractionsite nu, med rb+bonus+ att dom har jätte bra rakerace som passar för spelare som lirar nl50 och uppåt räknar man ihop alla 3 blir det jäklit bra deal Citera
kallakalla Postad 25 November , 2010 Rapport Postad 25 November , 2010 Testade lira lite på den nya sidan idag, dom hade skön klient så de borde inte bli någon problem att multitabla Citera
Jo-kers Postad 26 November , 2010 Rapport Postad 26 November , 2010 Testade lira lite på den nya sidan idag, dom hade skön klient så de borde inte bli någon problem att multitabla Jag kör också entraction nu och har massor med mods om du skulle vara intresserad. Funderar även på om jag kanske skulle hoppa på det här projektet om det inte misstycks! Ligger ju dock en bra bit efter (spelar för tillfället nl4 med en rulle på typ 170€, vilket ju är lite mer än 200$ ) Vore kul med lite uppdateringar från din sida! Citera
Hejjzan Postad 27 November , 2010 Rapport Postad 27 November , 2010 Jag kör också entraction nu och har massor med mods om du skulle vara intresserad. Funderar även på om jag kanske skulle hoppa på det här projektet om det inte misstycks! Ligger ju dock en bra bit efter (spelar för tillfället nl4 med en rulle på typ 170€, vilket ju är lite mer än 200$ ) Vore kul med lite uppdateringar från din sida! vad är det för mods du har? Citera
Jo-kers Postad 27 November , 2010 Rapport Postad 27 November , 2010 vad är det för mods du har? Laddat hem en mjukvara från 2+2 som en användare där gjort med en massa mods i ( http://forumserver.twoplustwo.com/45/software/b2b-entraction-mods-377058/ ), sen har jag lagt till en väldig massa själv. En del mods som från början var till FTP som jag konverterat o.s.v. Lite exempel (finns sjukt mycket mer): Bara att höra av sig om man vill ha. Är bara kul om det kommer till användning för fler än en själv! Eftersom jag snott vissa av borden från sidor som säljer riktiga bord som förmodligen är copyright:ade så vet jag inte om jag får göra så här egentligen dock Upplys mig gärna! Citera
kallakalla Postad 29 November , 2010 Rapport Postad 29 November , 2010 Funderar på att öppna en egen dagbok i januari! Måste fundera ut vilka mål jag ska ha... Citera
7Deuce Postad 29 November , 2010 Rapport Postad 29 November , 2010 vad tycker du om skinet du spelar på entraction? motståndet osv? Citera
kallakalla Postad 29 November , 2010 Rapport Postad 29 November , 2010 Jag gillar motståndet, har ju lirat på boss, ipoker ocksåmen jag gillar nog entraction bäst Citera
kallakalla Postad 30 November , 2010 Rapport Postad 30 November , 2010 Idag blir det inget lir, sitter och laddar upp för rakerace nu som börjar i mårgon, men jag har egentligen ingen motivation att lira racet men det skulle ge bra med pengar... måste se hur det känns senare ikväll om jag ska delta eller inte Citera
kallakalla Postad 6 December , 2010 Rapport Postad 6 December , 2010 Orkade tyvärr inte lira något race denna månad, orkar inte tokgrinda i december, så de blir att lira när jag har tid bara Citera
Drekari Postad 6 December , 2010 Rapport Postad 6 December , 2010 Är det racet på rakeback lovers du syftade på eller? Citera
Recommended Posts